AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: Peugeot

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

Peugeot

Bratislava (14.júla 2009) - V septembri 2007, počas Autosalónu vo Frankfurte odhalil PEUGEOT štúdiu, ktorá nikoho nenechala chladným: koncept 308 RCZ. Myšlienka dať tomuto nápadu komerčný život nenechala na seba dlho čakať. V každom prípade pri realizácii tohto sna nesmeli chýbať odvaha a invenčnosť. Slávnostné uvedenie RCZ do predaja, ktoré bude na jar 2010. Spoločná práca štylistov a inžinierov bola zameraná na vytvorenie automobilu, ktorého vlastnosti sú v zhode s tým, čo reprezentuje navonok.


  14.07. 2009Tma:Peugeot  
Peugeot
Bratislava (30.júna 2009) - PEUGEOT 207, zahŕňajúc 3 atraktívne a osobité siluety, obsadil pozíciu lídra na európskom trhu malých automobilov už od roku 2007 a pokračoval aj v roku 2008 s počtom predaných 423 700 kusov. Peugeot 207 ponúka nové estetické prvky a novú technológiu, ktoré umožňujú osloviť klientov novou eleganciou, ktorá dodáva automobilu viac osobitosti a dynamizmu, očariť tých, ktorí si chcú obnoviť svoj automobil a získať model s inovatívnou líniou a originálnym vzhľadom. Do konca apríla 2009 bolo vyrobených 1 460 000 vozidiel 207.

  30.06. 2009Tma:Peugeot  
Peugeot
Bratislava (23.júna 2009) - Prestížne ocenenie v kategórii motorov s objemom 1,4l až 1,8l získal štvorvalcový benzínový motor s objemom 1,6 litra, prepĺňaným turbodúchadlom a s priamym vstrekovaním benzínu, ktorý vznikol v spolupráci koncernov PSA Peugeot Citroën a BMW Group. Motor s objemom 1,6 litra a výkonom 128 kW (175 koní) sa po prvý raz predstavil v roku 2007 v modeli Peugeot 207 vyrábaných aj v trnavskej automobilke PSA a neskôr v modeli Peugeot 308 THP 175. Predstavuje vrchol palety motorov s objemom od 1,4 do 1,6 litra s výkonmi od 70 do 128 kW (95 až 175 k) s možnosťou výkonu až 147 kW (200 k).

  23.06. 2009Tma:Peugeot  
Peugeot

Peugeot sa rozhodol osloviť „Facebook generáciu" Slovákov. Jeden z nich bude môcť vyhrať nový Peugeot 206 Generation. Stačí, ak dokáže byť aspoň na chvíľu off-line. V jednej slovenskej firme raz vyskúšali obmedziť prístup na známy chatovací portál a produktivita práce stúpla o 28 %. Aj to je dôkaz toho, že stále viac ľudí trávi svoj čas surfovaním na internete.


  24.11. 2008Tma:Peugeot  
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 2.38 seknd