Hlasujte za svoje obľúbené Zelené mesto a vyhrajte výlet na World Expo 2010

Publikovan: 18.03, 2010    Tma: Mio Technology Corporation

Praha (18. marca 2010) - Spoločnosť Mio Technology, popredný výrobca prenosných navigačných zariadení a významný sponzor výstavy World Expo 2010, štartuje celosvetovú kampaň pod názvom "I Love Green Cities". Jej cieľom je podnietiť záujem ľudí o trvalo udržateľné životné prostredie v mestách. Záujemcovia môžu zdieľať svoje videá a fotografie, ako aj vyhrať cestu na výstavu Expo 2010 v Šanghaji.

 

Mio_Zelene_mesto2.jpg

Podeľte sa o svoj vzťah k vášmu "zelenému" mestu

Navštívte http://www.mio.com/expo2010  a podeľte sa s ostatnými o svoj vrelý vzťah k vášmu "zelenému" mestu prostredníctvom videí, fotografií a krátkeho opisu, alebo jednoducho dajte svoj hlas nejakému miestu a využite šancu vyhrať veľa skvelých cien vrátane cesty na výstavu Expo 2010, ktorá sa koná tento rok v lete v Šanghaji.

Projekt "I Love Green Cities"

Projekt "I Love Green Cities" potrvá od 22. marca do 21. mája. "Mio je prvou značkou GPS navigáciou, ktorá sa stala významným sponzorom Expa v 150L histórii tejto výstavy. Spoločnosť Mio chce bohatou ponukou cien, vrátane navigácie Mio a cestu zadarmo na Expo 2010 do Šanghaja, motivovať ľudí, aby sa viac zaujímali o miesta, kde žijú, "vysvetľuje Tomáš Kudweis, obchodný a marketingový manažér spoločnosti Mio Česká republika.

Mio_Zelene_mesto4.jpg

Zdieľajte svoje zelené výtvory a vyhrajte cestu zadarmo na World Expo 2010

Aby ste vyhrali prémiové ceny, stačí, keď sa podelíte o svoje krátke opisy, videá  a fotografie, ktoré ukazujú "zelenú tvár" vášho obľúbeného mesta. Účastník, ktorý získa najviac hlasov, vyhrá výlet na Expo v Šanghaji vrátane bezplatnej letenky a lístka na výstavu. Na konci súťaže potom Mio tiež vylosuje ceny pre niekoľko hlasujúcich a účastníkov súťaže.

Hlasujte pre svoje mesto a vyhrajte navigáciu Mio GPS

Zároveň môžete taktiež hlasovať na internetovej stránke pre vaše mesto a vylepšovať jeho hodnotenia v rebríčku "najzelenší miest na svete". Mio vylosuje každý piatok niekoľko výhercov - spolu 7 "zelených víkendářů" získa navigačné zariadenia Mio alebo Mio Spirit Extension Maps Australia od spoločnosti Navteq, partnera akcie "I Love Green Cities". Navteq je popredným svetovým poskytovateľom digitálnych máp, dopravných dát a informácií  o lokalitách, ktoré sa využívajú pre navigačné a lokalizačné platformy po celom svete.

Mio_Zelene_mesto1.jpg

Mio je významným sponzorom World Expo 2010 v čínskom Šanghaji a úzko spolupracuje s Shanghai World Expo Bureau pri propagácii motta "Lepšie mesto, lepší život". Ďalšie informácie nájdete na webovej stránke http://www.mio.com/expo2010 alebo na stránke spoločnosti Mio na Facebooku http://www.facebook.com/miobuzz. Ak chcete získať informácie o produktoch a maloobchodných cenách, navštívte, prosím, www.mio.com / cz alebo kontaktujte vášho regionálneho zástupcu Mio.

O výstave World Expo 2010 v Šanghaji

Výstava Expo 2010 sa bude konať v Šanghaji v Číne od 1. mája do 31. októbra 2010. Hlavnou témou expozície bude "Lepšie mesto - lepší život". V priebehu 184 dní budú účastníci výstavy ukazovať všetky stránky mestskej civilizácie, vymieňať si skúsenosti s rozvojom miest, šíriť informácie o mestách a zaoberať sa novými prístupmi k obytnému prostredia, životnému štýlu a pracovným podmienkam v novom storočí. Výstavy sa zúčastní 192 krajín  a 49 medzinárodných organizácií, na akciu sa očakáva 70 miliónov návštevníkov.

Mio_Zelene_mesto3.jpg

O spoločnosti Mio

Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva produkty, ktoré svojim užívateľom umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená v máji 2002 a teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a svoje výrobky predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne jednotkou na trhu s GPS
v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku.

Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácia a navigačné PDA systémami, boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan značky Mio, "Explore More", teda "Objavte viac", vychádza zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať užívateľom vedieť, že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.


Zdroj: Mio Technology

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Mio Technology Corporation

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.05 seknd