Renault Samsung Motors: Líder v oblasti kvality 9 rokov po sebe Publikovan: tvrtok, 16.12. 2010 - 12:57:52 Vec: RENAULT Slovensko
Bratislava (16. decembra 2010) - Už deviaty krát za sebou bol Renault Samsung Motors
ohodnotený ako líder v oblasti kvality na Juhokórejskom trh v prvotnej kvalite, obchodovateľnosti, v predajoch, v popredajných službách, v skúškach kvality a v spokojnosti zákazníkov. Vo výnimočne náročnom trhu v oblastiach kvality
produktu aj služieb tieto vynikajúce výsledky podčiarkujú výkon značky
a sú ocenením jej značných snáh v týchto oblastiach.
Nikdy nerobiť
kompromisy na kvalite
Na Slovensku si už čoskoro budú môcť zákazníci kúpiť 2
modely, ktoré sú vyrábané v Kórei: Renault Koleos a začiatkom roka
pribudne Renault Latitude. Filozofiou Renault
Samsung Motors je „nikdy nerobiť
kompromisy na kvalite.“ Politika značky striktne zameraná na služby
zákazníkom pokračuje v prinášaní svojho ovocia. Už deviaty rok po sebe
označil rozsiahly každoročný výskum pod záštitou Marketing Insight Renault Samsung Motors ako jednotku
v oblasti kvality na juhokórejskom trhu.
Štúdia Marketing Insight hodnotila stupeň
spokojnosti viac ako 106 000 zákazníkov, alebo ľudí mieniacich kúpu auta,
pomocou dotazníka s ôsmymi položkami rozdelenými do troch kategórií:
-kvalita
produktu (prvotná kvalita – spoľahlivosť – dizajn – obchodovateľnosť)
-kvalita služieb
(predaj – popredajné služby)
-spokojnosť
zákazníkov (skúšky kvality – celková spokojnosť)
Celkovo je tak Renault
Samsung Motors lídrom v oblasti kvality na juhokórejskom trhu
V maloobchode je na prvej priečke v šiestich z celkových ôsmych
kategórií. Keď juhokórejskí
zákazníci kupujú vozidlo Renault Samsung Motors, môžu si byť istí, že dostanú
vysokokvalitné, bezchybné vozidlo, s ktorým môžu byť kompletne spokojní.
Takisto si môžu byť istí najvyššou kvalitou predajných a popredajných
služieb
Keď mal vyjadriť svoj
názor na tieto výsledky Jean-Marie Hurtiger, predseda a výkonný riaditeľ
Renault Samsung Motors, odpovedal: „je to skvelý výsledok, byť lídrom
v oblasti kvality deväť rokov po sebe. Chceli by sme, aby nám momentálny
vývoj umožnil zostať číslom jeden aj v roku 2011 a dosiahnuť tak
sériu 10 rokov po sebe.“
Zdroj:
Renault
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: