AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: TNS SK

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

TNS SK
Bratislava (13. októbra 2010) - Agentúra TNS zverejnila výsledky globálneho prieskumu Digital Life, ktorý bol zameraný na online aktivity a správanie ľudí. Prieskumu sa zúčastnilo takmer 50 000 užívateľov internetu zo 46 krajín. Štúdia odkrýva množstvo dôležitých zistení a predstavuje tie indikátory, ktoré môžu v budúcnosti ovplyvniť online správanie vo svete.


  13.10. 2010Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (16. marca 2010) - Energia vyrobená z obnoviteľných zdrojov je zaujímavou a aj ekologickou alternatívou spaľovania fosílnych palív, ktorých je čoraz menej. Z výsledkov prieskumu, ktorý agentúra TNS SK realizovala v novembri minulého roku na reprezentatívnej vzorke 954 respondentov, vyplýva, že najznámejším obnoviteľným zdrojom pre výrobu elektriny je veterná energia (49,7)%. Obyvatelia Slovenska však poznajú aj ďalšie druhy zelenej energie, ako napr. slnečnú (32,4%), vodnú (32,0%), prípadne energiu vyrobenú z biomasy (28,0%).

  16.03. 2010Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (5. februára 2010) - Od 1. februára 2010 vstúpila do platnosti nová zmluva na projekt elektronického merania sledovanosti televízií prostredníctvom peoplemetrov. Zmluvu podpísala agentúra TNS SK so spoločnosťou PMT na obdobie ďalších piatich rokov. TNS SK tak pokračuje v peoplemetrovom meraní sledovanosti televízií, ktoré realizuje od roku 2004, aj v druhej vlne.

  05.02. 2010Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (15. decembra 2009) - Vianočné darčeky pre svojich blízkych plánujú tento rok obyvatelia Slovenska nakúpiť v priemere za 166,20 Eur, čo predstavuje približne rovnakú čiastku peňazí ako minulý rok.  Vyplýva to z výskumu zameraného na vianočné správanie sa slovenských spotrebiteľov, ktorý omnibusovou metódou face-to-face rozhovormi v novembri tohto roku uskutočnila agentúra TNS SK.


  15.12. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (11. decembra 2009) - Už niekoľko rokov realizuje agentúra TNS SK prieskum zameraný na Vianoce. Z výsledkov prieskumu vyplýva, že priania Slovákov sa už dlhodobo nemenia. Tak ako každý rok, aj tentokrát by si obyvatelia Slovenska chceli nájsť pod vianočným stromčekom hlavne oblečenie, knihy a bežnú kozmetiku, pričom oblečenie by chceli dostať dve pätiny (38,0%) ľudí a knihám (24,1%) a bežnej kozmetike (23,9%) by sa potešil každý štvrtý opýtaný.

  11.12. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (9. decembra 2009) - Online aukcie patria v zahraničí medzi najpopulárnejšie spôsoby nakupovania tovarov či služieb cez internet. Tieto aktivity sa už pomaly stávajú obľúbenými aj medzi slovenskými užívateľmi internetu.  S internetovými aukciami má na Slovensku zatiaľ skúsenosť necelá tretina (30,4%) cez internet nakupujúcej populácie.Vyplýva to z výsledkov prieskumu  agentúra TNS SK.

  09.12. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
New York (2. decembra 2009) - Podľa agentúry TNS Media Intelligence dosiahli reklamné výdavky v USA za prvý polrok 2009 úroveň 60,87 mld. USD, čo v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka predstavuje pokles o 14,3%. Oproti minulému roku boli reklamné výdavky za druhý kvartál 2009 o 13,9% nižšie. Medziročný nárast zaznamenala predovšetkým internetová reklama.

  02.12. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Londýn (18. novembra 2009) - Z výsledkov štúdie 2009 UK National Gamers Study vyplýva, že vo Veľkej Británii je oveľa viac online a konzolových hráčov ako v ostatných európskych krajinách. Až 73% opýtaných hráva tieto hry pravidelne, pričom mnohí z nich považujú túto aktivitu za lepšiu zábavu ako surfovanie na internete alebo sledovanie televízie.  Mladí muži vo veku 13 až 19 rokov hrajú hry v priemere 11 hodín za týždeň.


  18.11. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (9. novembra 2009) - Skúsenosti s nakupovaním cez internet už majú takmer všetci užívatelia internetu. Zatiaľ čo v máji 2008 využili nákup cez internet viac ako štyri pätiny (85,9%) internetovej populácie, v októbri tohto roku už malo skúsenosti s online nakupovaním 95% užívateľov internetu. Tí, čo už majú skúsenosti s nákupom cez internet, nakupujú prevažne tovary (96,5%). Službu si prostredníctvom internetového predaja doposiaľ zakúpili približne štyria z desiatich opýtaných (38,6%).

  09.11. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (5.októbra 2009) - Britské spoločnosti TNS Media Research a NDS oznámili, že rozširujú ponuku riešení pre meranie sledovanosti televízií pomocou set-top boxov o možnosť identifikovať tých členov domácností, ktorí súhlasili s účasťou na peoplemetrovom paneli.  Riešenie RPDi, ktoré je založené na systéme merania sledovanosti NDS Dynamic a analytickej službe TNS RaPiDView, pomôže televíznym operátorom lepšie pochopiť správanie divákov a to tak, že bude zbierať a analyzovať ako dáta o jednotlivých divákoch tak aj informácie na úrovni jednotlivých domácností.

  05.10. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (25.septembra 2009) - Z výsledkov prieskumu o globálnej hospodárskej kríze, ktorý agentúra TNS SK realizovala v máji tohto roku na reprezentatívnej vzorke 1 013 respondentov vyplýva, že pri bežných nákupoch si väčšina (71,5%) obyvateľov Slovenska všíma rôzne akcie, letáky či špeciálne ponuky oveľa viac ako v minulosti.


  25.09. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (18.septembra 2009) - Vzhľad krajských miest, ale aj ich ďalšie zveľaďovanie, rozvoj infraštruktúry či rôznych kultúrnych, športových, študijných a iných možností,  prispieva k skvalitneniu života v týchto mestách. Z výsledkov prieskumu agentúry TNS SK vyplýva, že občania Slovenska nevnímajú úroveň svojich krajských miest ani ako dobrú, no ani ako zlú. Obyvatelia jednotlivých regiónov vedia na jednej strane oceniť služby a možnosti, ktoré krajské mestá ponúkajú, ale na druhej strane sú kritickí voči tomu, čo v krajských mestách nefunguje, alebo je nedostatočné.

  18.09. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (24.augusta 2009) - Pre obyvateľov Slovenska predstavuje Bratislava predovšetkým drahé mesto. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v júli tohto roku zrealizovala agentúra TNS SK na reprezentatívnej vzorke 1 032 respondentov.  Dve tretiny (67,3%) opýtaných vnímajú Bratislavu hlavne ako drahú. Necelá polovica (46,4%) ľudí si myslí, že slovenské hlavné mesto je veľké a tretina (32,8%) považuje Bratislavu za rýchlu. Pre tri desatiny (29,7%) slovenskej populácie je Bratislava moderným mestom a necelá štvrtina (22,1%) ju vníma ako špinavé mesto.

  24.08. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (7.augusta 2009) -  Pred dovolenkou alebo akoukoľvek cestou do zahraničia by sme mali myslieť na cestovné poistenie, v rámci ktorého máme v prípade potreby poistené úrazy, liečebné náklady v zahraničí, batožinu, prípadne ďalšie riziká. Typov cestovného poistenia je čoraz viac a aj dostupnosť poistenia sa neustále zvyšuje. Z výsledkov online prieskumu, ktorý agentúra TNS SK realizovala v júni tohto roku na reprezentatívnej vzorke 1 190 užívateľov internetu vyplýva, že polovica (49,4%) internetovej populácie cestovné poistenie pri ceste do zahraničia v minulosti ešte neuzatvorila.

  07.08. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (03.augusta) - 2009 Globálna hospodárska kríza už ovplyvnila životy niektorých obyvateľov Slovenska. V prieskume, ktorý uskutočnila agentúra TNS SK v máji 2009 na reprezentatívnej vzorke 1 013 respondentov, polovica (49%) ľudí priznáva, že sa ich dotkla hospodárska kríza. 47% Slovákov zatiaľ nepocítilo dôsledky hospodárskej krízy a zvyšné 4% sa k danej otázke nevedeli vyjadriť. Najčastejšie pocítili obyvatelia Slovenska dopad hospodárskej krízy stratou vlastného zamestnania alebo zamestnania príbuzného. U niektorých spôsobila kríza aj zníženie príjmu, finančnú neistotu, potrebu viac šetriť a obmedzovať nakupovanie

  03.08. 2009Tma:TNS SK  
58 lnkov (4 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.11 seknd