Media Info Servis

AVON zlepšil svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších celosvetových značiek
Publikovan: tvrtok, 30.09. 2010 - 08:43:46
Vec: AVON Cosmetics


Bratislava (30. septembra 2010) - AVON v roku 2010 zlepšil svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších celosvetových značiek oproti minulému roku o tri priečky a umiestnil sa na 64 mieste. AVON je číslom 2 spomedzi kozmetických značiek a jedinou spoločnosťou, založenou na priamom predaji, ktorá sa v tohtoročnom rebríčku umiestnila. Ďalšími kozmetickými značkami na zozname sú L'Oreal, Nivea a Lancome.



AVON Cosmetics sa tento rok naďalej držal svojej špecifickej marketingovej stratégie

Spoločnosť Interbrand, ktorá rebríček zostavuje, vo svojej správe za rok 2010 uviedla o spoločnosti AVON nasledovné:

„Spoločnosť AVON Cosmetics sa tento rok naďalej držala svojej špecifickej marketingovej stratégie, ktorú podporila kampaňami v sociálnych médiách a filantropickými aktivitami. Schopnosť AVONu povzbudiť a aktivizovať ženy z celého sveta prostredníctvom podnikania a filantropie, je popri tradičnom predaji rúžov, vôní a produktov kozmetickej starostlivosti, najsilnejšou stránkou tejto kozmetickej spoločnosti.

Spotrebitelia sú  naďalej najefektívnejšími a najúčinnejšími podporovateľmi značky, ktorú propagujú pri osobných stretnutiach s ďalšími potenciálnymi zákazníkmi na základe svojich vlastných skúseností. V súčasnej ekonomickej situácii je schopnosť spoločnosti AVON využiť túto silu prostredníctvom jedinečného modelu priameho predaja ešte výraznejšia, celosvetovo má AVON viac ako 6 milión Avon Ladies.

Tento rok AVON exceloval vo využívaní sociálnych médií na to, aby prezentoval svoje filantropické aktivity. V roku 2010 celosvetovo spustil projekt „Hello Green Tomorrow" na záchranu dažďových pralesov."

„Tento výsledok je jasným dôkazom, že AVON je veľmi silným lídrom na kozmetickom trhu v celosvetomom meradle,“ uviedla Magdaléna Drsová, riaditeľka pre PR a reklamu ČR a SR.

Rebríček top 100 značiek

Rebríček 100 najlepších celosvetových značiek 2010 bol zostavený konzultačnou spoločnosťou Interbrand, ktorá sa zaoberá brand manažmentom. Výber značiek bol podmienený nasledovnými kritériami: 

»  Finančné ukazovatele spoločnosti.
»  Postavenie značky (ktorá vyjadruje podiel rozhodnutia kúpiť si produkt, ktorý so značkou súvisí).
»  Sila značky (ktorá vyjadruje schopnosť značky zabezpečiť doručenie očakávaných budúcich výnosov).
Kompletný rebríček top 100 značiek možno nájsť na webovej adrese: http://interbrand.com/ 

Zdroj: AVON Cosmetics

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe

 





Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2922