Bratislava (1. decembra 2009) - Young & Rubicam bude zabezpečovať marketingové činnosti pre
Erste Group, materskú spoločnosť Slovenskej sporiteľne. Agentúra
vyhrala výberové konanie, ktorého sa zúčastnilo 19 domácich aj
medzinárodných agentúr s ambíciami stať sa marketingovou agentúrou
jedného z najväčších poskytovateľov finančných služieb v strednej a
východnej Európe. V druhom kole tendra pritom Young & Rubicam
súperil s agentúrami Jung von Matt a OmnicomGroup.
Jednohlasným rozhodnutím sa skončil výber agentúry, ktorá bude
zabezpečovať vzťahy s médiami a nakupovať v nich reklamný priestor.
Víťazom sa stala agentúra Mediaedge:cia, ktorá v súťaži porazila
agentúry Omnicom Media Group, IPG Mediabrands – PanMedialnitiative and
MPG Media Planning Group.
Ako sa vyjadril Philip List, riaditeľ marketingu Erste Group Bank
AG, „mimoriadna kreativita agentúr, šírka ich záberu a vysoko
profesionálny prístup, originálny brífing a celý výberový proces na mňa
urobili veľký dojem. Som veľmi rád, že budeme implementovať atraktívny,
integrovaný koncept marketingu a komunikácie s vysoko motivovaným tímom
ľudí. Rád by som sa poďakoval aj ostatným agentúram za ich účasť v
súťaži.“
O výber najlepšej agentúry sa postaral tím 15 ľudí, medzi ktorými
boli členovia predstavenstva Erste Group a sporiteľní spolu s externými
špecialistami.
Zdroj:
Slovenská sporiteľňa
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: