Do prieskumu sa vo februári 2010 zapojili mladí ľudia vo veku od 15 do 25
rokov. Väčšina mladých Slovákov navštívi kino niekoľkokrát do roka, pričom
vyše tretina aspoň raz do mesiaca. Medzi najobľúbenejšie filmové žánre u
mladých ľudí už dlhodobo patria komédie. Medzi ďalšie preferované žánre
spadajú animované rozprávky a thrillery. Najnovším trendom vo filmovom
priemysle a informačných technológiách je nielen koncentrácia na žáner,
filmové efekty a obsadenie, ale aj na formu filmu. Veľkým lákadlom sa
stali filmy stvárnené počítačom v priestorovom rozlíšení, kedy má divák
nasadené špeciálne okuliare a film môže pozerať v priestore, čo
zintenzívňuje celkový zážitok. Zatiaľ čo v minulosti lákali kiná mladých predovšetkým na filmové
novinky a magickú atmosféru, v súčasnosti je to tiež zážitok v podobe
3D. Prevažná väčšina mladých ľudí sa v prieskume vyslovila, že v blízkej
budúcnosti na 3D novinky plánuje do kina ísť. Zo žánrov v 3D prevedení
by si v budúcnosti najradšej pozreli fantasy, animované rozprávky,
sci-fi, horory a akčné filmy. Spoločnosť GfK Slovakia je lídrom na
trhu marketingového prieskumu a poradenstva. Vznikla v roku 1991 v
Bratislave a je súčasťou celosvetovej siete GfK so sídlom v Norimbergu.
Skupina GfK je 4. najväčšou spoločnosťou na svete zaoberajúcou sa
prieskumom trhu. Jej aktivity pokrývajú tri obchodné sektory - Custom
Research, Retail and Technology a Media. Vo finančnom roku 2007 dosiahla
tržby vo celkovej výške 1 162,1 milióna EUR. Skupina GfK riadi 115
spoločností pokrývajúcich viac než 100 krajín. Z celkového množstva cca
10 000 zamestnancov (stav k 30. septembru 2008) pracuje viac ako 80
percent mimo územia Nemecka. Pre podrobnejšie informácie prosím
navštívte web stránku: www.gfk.com
alebo www.gfk.sk
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu GfK: Nemecko v roku 2010 očakáva miery pokles kúpnej sily Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |