AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Unilever Slovensko

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Unilever Slovensko
Bratislava (15. februára 2011) -  Novým generálnym riaditeľom Unileveru pre región strednej Európy je od januára Moti Keren. Profesionálne skúsenosti v oblasti predaja rýchloobrátkového tovaru zbieral v uplynulých 20-tich rokoch na manažérskych pozíciach v Unileveri vo Veľkej Británii, Izraeli a ďalších krajinách. Vo svojej funkcii v Strednej Európe nahradil Hermana Verstraetena.


  15.02. 2011Tma:Unilever Slovensko  
Unilever Slovensko
Bratislava (25. novembra 2010) - Výherné šeky, každý v hodnote 15 000 EUR, odovzdali piatim základným a piatim materským školám zástupcovia značiek čistiacich prostriedkov Cif a Domestos. Výhru spolu vo výške 150 000 EUR môžu využiť na rozvoj školy podľa svojich aktuálnych potrieb. Školy a škôlky sa zapojili do súťaže „Starostlivosťou o svoj domov pomáhajte deťom“. Tieto školy tak budú môcť zlepšiť svoje prostredie, aby sa v nich deti cítili lepšie. To potvrdil i vysoký záujem z ich strany, spolu sa ich do projektu prihlásilo viac ako 3 100.


  25.11. 2010Tma:Unilever Slovensko  
Unilever Slovensko

Londýn / Bratislava (22. novembra 2010)  -  Európska komisia udelila spoločnosti Unilever súhlas k akvizícii aktivít spoločnosti Sara Lee. Akvizícia úspešných značiek Radox, Duschdas a Neutral doplní existujúce kategórie, čím Unilever výrazne posilní regionálnu aj lokálnu pozíciu v oblasti osobnej starostlivosti.  Celá transakcia bude ukončená už v roku 2010  Portfólio silných značiek ako sú Axe, Dove a Rezóna doplnia nové značky Radox, Duschdas a Neutral.


  22.11. 2010Tma:Unilever Slovensko  
Unilever Slovensko
Bratislava (2. septembra 2010) - Viac ako 20 % detí, ktoré navštevujú základné a stredné školy v Slovenskej republike sa neteší po prázdninách späť do školských lavíc. Hlavným dôvodom je učenie (44 %) a skoré vstávanie (27 %). Mnohým deťom sa nepáči budova školy či vybavenie triedy. Z výskumu, ktorý v lete realizovali značky Domestos & Cif vyplýva, že deťom na prostredí a vybavení ich školy a triedy naozaj záleží. Želali by si nové lavice, stoličky, počítače s pripojením na internet a interaktívne tabule (72 %), ktorých je stále nedostatok.

  02.09. 2010Tma:Unilever Slovensko  
Unilever Slovensko

Bratislava (7. mája 2010) -  Až 150 000 EUR má teraz šancu získať 10 slovenských základných, stredných a materských škôl v súťaži, ktorú pripravili značky čistiacich prostriedkov Cif a Domestos spoločnosti Unilever. To, že slovenské školy podať pomocnú ruku naozaj potrebujú potvrdil internetový prieskum , ktorý zisťoval, v akom prostredí sa naše deti učia. Z prieskumu vyplynulo, že aj keď celkovú atmosféru na našich školách možno pokladať za príjemnú až priateľskú, technické a materiálne vybavenie škôl je nevyhovujúce.


  07.05. 2010Tma:Unilever Slovensko  
Unilever Slovensko
Bratislava (23. novembra 2009) – Podľa internetového prieskumu* spoločnosti Unilever  až  53 percent Slovákov očakáva, že výdavky na tohtoročné Vianoce budú rovnaké ako v minulom roku. Na Slovensku je stále silná tradícia bohatého sviatočného stola, a tak až 80 percent opýtaných neplánuje  šetriť na jedle. V  čase krízy sú Slováci pripravení šetriť na darčekoch. 

  23.11. 2009Tma:Unilever Slovensko  
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.05 seknd