AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: TNS SK

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

TNS SK

Ázijský časopis Media a spoločnosť TNS zverejnili zoznam ázijsko-tichomorských Top 1 000 značiek za rok 2008. Do prieskumu, ktorý nadväzuje na rovnaký prieskum z minulého roku, boli zahrnutí respondenti z 10 krajín. Poskytuje prehľad o lokálnych, ale aj globálnych značkách, o ktorých si spotrebitelia myslia, že sú najlepšie vo svojej kategórii, prípadne oblasti.


  27.10. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Každoročne realizujú organizácie German Marshall Fund of the United States a Compagnia di San Paolo projekt „Transatlantické trendy“ – komplexný prieskum americkej a európskej verejnej mienky. Tento rok sa prieskum realizoval v júni 2008 v USA a v 12 európskych krajinách. Na Slovensku uskutočnila zber dát agentúra TNS SK. 


  26.10. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosti TNS a NDS oznámili svoju spoluprácu, na základe ktorej vytvoria a začnú predávať komplexné riešenie pre meranie sledovanosti televízií zo set-top boxov operátorom digitálnych televízií. Toto riešenie, ktoré je založené na sade programov pre reklamu s názvom NDS Dynamic™ a službe merania sledovanosti Return Path Data (RPD), pomôže operátorom televízií lepšie pochopiť správanie divákov a následne zvýšiť potenciál výnosov svojich digitálnych platforiem.


  01.10. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Internet v súvislosti s nakupovaním využíva čoraz viac ľudí. Z ostatného prieskumu na tému „Internet a nakupovanie“, ktorý v júni tohto roku realizovala spoločnosť TNS SK na vzorke 1 100 užívateľov internetu, vyplýva, že v minulosti už využilo internet k uskutočneniu nákupu deväť z desiatich (88,9%) opýtaných. S nakupovaním cez internet majú v porovnaní s priemerom viac skúsenosti muži, ľudia mladších vekových kategórií (18-39 rokov) a ľudia z miest s počtom obyvateľov 20 až 99 tisíc.


  25.09. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

K dosiahnutiu dobrým výsledkom výrazne pomáha aj úspešná implementácia stratégie skupiny  Údajný obrat narástol takmer o 17%; očakávaný obrat vzrástol o viac ako 5%. Prevádzkový zisk sa zvýšil o necelých 20%; prevádzková marža sa zlepšila o 30 základných bodov.


  10.09. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Výsledky z peoplemetrového merania sledovanosti televízie v Číne, ktoré realizuje spoločnosť CSM Media Research (patriaca do skupiny TNS), ukazujú, že približne 356 miliónov čínskych divákov sledovalo volejbalový zápas skupiny A medzi Čínou a Kubou. Volejbal je jednou z najsledovanejších ženských disciplín na olympijských hrách.


  21.08. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

K neodmysliteľnej súčasti leta patria už niekoľko rokov aj letné hudobné festivaly. Tých je z roka na rok čoraz viac, sú menšie – jednodňové, ale aj väčšie, ktoré trvajú niekoľko dní; s účasťou rôznych domácich, ale aj zahraničných kapiel a interpretov. Agentúra TNS SK realizovala v júni 2008 online prieskum, ktorý zisťoval záujem o letné festivaly medzi internetovou populáciou. Do prieskumu sa celkovo zapojilo 1 100 užívateľov internetu.


  02.07. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

V porovnaní s minulým rokom pôjde toto leto na dovolenku viac ľudí. Zatiaľ čo minulý rok plánovala dovolenku viac ako tretina (36,7%) obyvateľov Slovenska, tento rok sa na letnú dovolenku chystajú dve pätiny (42,8%) Slovákov. Necelá polovica (47,4%) ľudí dovolenku neplánuje a každý desiaty (9,8%) ešte nie je rozhodnutý, či v lete na dovolenku pôjde.


  19.06. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

V októbri 2007 sa v sídle Európskeho parlamentu v Bruseli uskutočnil poradný prieskum „Tomorrow´s Europe“, v rámci ktorého sa diskutovalo o budúcnosti Európskej únie a jej členských štátov.


  16.06. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

S reklamou sa dnes stretávame takmer na každom kroku: v médiách, na ulici, v škole či práci. Jej cieľom je predovšetkým spropagovať produkt tak, aby si ho kúpilo čo najviac spotrebiteľov. Ľudia vnímajú reklamu rôzne. Niektorí na základe reklamy nakupujú, iní by si zase výrobky propagované v reklame nikdy nekúpili. A práve názorom na reklamu sa venoval výskum, ktorý agentúra TNS SK realizovala prostredníctvom internetu na vzorke 1 751 užívateľov internetu v januári a februári tohto roku.


  10.06. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Cez internet nakupuje čoraz viac ľudí. Zatiaľ čo v roku 2007 využili nákup cez internet tri štvrtiny (77,7%) internetovej populácie, v marci 2008 už mali skúsenosti s online nakupovaním viac ako štyri pätiny (85,9%) užívateľov internetu. V porovnaní s priemerom nakupujú cez internet o niečo viac muži, ľudia vo veku od 30 do 39 rokov, osoby so stredoškolským vzdelaním bez maturity, ďalej ľudia žijúci v obciach s počtom obyvateľov 5 až 10 tisíc a v mestách nad 100 000 obyvateľov, a tiež obyvatelia Trnavského a Banskobystrického kraja.


  28.05. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosť TNS oznámila, že s mediálnou agentúrou Starcom podpísala zmluvu o využívaní služby DIRECTView™. DIRECTView predstavuje najväčšiu službu celoštátneho merania sledovanosti televízií v Spojených štátoch, ktorú v januári 2008 spustili spoločnosti DIRECTV a TNS.


  14.05. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Agentúra TNS SK a Media SRo sa v apríli tohto roku dohodli na vzájomnej spolupráci. Zmluva o vzájomnom poskytovaní služieb je platná do 31.12.2008. Pre zvyšujúci sa záujem o kúpu reklamného priestoru na www stránkach Slovenského rozhlasu bude agentúra TNS SK zabezpečovať pre Media SRo monitoring návštevnosti internetových stránok www.rozhlas.sk, www.slovakradio.sk, www.radiofm.sk, ktorý bude spoločnosti Media SRo dodávať na mesačnej báze.


  13.05. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Spoločnosť PMT a agentúra TNS SK sa dohodli na implementácii technológie Audio Matching z dôvodu pokrytia potrieb merania sledovanosti aj v domácnostiach s digitálnym príjmom televízneho signálu. Implementácia tejto novej technológie súvisí s predĺžením zmluvy z roku 2004 o 3 mesiace, ktorú spoločnosti PMT a TNS SK podpísali za účelom realizácie projektu merania sledovanosti televízií prostredníctvom peoplemetrov.


  25.04. 2008Tma:TNS SK  
TNS SK

Každá spoločnosť má veľa rozličných problémov, s ktorými zápasí, a ktoré sa usiluje alebo neusiluje riešiť. Raz sa jej to darí lepšie, inokedy horšie. Sociológia sama osebe nie je schopná podať komplexnú analýzu, či „diagnózu“ stavu spoločnosti. Môže k nej však prispeť svojimi špecifickými prostriedkami. Jedným z nich je sociologické skúmanie anómie, t.j. stavu, v ktorom spoločnosť zlyháva, nefunguje alebo je ohrozená permanentnými krízami, či dokonca až rozpadom.


  22.04. 2008Tma:TNS SK  
58 lnkov (4 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 2 | 3 | 4 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.09 seknd