Bratislava (30. septembra 2010) - AVON v roku 2010 zlepšil
svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších
celosvetových značiek oproti minulému roku o tri priečky
a umiestnil sa na 64 mieste. AVON je
číslom 2 spomedzi kozmetických značiek a jedinou spoločnosťou,
založenou na priamom predaji, ktorá
sa v tohtoročnom rebríčku umiestnila.
Ďalšími kozmetickými značkami na zozname sú L'Oreal, Nivea a Lancome.
AVON
Cosmetics sa tento rok naďalej držal svojej špecifickej marketingovej
stratégie
Spoločnosť Interbrand,
ktorá rebríček zostavuje, vo svojej správe za rok 2010 uviedla o
spoločnosti AVON nasledovné:
„Spoločnosť AVON
Cosmetics sa tento rok naďalej držala svojej špecifickej marketingovej
stratégie, ktorú podporila kampaňami v sociálnych médiách a filantropickými
aktivitami. Schopnosť AVONu povzbudiť a aktivizovať ženy z celého
sveta prostredníctvom podnikania a filantropie, je popri tradičnom
predaji rúžov, vôní a produktov kozmetickej starostlivosti, najsilnejšou
stránkou tejto kozmetickej spoločnosti.
Spotrebitelia sú
naďalej najefektívnejšími a najúčinnejšími podporovateľmi značky,
ktorú propagujú pri osobných stretnutiach s ďalšími
potenciálnymi zákazníkmi na základe svojich vlastných skúseností.
V súčasnej ekonomickej situácii je schopnosť spoločnosti AVON
využiť túto silu prostredníctvom jedinečného modelu priameho predaja
ešte výraznejšia, celosvetovo má AVON viac ako 6 milión Avon Ladies.
Tento rok AVON exceloval
vo využívaní sociálnych médií na to, aby prezentoval svoje filantropické
aktivity. V roku 2010 celosvetovo spustil projekt „Hello Green Tomorrow"
na záchranu dažďových pralesov."
„Tento výsledok je
jasným dôkazom, že AVON je veľmi silným lídrom na kozmetickom
trhu v celosvetomom meradle,“ uviedla Magdaléna Drsová, riaditeľka
pre PR a reklamu ČR a SR.
Rebríček
top 100 značiek
Rebríček 100 najlepších
celosvetových značiek 2010 bol zostavený konzultačnou spoločnosťou
Interbrand, ktorá sa zaoberá brand manažmentom. Výber značiek bol
podmienený nasledovnými kritériami:
» Finančné ukazovatele spoločnosti.
» Postavenie značky (ktorá
vyjadruje podiel rozhodnutia kúpiť si produkt, ktorý so značkou
súvisí).
» Sila značky (ktorá vyjadruje
schopnosť značky zabezpečiť doručenie očakávaných budúcich
výnosov).
Zdroj:
AVON Cosmetics
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: