AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: AIMS

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

AIMS
Bratislava (12. novembra 2009) – Objem internetovej reklamy v treťom kvartáli tohto roka dosiahol na serveroch členov Asociácie internetových médií (AIM) 5,08 mil. €. V medziročnom porovnaní ide o pokles objemu o 8,8 percenta, keď v treťom kvartáli 2008 objem reklamy dosiahol hodnotu 5,58 mil. €. Pri porovnaní prvých troch štvrťrokov 2008 a 2009 zaznamenáva internetová reklama nepatrný nárast o 1 percento

  12.11. 2009Tma:AIMS  
AIMS
Bratislava (28.septembra 2009) - Takmer ¾ respondentov podporuje video reguláciu hlavne u videa s podporou rasovej neznášanlivosti, 69% návštevníkov internetu by uvítalo video reguláciu na tému porno a 63% návštevníkov internetu podporuje reguláciu video sektárstva na internete. Vyplýva to z výskumu, ktorý v polovici septembra  uskutočnila spoločnosť Mediaresearch Slovakia.  

  28.09. 2009Tma:AIMS  
AIMS
Bratislava (24. septembra 2009) - Návštevníci internetu deklarujú vysoký záujem o komunitné weby a sociálne siete. 22% návštevníkov internetu navštevuje komunitné weby a sociálne siete viackrát za deň, 38% denne. 11% internetovej populácie nenavštevuje však komunitné weby vôbec, ale takmer tretina z nich sa chystá navštíviť nejaký komunitný web alebo sociálnu sieť v blízkej dobe.

  24.09. 2009Tma:AIMS  
AIMS
Bratislava (18. augusta 2009) – V druhom kvartáli tohto roka dosiahla internetová reklama na serveroch členov Asociácie internetových médií (AIM) hodnotu 6,08 mil. € (183,4 mil. Sk). V rovnakom období minulého roka dosiahol objem internetovej reklamy čiastku 6,45 mil. € (194,5 mil. Sk).  Ak porovnáme polročné čísla, tak objem reklamy v prvom polroku 2009 predstavuje 12,1 mil. € (365,6 mil. Sk) a v rovnakom období minulého roka to bola hodnota 11,5 mil. € (346,1 mil. Sk).



  18.08. 2009Tma:AIMS  
AIMS
Bratislava (12.mája 2009) - Najviac využívané médium z pohľadu dennej sledovanosti spravodajstva je síce stále stále televízia – aspoň jedenkrát denne ju sledujú zhruba tri štvrtiny Slovákov. Ak však chcú respondenti sledovať ďalší vývoj témy,  mať k dispozícií nepretržité informácie, aktuálne spravodajstvo a  širší záber spravodajstva, tak by jednoznačne spomedzi jednotlivých médiatypov volili ako médium spravodajské weby. 

  12.05. 2009Tma:AIMS  
AIMS
Bratislava (13.marca 2009) – Investície do internetovej reklamy na serveroch prevádzkovaných členmi Asociácie internetových médií mali v roku 2008 hodnotu  24,6 mil. € (741,9 mil. Sk). Ide o vyše 50%-ný nárast oproti predchádzajúcemu roku 2007, keď internetová reklama mala hodnotu 16,3 mil. € (491 mil. Sk). Medzi najviac využívané formy inzercie patrí bannerová reklama (57,5%),  riadková inzercia (19,3%) a katalógová inzercia (16,3%).

  13.03. 2009Tma:AIMS  
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.06 seknd