Bratislava (10.
júna 2010) - Po prvý
raz sa námestie v bratislavskej novej mestskej
štvrti Eurovea zmení na obrovský
Kia Fan Fest, kde Bratislavčania i návštevníci hlavného mesta budú
môcť spoločne sledovať na veľkoplošnej LED
obrazovke futbalové zápasy slovenskej reprezentácie na blížiacich
sa Majstrovstvách sveta vo futbale v Južnej Afrike. Na vytvorení oficiálnej
fanúšikovskej zóny Kia Fan Fest Bratislava 2010 na novom námestí
v Eurovei sa podieľali samospráva hlavného mesta, spoločnosť Ballymore
Group a spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, ktorá je platinovým
partnerom slovenskej futbalovej reprezentácie a oficiálnym partnerom
FIFA 2010.
Kia Fan Fest
bude po
prvý raz sprístupnená v utorok 15. júna
Kia Fan Fest bude po
prvý raz sprístupnená v utorok 15. júna krátko popoludní, keď
sa bude hrať zápas Slovenska proti Novému Zélandu. Na kvalitnej
LED obrazovke s plochou 45 štvorcových metrov diváci budú môcť
sledovať zápasy našej futbalovej reprezentácie aj v nedeľu 20. júna
proti Paraguaju a vo štvrtok 24. júna popoludní proti Taliansku.
V dňoch,
počas ktorých náš futbalový tím nehrá zápasy, bude Kia Fan Fest
Bratislava ponúkať návštevníkom sledovanie najatraktívnejšieho
futbalového prenosu dňa na základe programovej ponuky Slovenskej
televízie. Partneri projektu v čase našej uzávierky zároveň rokovali
o možnostiach predĺžiť prevádzku Fan Festu až do finálového zápasu
majstrovstiev, ktorý je naplánovaný na nedeľu 11. júla, a to bez
ohľadu na to, či sa Slovensku podarí postúpiť zo základnej skupiny
ďalej.
Priestor pre fanúšikov
s potrebnými
službami a zázemím
„Je skvelé,
že v Bratislave máme priestor na vytvorenie zóny pre fanúšikov
s potrebnými
službami a zázemím pre Bratislavčanov i návštevníkov mesta, ktorí
si chcú vychutnať futbalové zápasy v kolektíve priaznivcov futbalu“,
skonštatoval primátor hlavného mesta SR Bratislava Andrej Ďurkovský.
Obrazovka, na ktorej
bude možné sledovať výkony nielen našich futbalistov,
bude mať rozmery 9x5 metrov, kultúrny program bude na pódiu
s rozmermi 11x7 metrov. Služby ako ozvučenie, vodu, a tak isto čistotu
a poriadok bude zabezpečovať spoločnosť Ballymore Group.
„Sme
potešení, že aj Kia aj mesto Bratislava sa zhodli na tom,
že námestie v Eurovei je najvhodnejšie miesto pre Kia Fan Fest. Toto
podujatie je plne v súlade s ambíciami, ktoré
sme mali počas celého Eurovea štvrťroku, to znamená
vytvoriť z Eurovey miesto pre maloobchod, voľný
čas a zábavu pre všetkých obyvateľov
Bratislavy a okolia. Prajeme všetko najlepšie Slovensku na turnaji
a budeme radi, keď budeme môcť po návrate privítať
slovenský národný tím s trofejou na tomto námestí“, komentoval
Mike de Mug, riaditeľ Group retail, Ballymore Group.
Vstup pre fanúšikov
na Kia Fan Fest Bratislava bude bezplatný
Počas našich
zápasov bude na Fan Feste prebiehať bohatý sprievodný – najmä
hudobný – program. Nebudú chýbať ani atrakcie pre deti a tiež
rôzne tematické súťaže o atraktívne ceny a návštevníkom budú
k dispozícii stánky s občerstvením.
Kia Fan Fest
predstavuje
unikátny celosvetový projekt spoločnosti Hyundai Kia Automotive
Group, ktorá je oficiálnym partnerom FIFA 2010 a má exkluzívne práva
na usporiadanie takýchto verejných komerčných podujatí. „Sme
presvedčení, že návštevníci Kia Fan Festu budú
svedkami pravého prívalu emócií, víťazstiev a zároveň
si vychutnajú atmosféru zážitku zo
živého prenosu nielen zo zápasov našich hrdinov.
Som nesmierne rád, že práve Kia Motors prináša túto ojedinelú,
veľkolepú udalosť na Slovensko“, dodáva Štefan Pogány, riaditeľ
marketingu Kia Motors Sales Slovensko. Po postupe slovenskej futbalovej
reprezentácie na tohtoročné MS 2010 sa hlavné mesto Bratislava pridalo
k mestu Paríž, kde sa rovnako koná Kia Fan Fest. Heslom podujatia
je: „Nemusíte byť v Južnej Afrike, aby ste si vychutnali Majstrovstvá
sveta FIFA 2010!“
Informácie
o spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko
Spoločnosť
Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom
automobilov
značky Kia na Slovensku, kde pôsobí
od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za obdobie január
– december 2009 predaj 6 349 vozidiel,
čo predstavuje 7,02 % podiel na slovenskom trhu a kumulatívny nárast
o 19,50 % oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka. Značka
Kia sa umiestnila na 4. mieste podľa celoročného hodnotenia
najpredávanejších
značiek na slovenskom trhu v roku 2009. Kia Motors Sales Slovensko,
s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.
Zdroj:
Kia Motors Sales Slovensko
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: