Media Info Servis

LG Assistance radí spotrebiteľom v Čechách aj na Slovensku
Publikovan: Pondelok, 18.10. 2010 - 14:56:20
Vec: LG


Bratislava (18. októbra 2010) - Spoločnosť LG Electronics, ktorá je svetovým lídrom a technologickým inovátorom v spotrebnej elektronike, domácich spotrebičoch a mobilných komunikáciách, rozšírila v Čechách a na Slovensku v rámci skvalitňovania servisných služieb tzv. kontaktné autorizované miesta o centrá LG Assistance. Doba vybavovania drobných opráv sa tak skráti o 75 %! 



LG Assistance centrá  rozširujú klasické autorizované predajné miesta

Všetci zákazníci spoločnosti LG, ktorí si potrebujú uplatniť reklamáciu na mobilné telefóny LG, môžu využiť štandardného predajcu u ktorého si výrobok zakúpili. Produkt je následne zaslaný do  autorizovaných servisných stredísk LG v Kladne a v Bratislave (adresy na www.lg.cz a www.lge.sk). „Od novembra minulého roka sme však zaviedli tzv. centrá LG Assistance, ktoré rozširujú klasické autorizované predajné miesta. Doba vybavovania opráv v týchto centrách sa skráti až o 75 %,“ uviedol Jong Sung Oh, generálny riaditeľ spoločnosti LG Electronics CZ. Autorizované miesta LG Assistance sú teda schopné odstrániť všetky drobné poruchy, bez nutnosti rozobratia výrobku. 

„Okrem toho, tiež radíme zákazníkom s tým, aké programy si môžu do svojho mobilného telefónu stiahnuť a akým spôsobom. Pomáhame im aj s nastavením jednotlivých funkcií, ako je posielanie sms a mms správ či e-mailu. Pokiaľ majú tiež ťažkosti so softwarom, nahráme im novú verziu priamo na mieste,“ dodal Jong Sung Oh. 

Najneskôr do 24 hodín

Spoločnosť LG prostredníctvom svojich nových servisných autorizovaných miest LG Assistace ako v Česku, tak aj na Slovensku poskytuje služby bezplatne a na počkanie, najneskôr do 24 hodín. Všetko sa vzťahuje na výrobky, ktoré sú v záručnej dobe. „Predpokladáme, že  viac ako 30 % ťažkostí môže byť odstránených priamo v centrách LG Assistance. Zákazníci tak nemusia čakať štandardných 30 dní na vybavenie reklamácie, ale všetko vybavia do 24 hodín,“ dodal Jong Sung Oh. V prípade, že zákazník príde do LG Assistance a je nutný zložitejší zásah pri riešení reklamácie, spoločnosť LG automaticky posiela výrobok do autorizovaného servisného strediska. Spoločnosť LG bude sieť centier LG Assistance aj naďalej rozširovať za účelom čo najväčšej ústretovosti zákazníkovi aj v servise. 

Zdroj: LG Electronics

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2992