Media Info Servis

UNILEVER posilňuje portfólio v starostlivosti o telo a domácnosť
Publikovan: Pondelok, 22.11. 2010 - 11:27:28
Vec: Unilever Slovensko


Londýn / Bratislava (22. novembra 2010)  -  Európska komisia udelila spoločnosti Unilever súhlas k akvizícii aktivít spoločnosti Sara Lee. Akvizícia úspešných značiek Radox, Duschdas a Neutral doplní existujúce kategórie, čím Unilever výrazne posilní regionálnu aj lokálnu pozíciu v oblasti osobnej starostlivosti.  Celá transakcia bude ukončená už v roku 2010  Portfólio silných značiek ako sú Axe, Dove a Rezóna doplnia nové značky Radox, Duschdas a Neutral.



Lepšie reagovať na dopyt spotrebiteľov

Rozšírené portfólio výrobkov bude takto pokrývať širšie cenové spektrum a lepšie reagovať na dopyt spotrebiteľov na mnohých trhoch. V dôsledku toho Unilever očakáva stimuláciu ďalšieho rastu na silno konkurenčnom trhu. 

Schválenie transakcie nasleduje po dokončení detailného skúmania zo strany Európskej komisie a súhlas bol udelený 17. novembra. Súhlas je podmienený odpredajom značky Sanex zo strany Unileveru v európskej ekonomickej zóne.  

Významný potenciál pre rozvoj v ďalších regiónoch

“Sme veľmi radi, že sme od Európskej komisie získali súhlas pre tento obchod a tešíme sa zo získania dôležitých značiek do nášho portfólia. Kategória starostlivosti o telo a domácnosť je kľúčovou rastúcou kategóriou a my teraz získavame veľa predajne úspešných značiek. Tieto doplnia medzery v našom portfóliu, vylepšia podobu celého nášho európskeho portfólia a súčasne ponúknu významný potenciál pre rozvoj v dalších regiónoch,” uvádza Doug Baillie, prezident Unileveru pre západnu Európu. 

Okrem značiek Radox, Duschdas a Neutral, akvizícia zahŕňa aj radu lokálne úspešných značiek, ako je Biotex v oblasti pracích prostriedkov, Zwitsal a Fissan v oblasti starostlivosti o deti a Prodent a Zendium v starostlivosti o zuby. Spoločne tieto značky ďalej rozšíria kategórie Unileveru a rozšíria súčasne veľmi úspešné portfólio výrobkov.

Akvizícia

Unilever zaplatí  1,2 mld. EUR v hotovosti za aktivity v oblasti osobnej starostlivosti a v oblasti európskej časti pracích prostriedkov. Značky Sara Lee získané akvizíciou dosiahli ročné predaje prevyšujúce 750 mil. EUR v roku končiacom júnom 2009.  
 

Unilever je jedným z najväčších svetových dodávateľov rýchloobrátkového tovaru so silnými koreňmi vo viac než 100 krajinách sveta. Hlavným poslaním spoločnosti Unilever je vnášať do života Vitalitu. Vitalita napĺňa každodenné potreby ľudí v oblasti výživy, hygieny a starostlivosti o telo prostredníctvom značkových výrobkov, ktoré ľuďom umožňujú dobre sa cítiť, dobre vyzerať a mať viac zo života. Unilever pôsobí aj na Slovensku, kde zamestnáva približne 100  zamestnancov.

Značky spoločnosti Unilever na slovenskom trhu: Rama, Flora, Perla, Hera, Knorr, Hellmann's, Lipton, Algida, Míša, Dove, Rexona, Axe, Signal, Timotei, Cif a Domestos.

Zdroj: Unilever

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=3115