Media Info Servis

Peugeot prichádza s modernou interpretáciou vianočného stromčeka
Publikovan: Streda, 24.11. 2010 - 14:16:25
Vec: Peugeot


Paríž (24. novembra 2010) - Po  multifarebnom vianočnom stromčeku  TREEGLOW  edícia 2009 , značka PEUGEOT prichádza s novou edíciou 2010 a s novou modernou interpretáciou pre svietiaci vianočný stromček, čo  je výsledkom práce dizajnérov z Peugeotu  33-ročný dizajnér  írskeho pôvodu Cathal Loughnane vytvoril tento stromček z jemného dažďa kúzelných  snehových vločiek. Je vyrobený  z recyklovateľného polypropylénu a ponúka aj farebné osvetlenie LED diódami. Vytvorí veľmi osobitý a zaujímavý štýl Vianoc.


peugeot_vianoce.jpg

Vytvorí veľmi osobitý a zaujímavý štýl Vianoc

Po  multifarebnom vianočnom stromčeku  TREEGLOW  edícia 2009 , značka PEUGEOT prichádza s novou edíciou 2010 a s novou modernou interpretáciou pre svietiaci vianočný stromček, čo  je výsledkom práce dizajnérov z Peugeotu  33-ročný dizajnér  írskeho pôvodu Cathal Loughnane vytvoril tento stromček z jemného dažďa kúzelných  snehových vločiek.

Je vyrobený  z recyklovateľného polypropylénu a ponúka aj farebné osvetlenie LED diódami. Naviac tento stromček nesie gény značky Peugeot. Osvetlený stromček s výškou 1,40m je vydarenou reinterpretáciou najvýraznejšieho symbola Vianoc a to vianočného stromčeka.

Dá sa objednať  aj v celej koncesionárskej sieti aj na Slovensku

Bude k dispozícii začiatkom decembra na  Peugeot Avenue Champs Elysées, v  Boutique Peugeot, 75 avenue de la Grande Armée v  Paríži, ale dá sa objednať  aj v celej koncesionárskej sieti aj na Slovensku.

Vývoj produktov bez nejakého priameho spojenia s automobilom, je genézou značky PEUGEOT, ktorá tento rok oslavuje už 200 výročie a svoju históriu začala práve výrobou krinolín, drobných nástrojov, soľničiek a koreničiek, ktoré sa stali skutočnými bestsellermi.

Peugeot

Peugeot je jedinou značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom 10 000 kontraktných miest , značka Peugeot  spája svet náročnosti a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov a  stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou   svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku 2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu identitu, kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné ambície. Značka pokračuje vo svojom  rozvoji uvedením modelu RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu 408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.


Zdroj: Peugeot Slovakia

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=3124