AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: CITROËN SLOVAKIA

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

CITROËN SLOVAKIA
Po úspešných 90 rokoch plných inovácií sa značka CITROËN rozhodla vytvoriť novú modelovú líniu, ktorá by dopĺňala základnú ponuku vozidiel. Líniu DS. Táto produktová línia, ktorú dnes tvoria modelové rady CITROËN DS3 a DS4, sa zameriava na klientov, ktorí hľadajú výrazné a sebavedomé produkty. Klientov zameriavajúcich sa na moderné prémiové produkty. 

  16.09. 2011Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Značka CITROËN sa vďaka portálu Multicity postavila do pozície, v ktorej chce uľahčovať premiestňovanie, no pokračuje aj v ďalších úvahách nad rozvojom mobility a otvára ďalšie cesty jej rozvoja. Vychádza z najlepších skúseností s schopností obsiahnutých v slogane "Creative Technologie", a stojí za zrodom štúdie Tubik, veľkopriestorového vanu na vysokej technologickej úrovni, ktorý poslúži silnej myšlienke: dodať cestovaniu nový rozmer. Rozmer spolupatričnosti, ktorý bude zároveň premyslený, prepojený a najmä zelený! 

  05.09. 2011Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (29. januára 2011) - CITROËN DS4, druhý model z modelovej línie DS, získal ocenenie "Najkrajšie auto roka", ktoré mu udelilo viac ako 60 000 návštevníkov stránky zo 62 krajín! Cenu si 27. januára na oficiálnej ceremónii počas 26. medzinárodného autosalónu prevzal Frédéric Banzet, generálny riaditeľ značky CITROËN. Okrem priazne venovanej širokou verejnosťou pri tejto príležitosti vznikla aj medzinárodná porota ktorú tvorili osobnosti z oblasti dizajnu, športu, kultúry a médií. CITROËN DS4 bol ocenený aj ako vozidlo s najkrajším interiérom. Toto druhé ocenenie získalo vďaka kvalite a spracovaniu interiéru vozidla CITROËN DS4 a v širšom meradle sa dá povedať, že porota tak ocenila celý modelový rad DS.   

  29.01. 2011Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (20. januára 2010) - Kreatívna a zároveň  technologická, značka CITROËN ponúka návštevníkom na Internete ojedinelé zážitky. Posledné v rade, interaktívne video o novom CITROËNe C4 dokonale odhalí divákovi osobnosť vozidla. Tento nevídaný online zážitok magicky spája virtuálny a reálny svet.  Pri uvádzaní svojich posledných modelov na trh značka vytvorila a sprístupnila na Internete stále originálnejšie a inovatívnejšie videá.


  20.01. 2011Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (12. januára 2011) - Najnovší model značky - Citroën C4 - je uvedený na slovensky trh. Tento model bol predstavený na parížskom autosalóne Mondial 2010 začiatkom októbra. O tri mesiace po výstavnej premiére prichádza CITROËN C4 aj na Slovensko.  Nadväzuje na výborné  výsledky predchádzajúcej generácie C4 v Európe, ale aj na Slovensku, kde model C4 patril k lídrom vo svojom segmente. Nový Citroën C4 prichádza ako zdroj pozitívnej energie - výrazné línie, vysoká kvalita spracovania, veľké množstvo najnovších technológii.


  12.01. 2011Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (8. decembra 2010) - Posledný výtvor značky Citroën doslova zviedol viacerých porotcov z Francúzska, Nórska a Anglicka. Najprv 22. novembra získal čestný titul  "Auto roka 2011" od francúzskej novinárskej obce. Hneď potom Citroën DS3 vyhral súťaž "Auto roka 2011" organizovanú nórskymi médiami Dagbladet a Vi Menn. A dnes je korunovaný "Autom roka" anglickým magazínom Top Gear. 3 trofeje, ktoré zasa raz odmeňujú odvahu  a kreativitu, ktoré značku Citroën charakterizujú.

  08.12. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Košice (24. novembra 2010) - Od 1. novembra 2010 je otvorené už  druhé Citroën Business Center. Prevádzkuje ho spoločnosť SAMID s.r.o. v Košiciach. Počet dealerstiev poskytujúcich špeciálne služby firemnému sektoru by mal rýchlo vzrastať. Špeciálny program pod názvom Citroën business center klientom poskytuje prínos nielen čo sa týka cenových zvýhodnení, ale aj starostlivosti, servisu a špeciálnych služieb.


  24.11. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Paríž (1. októbra 2010) - CITROËN C-ZERO predstavuje na autosalóne v Paríži plnohodnotné elektrické vozidlo značky CITROËN: nulová  spotreba paliva, nulové emisie CO2 a nulový hluk vozidla. Toto nové malé plne elektrické mestské vozidlo vzniklo so zámerom zjednodušiť pohyb v mestách a v ich okolí, pričom dostalo technológiu, ktorá dnes prináša odpovede na požiadavky budúcnosti. Prostredníctvom plne elektrickej štúdie športového vozidla CITROËN SURVOLT sa značke podarilo ukázať potenciál tohto pohonu a spojiť športové jazdné vlastnosti s ochranou životného prostredia.
 

  01.10. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Paríž (23. septembra 2010) - CITROËN LACOSTE predstavuje stelesnenie dobrej nálady, módy, životného postoja a má ambíciu stať sa vzorom medzi vozidlami určenými na aktívne využívanie voľného času. Vozidlo po všetkých stránkach pochádza z dielne značky CITROËN, pri čom si vypomáha dizajnom LACOSTE a stavia sa tak na križovatku automobilového a športového sveta. Vo svojej podstate sa zameriava na čo najjednoduchší prístup k automobilovej konštrukcii, avšak nezabúda na rafinovanosť a zosobňuje ľahkosť bytia ako aj neodolateľnú sviežosť.


  23.09. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (20.septembra 2010) - Jeho výrazné  línie priťahujú. Kvalita jeho spracovania je na vysokej úrovni. Dostal prvky výbavy, ktoré sa neobjavujú ani vo vozidlách z vyšších tried a spĺňajú náročné požiadavky súkromnej aj firemnej klientely. Nový CITROËN C4 vyžaruje množstvo pozitívnej energie. Nový CITROËN C4 vznikol s podobným dizajnérskym zámerom ako CITROËN C5 v roku 2008 a CITROËN C3 v roku 2009, čím chce potvrdiť stále bohatšie skúsenosti a kreatívne schopnosti značky v oblasti dizajnu, inovácií a technológií. 

  19.09. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Paríž (6. septembra 2010) - Inštalácia mikrohybridnej technológie e-HDi spája systém Stop&Start druhej generácie spolu s robotizovanou prevodovkou a motorom HDi 110 FAP. To znamená, že vozidlo ponúkne vodičovi vyšší komfort jazdy, nižšiu spotrebu paliva (4,8 l/100 km) a výraznú redukciu škodlivých emisií CO2 (125 g/km). CITROËNY C4 Picasso a Grand C4 Picasso navyše môžu mať vo výbave aj zariadenie CITROËN eTouch, balíček služieb založených na núdzovom volaní a asistenčných službách, virtuálnu servisnú knižku a poradcu ekologickej jazdy.

  06.09. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Paríž (25. augusta 2010) - Nový CITROËN C4 získal podľa testovania EuroNCAP celkové hodnotenie 5 hviezdičiek. Vozidlo zároveň získalo 5 hviezdičiek vo všetkých hodnotených kategóriách. V oblasti asistenčných systémov získalo skóre 97%, čo ho radí na prvé miesto medzi kompaktnými automobilmi. To znamená maximálnu spokojnosť pre všetkých čoraz náročnejších klientov.

  25.08. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA

Bratislava (23. augusta 2010) - Najväčší priaznivci automobilového športu by si mali do kalendárov poznačiť dátum prvého septembra, lebo práve toho dátumu sa začnú prijímať objednávky na CITROËN DS3 RACING. Inžinieri z CITROËN RACING si vzali na mušku model CITROËN DS3 a upravili ho na obraz športového oddelenia značky. Oddelenia, ktoré má cit a dynamiku v krvi, veď sa hrdí piatimi titulmi majstra sveta konštruktérov v rely a posádka Sébastien Loeb a Daniel Elena priniesla šesť titulov majstrov sveta v rely medzi jazdcami.


  24.08. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Paríž (27. júla 2010) - CITROËN je prvým európskym výrobcom, ktorý ponúka do svojich vozidiel možnosť  prikúpiť si prístup na internet: CITROËN WiFi On Board. Toto zariadenie, ktoré sa časom dostane do všetkých vozidiel v ponuke, umožňuje cestujúcim, aby počas jazdy naplno využívali možnosť plnohodnotného prístupu na internet a využili tak čas, ktorý trávia presúvaním sa z miesta na miesto. 

  27.07. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
CITROËN SLOVAKIA
Bratislava (26. júla 2010) - V rámci programu Business Center, automobilka Citroën uvádza prvé dealerstvo na Slovensku, ktoré splnilo kritériá na zapojenie do  projektu CITROËN BUSINESS CENTER. AMM Plus s.r.o. Prešov – autorizované predajno-servisné miesto Citroën - bude poskytovať „business“ klientom špeciálnu starostlivosť, ktorá je nosným pilierom nového odhodlania značky prilákať a lepšie uspokojiť podnikateľskú sféru. Je prvým z dealerstiev Citroën, ktorým sa podarilo splniť všetky kritériá, ktoré značka vytýčila pre rok 2010 a v blízkej budúcnosti ho budú nasledovať ďalšie.  


  26.07. 2010Tma:CITROËN SLOVAKIA  
36 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 4.53 seknd