Paríž (23. septembra 2010) - 100% elektrický najnovší
koncept PEUGEOT je vizuálne dvojsedadlový roadster s futuristickým
vzhľadom, s originálnou architektúrou. Bol vytvorený s cieľom ponúknuť
intenzívnu radosť s riadenia pri príležitosti 200. výročia
Značky. EX1 je skutočne na
100 % reálny automobil a pokoril už niekoľko svetových rekordov
v rámci zrýchlenia od štartu. Zásadný vplyv
na jeho strhujúci výkon je jeho aerodynamika, jeho ultraľahká štruktúra
a jeho 2 elektrické motory, ktoré dodávajú automobilu kumulatívny
maximálny výkon 250kW ( 340 koní) s pohonom na 4 kolesá.
200 rokov dobrodružstva
V rámci komerčnej prípravy
uvedenia modelu Peugeot iOn, značka PEUGEOT demonštruje s EX1
možnosti neuveriteľné možnosti elektrickej energie. Mocný duch kreativity
a vynaliezavosti je vždy prítomný v kanceláriách dizajnérov PEUGEOT
a pomáha vytvárať neustále nový tok ideí a nápadov. Zaujímavé
, najneuveriteľnejšie vzrušujúce myšlienky niekedy dajú
telo a dušu vysnívanému automobilu.
S túžbou odhaliť túto
ohromujúcu kreativitu a osláviť 200. výročie PEUGEOT , niektoré
vzrušujúce nápady sa spojili s inými ambíciami : zvýraznenie obrovských
možností, ktoré ponúka využívanie elektrickej oblasti a vytvoriť
nové vodičské pocity. S týmto účelom, inžinieri a štylisti preskúmali
históriu značky Peugeot s cieľom nájsť čo najradikálnejšie riešenie
využijúc ako základ silu futuristických ideí spolu s neuveriteľným
výkonom a pocitom pri jazde.
Peugeot
Peugeot je jedinou
značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily
osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky
v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom
10 000 kontraktných miest , značka Peugeot spája svet náročnosti
a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov
a stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou
svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje
menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku
2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu identitu,
kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné
ambície. Značka pokračuje vo svojom rozvoji uvedením modelu
RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu
408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom
svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.
Zdroj:
peugeot
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: