AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Heineken Slovensko

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Heineken Slovensko
Bratislava (21. februára 2011) - Je tu ďalší rok a futbaloví fanúšikovia sa môžu opäť tešiť na futbalové zážitky v tej najprestížnejšej klubovej pohárovej súťaži starého kontinentu. Heineken vďaka partnerstvu s UEFA Champions League už po šiesty krát priblíži toto výnimočné futbalové divadlo fanúšikom na celom svete vrátane Slovenska. Každý, kto si až do začiatku mája kúpi pivo Heineken, má navyše šancu vyhrať exkluzívny víkend priamo v dejisku finálového zápasu Ligy majstrov, v londýnskom Wembley! 


  21.02. 2011Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (8. februára 2011) - Kedy ste naposledy zaklonili hlavu a zdvihli zrak k tmavej nočnej oblohe? Ak by ste hľadali hviezdami posiatu panorámu, pravdepodobne by ste zostali sklamaní. Ľudská aktivita totiž vedie k stále väčšiemu svetelnému znečisteniu oblohy, v dôsledku čoho je - najmä vo väčších mestách - takmer nemožné nechať sa uniesť nádherným vesmírnym divadlom.

  08.02. 2011Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (22. novembra 2010) - Spoločnosť  Heineken Slovensko zaviedla v týchto dňoch svoj inovatívny systém tankového piva už v päťdesiatej prevádzke na Slovensku - v metropole Šariša v Prešove. Za šesť mesiacov od uvedenia na trh si tak tankové pivo Zlatý Bažant a Corgoň môžu vychutnať pivári už na celom Slovensku.  


  22.11. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (21. októbra 2010) - Je už tradíciou, že ku koncu roka prináša Zlatý Bažant na trh špeciálne sviatočné pivo. Kým dva roky po sebe to bolo pšeničné pivo a minulý rok mimoriadne úspešný tmavý Porter, tohtoročná sviatočná špecialita Zlatého Bažanta je zatiaľ neznáma. Novinka bude odhalená vo štvrtok 28. októbra, kedy si sviatočné pivo Zlatý Bažant v limitovanej edícii budete môcť v premiére vychutnať v približne 400 prevádzkach na celom Slovensku.


  21.10. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (29. septembra 2010) - Najväčšia gastro súťaž na Slovensku - súťaž  Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk, pozná svojich výhercov. V každom z ôsmich krajov Slovenska odmení generálny partner súťaže spoločnosť Heineken Slovensko päť najlepších čašníkov vecnými cenami a pivom zo svojho produktového portfólia. Osobitnou odmenou pre všetkých štyridsiatich umiestnených je poukážka na absolvovanie špeciálneho školiaceho programu Umenie čapovať, ktorý spoločnosť Heineken Slovensko štartuje začiatkom budúceho roku.  


  29.09. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko

Bratislava (8. septembra 2010) - Už  o necelý týždeň roztancuje Bratislavu svetoznámy DJ francúzskeho pôvodu David Guetta. V utorok 14. septembra vystúpi v bratislavskom areáli Incheba Open Air po prvýkrát vo svojej kariére na Slovensku. Ďalšia fantastická tanečná show je súčasťou konceptu Heineken Music, ktorý podporuje najmä elektronickú hudbu a klubovú scénu. Koncert Davida Guettu uzatvára po koncerte DJ Tiësto a vystúpení Armina van Buurena v apríli tohto roku trojicu najslávnejších DJ-ov sveta, ktorí aj vďaka značke Heineken vystúpili na Slovensku.  


  08.09. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (1. septembra 2010) - Počas prvého kvalifikačného zápasu slovenskej futbalovej reprezentácie na Majstrovstvá  Európy 2012 s Macedónskom, ktorý  sa uskutoční tento piatok 3. septembra 2010 o 20.30 hod. na bratislavských Pasienkoch, sa futbaloví fanúšikovia majú na čo tešiť. Okrem športového zážitku na nich totiž čaká čapovanie piva Corgoň zadarmo. Päťtisíc pív pre dvanásteho hráča počas tohto zápasu je tretím splneným sľubom značky Corgoň, ku ktorému sa takmer pred rokom Corgoň zaviazal po postupe "našich" na Majstrovstvá sveta vo futbale.

  01.09. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (11. augusta 2010) - Súťaž  NajČašník leta 2010, ktorej generálnym partnerom je spoločnosť Heineken Slovensko, vstúpila vyhlásením medzisúťaže do ďalšej fázy. V medzisúťaži môžu čašníci aj čašníčky súťažiť o atraktívne ceny zaslaním "najpivnejšej fotografie", teda takej, pri ktorej dostane každý okamžite chuť na pohár vychladeného piva. V hre je súdok piva Heineken, darčekové predmety a dokonca aj lístky na festival Bažant Pohoda 2011. 


  11.08. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (6. augusta 2010) - Najmladší prírastok značky Heineken na slovenskom trhu – Heineken čapovací súdok priniesol tento rok skutočne cool novinku, ktorej jedinečnosti dáva vyniknúť práve horúce leto. Je ním zabudovaný indikátor teploty - cool point - ktorý zmenou farby oznámi, že pivo dosiahlo ideálnu teplotu a je pripravené na čapovanie. Vďaka svojmu atraktívnemu dizajnu, ktorý podľa prieskumu spoločnosti Heineken Slovensko oceňujú najmä mladí spotrebitelia do 25 rokov, sa výborne hodí aj ako darček pre hostiteľov či pivných fajnšmekrov.  

  06.08. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (30. júla 2010) - Od začiatku tohto roka až do dnešného dňa predala spoločnosť Heineken Slovensko na slovenskom pivnom trhu jeden milión hektolitrov pív zo svojho portfólia. Znamená to, že Slováci doteraz vypili až dvesto miliónov veľkých pív Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice, Starobrno, Martiner alebo Gemer. Po mimoriadne chladnom a nestálom počasí zo začiatku tohto roka pivárov potešil príchod  horúcich letných dní. Od začiatku júna až doteraz vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 15 %.

  30.07. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (17. júna 2010) - V tomto roku sa spoločnosť  Heineken Slovensko stala generálnym partnerom druhého ročníka súťaže o najlepšieho čašníka leta - Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk. Partnerstvo na súťaži sa tak stalo súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Heineken Slovensko v oblasti zlepšovania poskytovaných služieb v gastronomických prevádzkach. V rámci projektu budú môcť samotní spotrebitelia v jednotlivých regiónoch hlasovať o najlepšieho čašníka tohtoročného leta.  


  17.06. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (11. mája 2010) - Značka Zlatý  Bažant sa v tomto roku stane už deviatykrát partnerom najväčšieho letného festivalu Bažant Pohoda a jej prípravy sú už v týchto dňoch v plnom prúde. Zlatý Bažant už tradične prinesie niekoľko vlastných aktivít, ktoré obohatia program podujatia, a budú sa niesť najmä v znamení programu Pite rozumne. Pred festivalom zároveň Zlatý Bažant pripravil aj súťaž pre všetkých, ktorí si toto letné podujatie v dňoch 8. – 10. júla 2010 nechcú nechať ujsť. 

  11.05. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Hurbanovo (4. mája 2010) - Spoločnosť  Heineken Slovensko túto sezónu prináša najčerstvejšiu novinku v oblasti čapovaného piva. Je ňou úplne nový, plne automatizovaný systém tankového piva, ktorý je riadený počítačom a konzumentom zabezpečuje absolútnu čerstvosť čapovaného piva v každom momente podávania. Inováciu na trh uvádza značka Zlatý Bažant a prvé prevádzky s novým systémom tankového piva boli ku koncu apríla otvorené v Komárne. 

  04.05. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (29.apríla 2010) - Značka Krušovice prichádza v máji s novou kampaňou, ktorej cieľom je upriamiť pozornosť na kráľovský pôvod a tradičnú českú kvalitu tohto piva. Hlavnou aktivitou kampane je historická výstava v štýle hodovania za čias cisára Rudolfa II. - Krušovické kráľovské hody. Prvé tri májové týždne budú mať návštevníci vybraných obchodných centier možnosť zhliadnuť výstavu originálnych dobových artefaktov. Výstava čerpá  z bohatej histórie značky Krušovice, ktorá siaha do 16. storočia, kedy  Rudolf II., český cisár a uhorský kráľ, odkúpil krušovický pivovar.

  29.04. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (30. marca 2010) - Už  9. apríla 2010 vystúpi v bratislavskej Expo Aréne trojnásobný držiteľ ocenenia najlepší DJ sveta a producent Armin van Buuren. Na Slovensko prichádza osláviť narodeniny a uviesť 450-tu epizódu svojej rádiovej show  „A State of Trance“. Jeho vystúpenie patrí do programu značky Heineken podporujúceho najmä elektronickú hudbu a klubovú scénu - Heineken Music.


  30.03. 2010Tma:Heineken Slovensko  
39 lnkov (3 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.06 seknd