AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: GfK

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

GfK
Norimberg (3. júl 2009) – Nikto nevie presne povedať, ako bude vyzerať budúcnosť, ale je rozhodne možné získať predstavu o budúcich vzorcoch správania sa, ak vezmeme do úvahy súčasné jednanie spotrebiteľov a vznikajúce vývojové trendy. Pri príležitosti 75. výročia založenia spoločnosti GfK odborníci na tohtoročnej Konferencii GfK skúmali budúcnosť trhov a spotreby vo všeobecnosti. Konferencia sa uskutočnila 26. júna 2009 a zúčastnilo sa jej zhruba 550 marketingových expertov z Nemecka a ďalších krajín.

  03.07. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (30. júna 2009) –  Väčšina ľudí na Slovensku zaplatí za voľnopredajné lieky/prípravky mesačne do 10 eur. Tých, ktorí v lekárni, drogérii alebo v iných predajniach dajú za lieky bez lekárskeho predpisu viac, je asi štvrtina.  V súčasnej situácií poznačenej hospodárskou krízou ľudia sčasti obmedzili výdavky aj na tieto položky. Najmenej pritom šetria na liekoch, ktoré sú pre potreby jednotlivca nevyhnutné, teda na liekoch proti bolesti a proti chrípke a nachladnutiu. Naopak, viac šetria na liekoch, bez ktorých sa vedia zaobísť. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý sa realizoval v máji tohto roka metódou face-to-face na vzorke 1000 ľudí vo veku od 15 do 79 rokov.

  30.06. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (23. júna 2009) –  Necelá polovica ľudí na Slovensku plánuje v najbližších 12 mesiacoch investovať do zútulnenia svojho bývania. Najčastejšie pôjde o vymaľovanie interiéru alebo exteriéru bytu/domu, stavebné úpravy, modernizáciu a celkové zútulnenie domácnosti. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý sa realizoval v máji tohto roka metódou face-to-face na vzorke 1000 ľudí vo veku od 15 do 79 rokov.

  23.06. 2009Tma:GfK  
GfK

Bratislava (11. jún 2009) -  Najpreferovanejšie zmrzlinové alebo nanukové príchute u mladých ľudí na Slovensku sú čokoládová, striaciatella, citronová a vanilková. Práve tieto príchute zvíťazili u mladých nezávisle od výrobcu a predajcu. Vyplýva to z pravidelného prieskumu GfK Young Monitor, do ktorého sa v júni zapojili mladí ľudia vo veku od 15 do 25 rokov.


  11.06. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (11. júna 2009) – Požiarnici sa tešia zďaleka najvyššej úrovni dôvery ľudí,  a to aj z medzinárodného hľadiska. Na druhej strane, výrazne poklesla dôvera k bankovým zamestnancom. Na konci rebríčka dôveryhodnosti sú manažéri veľkých spoločností, reklamní experti a politici. Vyplýva to  z výsledkov prieskumu GfK Index dôvery (GfK Trust Index), ktorý spoločnosť GfK Custom Research realizovala v 16 európskych krajinách a v USA na jar tohto roka.

  11.06. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (8. júna 2009) - Tretina slovenských spotrebiteľov, ktorí sú zodpovední za nákupy do domácností, rada skúša pri bežnom nákupe nové značky výrobkov. Podobne sú na tom aj spotrebitelia v ostatných krajinách strednej a východnej Európy, pričom najmenej ľudí náchylných skúšať nové značky je v Rusku a najviac v Rumunsku. Na Slovensku sa však ľudia medzi jednotlivými značkami a produktmi o niečo ťažšie rozhodujú ako spotrebitelia v regióne strednej a východnej Európy (CEE).

  08.06. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (11. máj 2009) – Takmer každá slovenská domácnosť už má za posledných 12 mesiacov skúsenosť s privátnou značkou, teda výrobkom, ktorý sa predáva pod značkou jednotlivého obchodného reťazca. Desatina ľudí pritom tvrdí, že privátne značky nakupuje v posledných 4 mesiacoch intenzívnejšie. Podiel privátnych značiek na trhu s rýchloobrátkovým tovarom je na Slovensku najvyšší nielen z krajín Višegrádskej štvorky, ale aj z väčšiny krajín strednej a východnej Európy.

  11.05. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (2. apríla 2009) – Na Slovensku prevláda pri väčších nákupoch do domácnosti neistota a opatrnosť. Ľudia zvažujú ich nutnosť, prehodnocujú výdavky a odkladajú väčšie nákupy na neskôr. Iba 27 percent ľudí na Slovensku si myslí, že je momentálne vhodná doba na uskutočnenie väčších nákupov, ako je napríklad bytové zariadenie, elektronika a podobne. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa realizoval vo februári na vzorke 650 ľudí metódou face to face. 

  02.04. 2009Tma:GfK  
GfK

Bratislava ( 2. marca 2009) - Aspoň jednu multimediálnu správu (MMS) za deň posiela 12 percent vlastníkov mobilných telefónov na Slovensku, čo je najviac zo všetkých krajín strednej a východnej Európy (CEE). Mobilný telefón pritom vlastní asi 86 percent ľudí na Slovensku a vyše desatina z nich má viac ako dva mobily. Vyplýva to z medzinárodnej štúdie Mobile Telephony in CEE countries 2008, ktorá mapuje najnovšie trendy vo využívaní mobilných telefónov v 17 krajinách.


  02.03. 2009Tma:GfK  
39 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.13 seknd