AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Deloitte

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Deloitte
Bratislava (13. augusta 2009) – Biotechnologické spoločnosti a spoločnosti poskytujúce zdravotnú starostlivosť, ktoré sú povzbudené prísľubom informačného veku v spojení s poskytnutými ekonomickými stimulmi vo výške niekoľko miliónov dolárov, ešte stále nemusia byť schopné splniť vysoké očakávania týkajúce sa maximalizácie hodnoty údajov a výkonnosti dosiahnutej automatizáciou. Kľúčové zistenia vyplývajú z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte zameranej na bezpečnosť biotechnologických spoločností a firiem poskytujúcich zdravotnú starostlivosť pre rok 2009. 

  13.08. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (15. júla 2009) – Spoločnosti pôsobiace v odvetviach technológií, médií a telekomunikácii (TMT) výrazne znížili v roku 2008 výdavky na bezpečnosť, uvádza sa v prieskume spoločnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Prieskum ukázal, že 32 % respondentov znížilo rozpočty na informačnú bezpečnosť, 60 % respondentov sa domnieva, že v riešení bezpečnostných rizík „zaostávajú“ alebo stále „v poslednej chvíli zachraňujú“, čo predstavuje výrazný nárast oproti 49 % takýchto odpovedí v minulom roku. 

  15.07. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (22.júna 2009) - Podľa ostatnej analýzy medzinárodnej nezávislej výskumno-poradenskej spoločnosti Forrester, v ktorej boli na základe 72 kritérií hodnotení poskytovatelia poradenských služieb v oblasti informačnej bezpečnosti a rizík informačných technológií, získala spoločnosť Deloitte najvyššie celkové hodnotenie. Podľa záverov globálnej analýzy realizovanej v prvom štvrťroku, má Deloitte najrozsiahlejšiu prax v oblasti poskytovania služieb globálnej informačnej bezpečnosti a rizík informačných technológií.

  22.06. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (9. júna 2009) -  Jedným z najvýznamnejších projektov spoločnosti Deloitte je dobrovoľná medzinárodná iniciatíva jej zamestnancov zameraná na osobné a bezplatné poskytovanie pomoci pre komunity, deti, seniorov, nadácie alebo znevýhodnené sociálne skupiny. Tento rok pripadol IMPACT DAY na piatok 5. júna.  

  09.06. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (3. júna 2009) - Spoločnosť Deloitte a Asociácia výrobcov potravín (Grocery Manufacturers Association (GMA) uverejnili štúdiu, z ktorej vyplýva, že až 54 percent spotrebiteľov pri rozhodovaní o nákupe aktívne uvažuje o princípe tzv. ekologickej udržateľnosti. Napriek tomu, že sú spotrebitelia ekologicky uvedomelí, v skutočnosti nakúpia ekologické produkty len pri 22 percentách svojich nákupov. V rámci štúdie, ktorá je základom rozsiahlejšej správy vydanej asociáciou GMA a spoločnosťou Deloitte, sa uskutočnilo viac ako 6 400 rozhovorov so spotrebiteľmi.  

  03.06. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (20. mája 2009) -  Brusel bude pri posudzovaní využívania eurofondov v budúcnosti oveľa dôraznejší a bude striktne vyžadovať dodržiavanie stanovených pravidiel prostredníctvom nových nástrojov a metodík. Informovali o tom zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov na odbornej konferencii spoločnosti Deloitte - Európske fondy na Slovensku – kontrola, riadenie a monitorovanie, konanej pod záštitou Ministerstva financií SR. 

  20.05. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (12.mája 2009) - Spoločnosť Deloitte spustila jubilejný desiaty ročník súťaže Technology Fast 50, ktorá oceňuje najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v strednej Európe.  Motiváciou k prihláseniu sa do súťaže je pre technologické spoločnosti dobrá povesť ocenenia v sektore ako aj v regióne.

  12.05. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (28. apríla 2009) -  Hospodárska kríza prinútila spotrebiteľov na celom svete obmedziť svoje voľné výdavky. Do určitej miery tak postihla všetky segmenty spotrebného tovaru. Najviac zasiahla textilný, priemyselný a luxusný tovar. Vyplýva to zo záverov druhej výročnej správy Globálna sila spotrebného priemyslu spoločnosti Deloitte. Správa obsahuje aj rebríček 250 najúspešnejších spoločností na svete orientovaných na spotrebný tovar na základe verejne dostupných údajov vykázaných za finančný rok 2007 (vrátane finančných rokov za obdobie k 30. júnu 2008). 

  28.04. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (24.apríla 2009) - Ekonomický pokles prináša nesmierny tlak na podniky znižovať náklady a počet pracovníkov, ale zároveň čoraz výraznejšiu potrebu získavať, udržiavať a motivovať kľúčové talenty. Nová správa poradenskej firmy Deloitte „Riadenie talentov v turbulentnej ekonomike“ ukazuje, ako sa nadnárodné spoločnosti snažia nájsť správnu rovnováhu medzi týmito protichodnými prioritami. 

  24.04. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (8. apríla 2009) - Vrcholní predstavitelia odvetvia potravinárstva a výroby nápojov považujú za najvyššiu prioritu pre rok 2009 znižovanie nákladov. Vyplýva to zo správy poradenskej spoločnosti Deloitte s názvom „Food and Beverage 2012“ (Potraviny a nápoje 2012). Ako hlavnú prioritu pre tento rok uviedlo 31 % respondentov znižovanie nákladov, čo súvisí s problémami vyplývajúcimi z ekonomického poklesu.

  08.04. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (31. marca 2009) - Dôvera zákazníkov dosahuje v súčasnosti historické minimum.1 Podľa analýzy, ktorú zrealizovala spoločnosť Deloitte, sa očakáva, že globálny automobilový priemysel bude priamo profitovať z injekcie v podobe ekonomických stimulov v hodnote 50 mld. USD.2 Tieto fondy však predstavujú len malé percento z odhadovaných ekonomických stimulov vo výške 3,6 biliónov USD, ktoré prisľúbili vlády rôznych krajín po celom svete. V dôsledku toho sa automobilový priemysel musí usilovať, aby aspoň zazrel svetlo na konci tunela globálneho hospodárskeho úpadku.

  31.03. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (26.marca 2009) - Podľa medzinárodného prieskumu spoločnosti Deloitte považujú tri štvrtiny tzv. miléniovej generácie (14 až 25 rokov) počítač za väčší zdroj zábavy ako televíziu. V rôznych krajinách, napriek rozličným kultúram má táto nesmierne rýchlo prispôsobivá generácia mladých podobné záujmy týkajúce sa správania a preferencií v oblasti médií.

  26.03. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Oddelenie TMT (technológie, médiá a telekomunikácie) spoločnosti Deloitte zverejnilo prognózy pre sektor médií na rok 2009, v ktorých uvádza, že po mnohých rokoch nepretržitého rastu tržieb by živé vysielanie zábavných programov a priame športové prenosy mohli v roku 2009 zápasiť s problémami.

  11.02. 2009Tma:Deloitte  
28 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.05 seknd