Bratislava (9. júna 2010) - Z dôvodu
navrhovaného
rozdelenia podnikania skupiny Accor v oblasti hotelierstva (Accor
Hotels)
a predplatených služieb (Accor Services) mení Accor Services svoje
meno na Edenred. Pôsobiac v 40 krajinách,
Edenred je svetovým lídrom v predplatených poukážkových systémoch
ako Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare
Vouchers,
Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos, a ďalších.
Poskytovaním
zamestnaneckých a verejných benefitov alebo riešení, ktoré pomáhajú
zvyšovať výkonnosť organizácií, produkty Edenred-u mnohonásobne
uľahčujú každodenný život ľudí mnohými spôsobmi.
Riešenia
Edenredu denne využíva až 33 miliónov ľudí
Takmer 500 000 zákazníkov
zo súkromného a verejného sektora benefituje z prinášaných inovácií
a 1,2 milióna poskytovateľov služieb sa pridalo do siete partnerov.
V roku 2009 spoločnosť vygenerovala celkový objem vydaných poukážok
a kariet v hodnote 12,4 miliardy Eur1, z toho viac ako 50%
na rozvíjajúcich sa trhoch, tzv. „emerging markets“.
“Opierajúc sa o
50 ročné skúsenosti v oblasti predplatených služieb, nová
identita nám umožní potvrdiť našu pozíciu
zodpovedného, priekopníckeho, globálneho lídra,” hovorí Jacques
Stern, zástupca výkonného riaditeľa spoločnosti Accor zodpovedného
za podnikateľké aktivity v oblasti služieb. “Edenred sa zameriava
na inováciu s cieľom vystupňovať
rast a celosvetovo poskytovať riešenia, ktoré
vytvárajú väzby medzi ľuďmi.”
Značka, ktorá znamená veľa
“Edenred” predstavuje
silý prísľub k rastu, ako je obsiahnuté vo firemnom projekte Eden.
“Eden” je odvodené z počiatočných písmen francúzskeho mena
projektu “Entreprendre Différemment Ensemble”
(podnikať, inak, spolu). Tento projekt, uvedený v januári 2010 medzi
6 000 zamestnancov spoločnosti, sa opiera o päť kľúčových hodnôt:
podnikateľského ducha, inováciu, výkon, jednoduchosť a zdieľanie.
“Eden” tiež znamená “raj” v ôsmich jazykoch, čím odráža
ideu blahobytu a prospechu, ktorú riešenia Edenredu prinášajú pre
jednotlivcov aj organizácie. “Red” (červená) odkazuje aj na červenú
guľu, ktorá je symbolom produktov spoločnosti úspešne vyvíjaných
počas uplynulých 50 rokov. V španielčine znamená „sieť, spájanie“,
naznačuje väzby ktoré spájajú klientov súkromného a verejného
sektora, zamestnancov, občanov, partnerov a vládne organizácie.
Nové firemné
logo pozostáva z niekoľkých komponentov, ktoré mu dodávajú osobitú
identitu: červená guľa symbolizujúca rôzne produkty a služby;
počiatočné písmeno názvu, ktoré vytvára pocit spolupatričnosti;
zemeguľa označujúca globálnu prítomnosť spoločnosti a štvorec,
ktorého moderné prevedenie a tvar vyvolávajú predstavu súčasných
spoločenských sietí.
“Značka
Edenred je zameraná na ľudí, je priateľská, optimistická
a inovatívna,” dodala Eliane Rouyer-Chevalier, výkonná
viceprezidentka
Edenredu zo sekcie pre Firemnú a finančnú komunikáciu. “Premietne
náš imidž a vybuduje povedomie o našej spoločnosti vo všetkých
súčasných aj v budúcnosti pôsobiacich
krajinách.”
Širokospektrálne uvedenie
Uvedenie Edenredu v 40
krajín pozostáva z troch komponentov:
Špeciálne podujatia.
V pondelok 7. júna sa uskutočnila premiéra ohlásenia nového názvu
spoločnosti jej 6 000 zamestnancom. 8. júna slúžilo 40 obrovských
červených gulí ako kulisa pre verejné odhalenie značky. V tento
deň sa konali podujatia pre partnerov Edenredu vo viacerých krajinách
. V Paríži bola nová identita predstavená na Esplanade de la Défense,
vedúcej obchodnej štvrti Európy, s cieľom predstaviť záväzok
spoločnosti dodávať blahobyt a motiváciu firmám aj spoločnosti
vôbec.
Online a offline reklamná
kampaň s vizuálmi vyzdvihujúcimi tému červenej gule po celom
svete. Cielením na „opinion lídrov“ kampaň využíva pre odhalenie
nového názvu tajomné upútavky a poukazuje na každodenný kontakt
medzi Edenredom a všetkými zúčastnenými stranami.Marketingová
kampaň, ktorá vyzdvihne dôležitosť aspektu “výnimočnej
udalosti”, aby vytvorila rozruch okolo novej značky na internete.
Upútavacia webstránka (www.enjoyredexperience.com) bola spustená
on-line 4. júna s hlavnou témou kampane – obrovskými červenými
guľami. Od 9. júna sú na webových stránkach spoločností dostupné
obrázky a videá z podujatí Edenredu, ktoré sa konali na celom svete.
Zároveň budú na Facebooku, Flickri, YouTube, Orkute a ďalších
kľúčových sociálnych sieťach a mediálnych prostriedkoch postupne
v reálnom čase uverejňované informácie o dianí súvisiacom s odhalením
novej identity.
Na výročnom aj
mimoriadnom
valnom zhromaždení dňa 29. júna 2010 budú akcionári Accor SA hlasovať
o navrhovanom rozdelení. Začiatok obchodovania s akciami Edenredu
začne na transatlantickej akciovej burze NYSE Euronext™ v Paríži
dňa 2. júla 2010.
Zdroj:
Accor Services
Zdieľajte správu vo Vašej
obľúbenej sociálnej sieti: