Palma Mallorca (24. augusta 2010) - Počas svojho pobytu v letovisku
Palma Mallorca , jej veličestvo,
španielska kráľovná Sofia, používala
na svoje cesty ako prvá 100% elektrický
automobil Peugeot iOn. Tento automobil dostala na užívanie
ako prvá šoférka priamo od spoločnosti Peugeot
Španielsko. Toto privilégium od značky Peugeot
získala španielska kráľovská rodina predovšetkým z dôvodu, že
sa už dlhodobo tradične a konkrétne venuje ochrane životného prostredia
a podporuje rôzne projekty.
Nová etapa v oblasti globálnej
stratégie redukcie emisií
Značka Peugeot - svetový líder v predaji elektrických
automobilov ( od roku 1995 do 2003 predaných 106 elektrických automobilov
) - začína koncom roka 2010 novú etapu v oblasti globálnej
stratégie redukcie emisií v Európe, práve uvedením prvého elektrického
automobilu , Peugeot iOn, novej generácie.
Tichý, živý, ľahko ovládateľný,
výkonný vďaka svojmu elektrickému motoru 47 kW (64 k), toto
kompaktné mestské autíčko s dĺžkou 3,48 m ponúkne svojim 4 pasažierom
jednoduché riadenie s vysokou úrovňou bezpečnosti a množstvom drobností
na úrovni výbavy zvyšujúcich ich maximálny komfort.
Vďaka jednoduchému využívaniu
elektrickej energie, Peugeot iOn disponuje veľmi komfortnou autonómiou
150 km v štandardnom európskom cykle. Kompletné nabíjanie batérie
Lithium-Ion sa zrealizuje počas 6 hodín alebo na 80% počas 30 minút
v špeciálnom režime rýchleho nabíjania.
Automobil určený predovšetkým pre profesionálnych klientov
Tento automobil ,určený
predovšetkým pre profesionálnych klientov, bude k dispozícii od konca
tohto roku s mesačným nájmom 500€, v ktorom je zahrnutých
množstvo služieb ako aj asistenčná služba.
Peugeot
iOn, 100 % elektrický, 100 %
reálny, je odpoveďou značky PEUGEOT na nové podnety v oblasti
mestskej mobility : 15 predbežných Zmlúv o kúpe už bolo podpísaných
s rôznymi spoločnosťami z oblasti : mobilita a logistika, energetika,
spoločnosťami „ auto- partage „“ ( spolupodielnictvo na
vlastníctve automobilov ) z rôznych európskych štátov.
O spoločnosti Peugeot
Peugeot je jedinou
značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily
osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky
v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom
10 000 kontraktných miest , značka Peugeot spája svet náročnosti
a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov
a stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou
svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje
menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku
2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu identitu,
kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné
ambície. Značka pokračuje vo svojom rozvoji uvedením modelu
RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu
408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom
svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.
Zdroj:
Peugeot Slovakia
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: