AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Media Info Servis: O2

Vyhadvanie v tejto tme:   
[ s na vodn strnku | Vybra nov tmu ]

O2
Bratislava (16. novembra 2009) - Mobilné telefonovanie s predplatenou kartou pod vlastnou značkou prináša na trh najväčší alternatívny telekomunikačný operátor na Slovensku - spoločnosť SWAN. Pod názvom SWAN MOBILE ponúka svojim zákazníkom jedinečný benefit – volania do siete O2 a do všetkých pevných sietí v SR za 0,06 €/min. (1,81 Sk) a do ostatných mobilných sietí v SR za 0,12 €/min. (3,62 Sk).

  16.12. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (4. decembra 2009) - Zákazníci spoločnosti TESCO na Slovensku môžu oddnes volať do všetkých sietí v SR a do pevných sietí v celej EÚ za 0,10 €/min. Nová služba TESCO mobile rozšíri a obohatí ponuku výhodného nakupovania v najväčšom obchodnom reťazci na Slovensku. Mobilné služby TESCO mobile bude zákazníkom prinášať TESCO v partnerstve s Telefónica O2 Slovakia.

  04.12. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (11. novembra 2009) - Až na 3 čísla blízkych, priateľov alebo známych v sieti O2 Slovensko môžu oddnes volať za minútovú sadzbu 0 € (0 Sk) zákazníci O2 Fér. Stačí, ak si aktivujú novú službu Mojim trom za cenu 6 € (180,76 Sk) mesačne. Navyše, zákazníci O2 Fér, ktorí odporučia nového zákazníka, môžu v rámci ponuky Odporučte a získajte službu Mojim trom získať na tri mesiace zdarma pre seba aj pre nového zákazníka, ktorého odporučili. Okrem všetkých výhod O2 Fér tak získajú zľavu vo výške 100 % z mesačného poplatku za službu Mojim trom.

  11.11. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (28. októbra 2009) - Od 27. októbra 2009 si môžu zákazníci O2 Fér aktivovať nový Extra balíček obsahujúci 50 minút volaní na účastnícke čísla do všetkých sietí na Slovensku, ale tiež zo Slovenska na účastnícke čísla do všetkých sietí v Českej republike. Telefónica O2 Slovakia vychádza týmto balíčkom v ústrety potrebám svojich zákazníkov.

  28.10. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (20. októbra 2009) - Odteraz majú zákazníci O2 možnosť podporiť aktivity vybranej mimovládnej neziskovej organizácie prostredníctvom mechanizmu darcovskej SMS. Prispieť na verejnoprospešné účely môžu cez verejné zbierky zaslaním SMS správy v tvare DMS heslo na jednotné číslo 877. Na vybraný charitatívny projekt tým darujú sumu 1 €.

  20.10. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (19.októbra 2009) - O2 Slovensko prináša svojim zákazníkom bezplatne mobilnú sociálnu komunitu fring, ktorá im umožní komunikovať a zdieľať webové zážitky cez mobilný telefón na obľúbených sociálnych sieťach ako Skype®, Google Talk™, ICQ, SIP, Twitter, Yahoo!™ a AIM®. Zákazníci si môžu vybrať zo širokej ponuky mobilných zariadení, ktoré podporujú fring na rôznych mobilných platformách, ako je Java, Symbian a Windows Mobile. Oddnes si zákazníci môžu bezplatne stiahnuť aplikáciu fring na webovej adrese www.sk.o2.com/fring.

  19.10. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (13.októbra 2009) - Odteraz môžu zákazníci O2 Fér volať zo Slovenska aj do Českej republiky za rovnaké ceny, ako na Slovensku. Hovory a SMS zo Slovenska do všetkých mobilných a pevných sietí v Českej republike ich totiž budú stáť rovnako, ako hovory a SMS do všetkých sietí v SR. O2 tak reaguje na požiadavku veľkej skupiny zákazníkov, ktorí majú v Českej republike svoju rodinu, priateľov, alebo obchodných partnerov.

  13.10. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (21.septembra 2009) - Najväčší výber, viac než 150 typov mobilných telefónov, nájdu zákazníci už oddnes, t. j. 21. 09. 2009, vo všetkých značkových a partnerských predajniach O2. Zákazníci si tak budú môcť vybrať nový telefón z rozšíreného portfólia O2 priamo v predajni, alebo objednať ľubovoľný model z bohatého katalógu partnerskej spoločnosti IRDistribution s.r.o.

  21.09. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (8. septembra 2009) - Peťa sa stala na jeden deň výkonnou riaditeľkou zákazníckej starostlivosti a predaja O2. Kolektív zákazníckeho centra ju prijal s nadšením, a tak sa pozitívna energia nielen rozdávala ale aj prijímala. Prioritou najmladšieho operátora je predovšetkým spokojnosť stále rastúceho počtu zákazníkov a tím zamestnancov, ktorým práca robí radosť. Peťa na toto všetko dohliadala.

  08.09. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (4.septembra 2009) - Ponuka O2 Fér si za rok získala viac ako 140 tisíc nových zákazníkov, ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším. Táto ponuka po roku od svojho uvedenia na trh od základu zmenila pravidlá mobilnej komunikácie na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť.

  04.09. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (28.augusta 2009) - 1. septembra 2009 bude prenesenie telefónneho čísla do siete iného telekomunikačného operátora operátorovi trvať maximálne 5 pracovných dní. Ide o víťazstvo pre zákazníkov všetkých mobilných operátorov. Po viac ako 2 rokoch intenzívneho snaženia O2 tak môžu slovenskí zákazníci využívať takmer európsky štandard tejto služby.

  28.08. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (25.augusta 2009) - Od dnešného dňa si môžu zákazníci O2 Fér aktivovať nový Extra balíček obsahujúci 300 minút volaní na účastnícke čísla do všetkých sietí na Slovensku. Telefónica O2 Slovakia vychádza týmto balíčkom v ústrety potrebám zákazníkov, ktorí volajú často a dlho a nechcú pritom riešiť, kedy a do ktorej siete práve volajú. Extra balíček obsahuje 300 minút na účastnícke čísla do všetkých mobilných a fixných sietí v SR za cenu len 27 € s DPH (813,40 Sk).

  25.08. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (25.augusta 2009) - Tomáš musel v tento deň prejsť mnohými zaťažkávacími skúškami. Stal sa technickým riaditeľom spoločnosti Telefónica O2 a na jeden deň tak nahradil tak šéfa sieťarov Martina Škopa. Okrem kontroly fungovania siete a pokrytia sa šplhal na 50 metrov vysoký vysielač pri Košiciach a zvládol aj nával fanúšičiek všetkých vekových kategórií na autogramiáde.

  25.08. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (24.augusta 2009) - Slovenskí zákazníci chcú radšej telefonovať lacnejšie, než mať dotovaný telefón. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizovala agentúra Ipsos Tambor pre spoločnosť Telefónica O2 Slovakia. Slovenskí zákazníci dávajú prednosť lacnejším volaniam pred dotovanými telefónmi. Kombináciu nižších cien volaní bez viazanosti uprednostnilo až 45% respondentov, zatiaľ čo ponuke s dotovaným telefónom by dalo prednosť len 29% opýtaných. Obidve ponuky sú atraktívne pre 27% zákazníkov.

  24.08. 2009Tma:O2  
O2
Bratislava (10.augusta 2009) - Energická herečka Zuzana Fialová sa podujala riadiť firmu na jeden celý deň! Zvládla to vynikajúco, kolektív si získala hneď na začiatku skrátením pracovného času. Presvedčila sa, že deň vrcholového manažéra veľkej spoločnosti nie je o šéfovaní, kávičkách či luxusných obedoch. Zuzana je na preplnený diár a nespočetné množstvo aktivít zvyknutá, na konci dňa si však unavene vydýchla, vyzliekla a vyzula formálny outfit a odišla späť do svojho umeleckého sveta...

  10.08. 2009Tma:O2  
18 lnkov (2 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd