Bratislava (22. novembra 2010) - Spoločnosť
Heineken Slovensko zaviedla v týchto dňoch
svoj inovatívny systém tankového piva už
v päťdesiatej prevádzke na Slovensku -
v metropole Šariša v Prešove. Za
šesť mesiacov od uvedenia na trh si tak tankové
pivo Zlatý Bažant a Corgoň môžu vychutnať
pivári už na celom Slovensku.
Predaj presiahol očakávania
Nový, plne automatizovaný
systém tankového piva, ktorý je riadený počítačom a zabezpečuje
absolútnu čerstvosť čapovaného piva, priniesol Heineken Slovensko
na slovenský trh na začiatku mája tohto roku. Na začiatku novembra
spoločnosť nainštalovala nový systém už vo svojej 50-tej prevádzke
- v pube U Holiča v Prešove. Výsledky predaja tankového piva Zlatý
Bažant a Corgoň za polročné obdobie zároveň prekračujú očakávania.
Hana Šimková, manažér korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken
Slovensko hovorí: "Veľmi nás tešia
úspechy nášho tankového piva. Už
v týchto dňoch dosahujeme predaj naplánovaný
na celý rok, pokryli sme už všetky regióny Slovenska a výsledky
spotrebiteľského prieskumu hovoria o jeho vysokej obľúbenosti u
našich konzumentov."
Kto ochutnal, odporučí
ďalej
Obľúbenosť tankového
piva Zlatý Bažant a Corgoň dokazujú aj výsledky spotrebiteľského
prieskumu.* Až približne 80 % respondentov v puboch s tankovým pivom
Zlatý Bažant a Corgoň potvrdilo, že tankové pivo bude vyhľadávať
aj v budúcnosti a až 90 % z nich ho odporučí aj svojim priateľom
a známym. Medzi výhody tankového piva konzumenti najčastejšie uvádzali
vlastnosti súvisiace so zážitkom z vychutnávania kvalitného, čerstvého
piva priamo z pivovaru, ako aj čapovanie bez CO2.
* Prieskum spoločnosti
Heineken Slovensko uskutočnený
na vzorke 738 respondentov v prevádzkach s tankovým pivom Zlatý
Bažant a Corgoň v druhom a treťom
štvrťroku 2010.
Zdroj:
Heineken Slovensko
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: