Media Info Servis

Najnovší koncept PEUGEOT: dvojsedadlový roadster s futuristickým vzhľadom
Publikovan: tvrtok, 23.09. 2010 - 10:19:17
Vec: Peugeot


Paríž (23. septembra 2010) - 100% elektrický najnovší koncept PEUGEOT je vizuálne dvojsedadlový roadster s futuristickým vzhľadom, s originálnou architektúrou. Bol vytvorený s cieľom ponúknuť intenzívnu radosť s riadenia  pri príležitosti 200. výročia Značky. EX1 je skutočne  na 100 % reálny automobil a pokoril už niekoľko svetových rekordov v rámci zrýchlenia  od štartu. Zásadný vplyv na jeho strhujúci výkon je jeho aerodynamika, jeho ultraľahká štruktúra a jeho 2 elektrické motory, ktoré dodávajú automobilu kumulatívny maximálny výkon 250kW ( 340 koní) s pohonom na 4 kolesá. 


peugeot_ex1.jpg

200 rokov dobrodružstva

V rámci komerčnej prípravy uvedenia modelu Peugeot iOn, značka PEUGEOT demonštruje s EX1 možnosti neuveriteľné možnosti elektrickej energie. Mocný duch kreativity a vynaliezavosti je vždy prítomný v kanceláriách dizajnérov PEUGEOT a pomáha vytvárať neustále nový tok ideí a nápadov. Zaujímavé , najneuveriteľnejšie vzrušujúce myšlienky niekedy dajú  telo a dušu vysnívanému automobilu.

S túžbou odhaliť túto ohromujúcu kreativitu a osláviť 200. výročie PEUGEOT , niektoré vzrušujúce nápady sa spojili s inými ambíciami : zvýraznenie obrovských  možností, ktoré ponúka využívanie elektrickej oblasti a vytvoriť nové vodičské pocity. S týmto účelom, inžinieri a štylisti preskúmali históriu značky Peugeot s cieľom nájsť čo najradikálnejšie riešenie využijúc ako základ silu futuristických ideí spolu s neuveriteľným  výkonom a pocitom pri jazde.

Peugeot

Peugeot je jedinou značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom 10 000 kontraktných miest , značka Peugeot  spája svet náročnosti a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov a  stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou   svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku 2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu identitu, kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné ambície. Značka pokračuje vo svojom  rozvoji uvedením modelu RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu 408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.


Zdroj: peugeot

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2895