AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: GfK

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

GfK
Praha (17. septembra 2009) - Hodnota trhu s technickým spotrebným tovarom na Slovensku sa v prvej polovici roku 2009 znížila o 17 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Najvýraznejšie poklesy sme zaznamenali v sektore spotrebnej elektroniky a kategórii foto. Negatívne sa vyvíjali aj všetky ďalšie sledované sektory (malé a veľké domáce spotrebiče, IT, tele-komunikačné produkty a kancelárska technika).

  17.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (7. septembra 2009) – Emócie sú jedným zo základných faktorov ovplyvňujúcich ľudské správanie a takisto je to aj v prípade správania spotrebiteľského. Marketéri sa čoraz viac zameriavajú na manažovanie a optimalizáciu emocionálnych dimenzií stratégií svojej značky a komunikačných kampaní. EMO Sensor spoločnosti GfK bol vyvinutý, aby pomáhal marketingovým špecialistom lepšie chápať a riadiť emocionálne skúsenosti a zážitky spotrebiteľov s jednotlivými značkami.   

  07.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (7.septembra 2009) – Svetové trhy so spotrebnou elektronikou, audio/video, fotografickými, IT a telekomunikačnými zariadeniami pokračujú v expanzii napriek kríze. V roku 2009 spotrebitelia minuli na produkty v segmentoch audio/video, foto, IT a telekomunikácie o 2% viac ako v minulom roku a výdaje na celý rok sa odhadujú na 494 miliárd EUR (706 miliárd amerických dolárov). Vyplýva to zo zistení kontinuálneho prieskumu divízie GfK Retail and Technology vo viac ako 80 krajinách sveta.

  07.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (3.septembra 2009) - Prieskum GfK TEMAX Western Europe reflektuje spomalené trhové trendy v druhom štvrťroku 2009. V druhom kvartáli roka 2009 minuli spotrebitelia v západnej Európe 41 miliárd EUR na spotrebný tovar technického charakteru. Po poklese vo výške 8,0% v prvom štvrťroku zaregistroval trh v druhom kvartáli podobné straty dosahujúce až 9.2% v porovnaní s rovnakým obdobím predošlého roka. Okrem všeobecného ekonomického prostredia je hlavný dôvod klesajúcich výnosov rovnaký ako v prvom štvrťroku.

  03.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (24. augusta 2009) –  Technické vybavenie slovenských domácností sa za posledné roky zmodernizovalo, pod čo sa podpisuje rýchly životný štýl, snaha o čo najpohodlnejšie bývanie a ochota investovať do nových foriem trávenia voľného času. Najvýznamnejší nárast v slovenských domácnostiach zaznamenali za posledné roky LDC a plazmové televízory, ktorých zastúpenie v našich domovoch vzrástlo oproti roku 2007   o 5 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia CENZUS 2009, ktorý kontinuálne monitoruje  socio-demografické  znaky slovenskej populácie.

  24.08. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (21. augusta 2009) – V prvej polovici roka 2009 po prvýkrát v Nemecku poklesol objem predaja biopotravín. Spotrebitelia minuli na organicky vyrobené potraviny a nápoje zhruba o 4% menej ako počas rovnakého obdobia predošlého roka. Vyplýva to zo zistení GfK Panel Services Germany v rámci kontinuálneho monitoringu predaja biopotravín a produktov. Celkovo si až 85% všetkých nemeckých domácností v prvých šiestich mesiacoch roka 2009 zakúpilo aspoň jeden biovýrobok.

  21.08. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (11. augusta 2009) – Už 75 rokov je meno GfK synonymom pre zodpovednosť, iniciatívu a inovatívneho ducha na poli prieskumu trhu.  Spoločnosť úspešne zvládla rozvoj z malého združenia so silným prepojením na univerzity na jednu z vedúcich globálnych organizácií, ktorá sa venuje prieskumu trhu. Vtedy, ako aj dnes, boli ľudia ohniskom, okolo ktorých GfK sústredila svoju prácu: Podľa slov jej zakladateľa Wilhelma Vershofena sa firma pokúšala "umožniť spotrebiteľom, aby bolo ich hlas počuť".

  11.08. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (6. augusta 2009) - Rezervácie tzv. "last minute" letných dovoleniek sú príčinou súčasného nárastu predaja v nemeckých kamenných cestovných kanceláriách. Hoci trend za posledné dva roky v Nemecku smeroval skôr k skorším rezerváciám dovoleniek, zistenia panelu pre cestovný ruch spoločnosti GfK odhaľujú skôr tendenciu k neskoršiemu "bookovaniu" zájazdov – čo nie je veľmi prekvapujúca informácia, ak vezmeme do úvahy napätú ekonomickú situáciu. Kým počas minulej letnej sezóny segment last minute zájazdov predstavoval zhruba 23% všetkých rezervácií na letnú sezónu, jeho podiel na predaji tohtoročných dovoleniek bude podstatne vyšší.  

  06.08. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (29. júla 2009) – Lojalita slovenských spotrebiteľov k obchodným reťazcom v 1. štvrťroku 2009 na rozdiel od Českej republiky vzrástla. Napriek tomu, že celková intenzita nákupov poklesla a ľudia na Slovensku si oveľa viac, ako v minulosti začali kontrolovať svoje výdavky, predsa len zostali verní svojim tradičným obchodným reťazcom a realizovali väčšie nákupy pod jednou strechou. Vyplýva to z aktuálnej analýzy realizovanej v rámci panelu domácnosti GfK Slovakia a GfK Praha. Tento prieskumný nástroj umožňuje priebežne monitorovať všetky nákupy baleného rýchloobrátkového tovaru vo všetkých typoch predajní. Analýza tiež ukázala, že maloobchod v oboch krajinách sa výrazne líši.

  29.07. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (28. júl 2009) –  Spotrebiteľská klíma v Nemecku počas leta pokračuje v rastúcom trende. Očakávania v súvislosti s príjmami obyvateľstva a celkovým stavom ekonomiky sa zvýšili a bol nameraný značný nárast v sklone k nakupovaniu. V dlhodobejšom porovnaní je však spotrebiteľská klíma stále na veľmi nízkej úrovni. Po tom, ako niektoré ekonomické inštitúty signalizovali koniec ekonomického poklesu, bolo tiež zaregistrované zníženie ekonomického pesimizmu na strane spotrebiteľov.

  28.07. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (22. júla 2009) –  Na Slovensku pravidelne alebo sporadicky chatuje prevažná väčšina užívateľov internetu. Túto formu virtuálnej komunikácie nevyužíva len asi 28 percent ľudí, ktorí sa pripájajú na internet. Chatovanie patrí na Slovensku medzi najčastejšie využívané online služby, hneď po prezeraní internetových stránok a čítaní a posielaní e-mailov. Vyplýva to zo štúdie GfK Slovak Internet Monitor, v ktorom bolo osobne dopytovaných 1000 ľudí starších ako 15 rokov.
  22.07. 2009Tma:GfK  
GfK

Bratislava (17. júl 2009) –  Prevažná väčšina mladých ľudí sa priznala, že máva trému pred dôležitým vystúpením, skúškou, pohovorom alebo prezentáciou. O niečo väčšie trémistky sú pritom dievčatá. Iba vyše tretina mladých trémistov súhlasí s názorom, že tréma im pomáha k lepším výkonom. Asi polovica z nich má práve naopak kvôli tréme zo seba nepríjemný pocit. Vyplýva to z pravidelného online prieskumu GfK Young Monitor, do ktorého sa začiatkom júla zapojili mladí ľudia vo veku od 15 do 25 rokov.


  17.07. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (13. júla 2009) – Najvyššou prioritou súkromných investorov v Európe a USA je bezpečnosť ich investícií. Aby ju dosiahli, sú ochotní akceptovať aj skromnejšie výnosy. Zhruba polovica Európanov a takmer siedmi z desiatich Američanov si uložili svoje peniaze na sporiace účty. Zároveň sa na oboch kontinentoch znížil podiel tých, ktorí vôbec nesporia. Toto sú niektoré z výsledkov prieskumu Investičný barometer, ktorý realizovala spoločnosť GfK Custom Research pre denník Wall Street Journal Europe.

  13.07. 2009Tma:GfK  
GfK

Norimberg (10. júla 2009) – Hry v mobiloch sa tešia v Nemecku veľkej popularite a dôkazom toho je aj skutočnosť, že iba v roku 2008 si ich užívatelia stiahli až 7 miliónov. Obľúbené sú najmä klasické arkády a porty dobre známych konzolových a PC hier, a to predovšetkým logické hry a zábavné aplikácie. Užívatelia si sťahovali hry hlavne prostredníctvom svojich mobilov, ktoré sú na vyššej technologickej úrovni. Ide o prvý prieskum realizovaný divíziou GfK Retail and Technology o predaji hier pre mobilné telefóny.


  10.07. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (7. júla 2009) –  Najčastejšou farbou, ktorá dominuje v interiéroch slovenských domácností, je biela. Až 72 percent ľudí priznalo, že má doma steny ladené do tejto univerzálnej farby. Slováci sú vo všeobecnosti pri výbere farieb konzervatívni a s farbami a odtieňmi veľmi neexperimentujú. Ďalšími častými farbami, ktorými si Slováci zútulňujú svoje interiéry, sú žltá, oranžová a béžová/krémová.  Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý sa realizoval v máji tohto roka metódou face-to-face na vzorke 1000 ľudí vo veku od 15 do 79 rokov.

  07.07. 2009Tma:GfK  
39 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.10 seknd