Praha (7. júna
2010) - Divízia Enterprise Mobility Solutions
spoločnosti Motorola predstavila dve nové servisné služby, ktoré pomôžu
IT
organizáciám odstrániť ťažkosti pri správe bezdrôtových sietí a
zariadení
pochádzajúcich od viac predajcov. Tiež tiež sprístupní mobilné riešenia
väčšiemu množstvu zákazníkov z oblasti štátnej správy a
podnikov. S managed services spoločnosti
Motorola môžu mať zákazníci úžitok z vopred odhadnuteľné doby
prevádzkyschopnosti, nižších nákladov na vlastníctvo a rýchlejšie doby
reakcie
aj obnovy pri detekovaní chyby, rovnako ako z ochrany kapitálových
investícií.
Nová servisná
služba
Nová servisná služba Managed Infrastructure Service kombinuje riešenie
AirDefense Infrastructure Management a Network Assurance, aby poskytla ako
veľkým IT organizáciám, tak zákazníkom s limitovanými IT zdrojmi dostupný
monitoring, správu a riešenie problémov na diaľku v ich bezdrôtových LAN (WLAN). Nová Managed
Device Service je kľúčovým komponentom Device Management Framework spoločnosti
Motorola, ktorý zefektívňuje Mobility Services Platform Motoroly. Poskytuje
zákazníkom komplexnú správu ich mobilných zariadení, vrátane mobilných
terminálov, podnikových digitálnych asistentov a čítačiek čiarových kódov a
ďalej odborné znalosti, ktoré maximalizujú dostupnosť tohto kapitálu v rámci
celej ich organizácie.
"Udržať kontrolu a prehľad nad
svojím mobilným ekosystémom je primárnym problémom v mnohých organizáciách a
koncoví užívatelia navyše zároveň vyjadrujú silný záujem a chuť využívať
novinky a nové modely pre inštaláciu aj správu ich mobilných riešení,"
hovorí David Krebs, prevádzkový riaditeľ VDC Research. "Aj hoci veľa koncových užívateľov odložilo v dôsledku recesie
investície do bezdrôtových a mobilných
technológií, mnoho z nich vníma recesiu ako katalyzátor pre modely managed
services ďalšie generácie. "
Motorola
kombinuje praxou preverené znalosti
Managed Infrastructure Service spoločnosti Motorola
kombinuje praxou preverené znalosti technických pracovníkov spoločnosti
Motorola sa schopnosťami celostnej správy siete riešenie AirDefense
Infrastructure Management a Network Assurance, ktoré zákazníkovi zaručujú, že
ich WLAN siete a aplikácie aj služby dôležité pre podnikanie sú vždy dostupné. Zároveň im pomôžu minimalizovať náklady na
servisné obnovu v prípade poruchy. Ak si zákazníci zvolia Managed
Infrastructure Service od Motoroly, môžu si zároveň vybrať z niekoľkých typov
servisných služieb, ktoré sú upravené tak, aby vyšli v ústrety ich špecifickým
potrebám, a ktoré budú zahŕňať:
» komplexnú monitoring a správu WLAN infraštruktúry 24 hodín denne, 7 dní v
týždni s proaktívnej identifikáciou problému a riešením problémov na diaľku,
ktoré prispeje k vysokej dostupnosti siete, maximálnemu výkonu a nízkym
celkovým nákladom na vlastníctvo (total cost of ownership-TCO)
» riešenie porúch a monitoring anomálií v bezdrôtovej
infraštruktúre s pravidelnými skúškami, ktorých frekvencia sa bude zvyšovať
tak, ako bude špecifikované v servisnej zmluve
» správu konfigurácie kvôli zmenám v existujúcich i nových
inštaláciách, monitoring výkonu siete, vrátane reportingu a rád pre
optimalizáciu siete
» servis správy softvérových noviniek, ktorý na diaľku
inštaluje softvérové alebo firmwarový novinky aplikovateľné v bezdrôtovej LAN
infraštruktúre
» komplexnú podporu na mieste, vrátane inštalácie vykonané
vysoko špecializovaným terénnym tímom technikov, rovnako ako profesionálny
opravu hardvéru a výmenný servis
Mobility
Services
Platform
Nová servisná služba Managed Device Service zefektívňuje Mobility Services
Platform spoločnosti Motorola, ktorá zaujíma popredné miesto vo svojej oblasti,
aby poskytla zákazníkom nepretržitú správu mobilných zariadení pochádzajúcich
od viac predajcov, pomohla im pri plnení servisných podmienok a znížila celkové
náklady na vlastníctvo. Ponúka help službu hovoriacu niekoľkými jazykmi, ktorá
zabezpečí prvý kontakt s užívateľmi, okamžitú podporu vysoko kvalifikovaných
technikov spoločnosti Motorola úrovne
1 a 2, ktorí vedia riešiť problémy na diaľku s
minimálnou účasťou koncového užívateľa. Managed Device Service od Motoroly
zaisťuje stálu správu zariadení a umožňuje, aby časovo náročné aktivity, ako je
profile management, obnova siete, identifikácia problému a ich riešenie
prebiehali pri odstávke alebo v čase,
keď sa zariadenie nepoužívajú. Ďalšie možné aktivity sú nové nastavenie a zavedenie systému do zariadenia na diaľku v
čase, keď zariadenie nie sú uplatňované, diagnostika na diaľku, ktorá zabezpečí
dostupnosť a funkcionalitu zariadenia alebo identifikácia chýb, ich triedenie a
náprava na diaľku v čase, keď je to možné.
Ako súčasť Managed Device Service spoločnosť Motorola tiež monitoruje
a zachováva detailné informácie o každom mobilnom zariadení, takže organizácia
môže sledovať umiestnenie a využitie svojho majetku. Pravidelný reporting a
analýza poskytuje organizácii prehľad o prevádzkovom prostredí, čo jej pomôže
pri optimalizácii podnikania a investícií. Ukradnutá alebo stratená zariadenia
možno ľahko identifikovať a vymazať ich obsah pre ochranu dôležitých obchodných
dát. A konečne si zákazníci môžu tiež vybrať variant, kedy Motorola plánuje a
vykonáva aktualizácia softvéru na diaľku, čo odstraňuje potrebu fyzicky vracať
zariadenia do centrály pre aktualizáciu a obnovu. Zariadenia môžu byť dynamicky
aktualizovaná na požiadanie alebo na základe schváleného plánu, ktorý poskytuje
zákazníkom kontrolu nad svojím prostredím a aktualizáciami, bez zaťažil prevádzkový
personál.
Skúsenosti
so správou bezdrôtových systémov
"Spoločnosť Motorola má bohaté
skúsenosti so správou bezdrôtových systémov, a to od rozsiahlych obojstranných
rádiových sietí až po bezdrôtové širokopásmové riešenia vystavaná za určitým
účelom a teraz tvrdí tieto odborné znalosti, aby pomohla svojim zákazníkom pri
spravovaní bezdrôtových LAN sietí a mobilných zariadení,"
hovorí Gary Aitkenhead,
MSSI VP Services Business Motorola EMS, EMEA. "Pri výbere novej bezdrôtovej siete a managed services pre správu
zariadení od spoločnosti Motorola sa zákazníci môžu spoľahnúť, že ich ekosystém
je monitorovaný techniky s hlbokými odbornými znalosťami z oblasti aplikovanej
technológie v tejto priemyselnej oblasti, takže sa oni môžu sústrediť na
rozširovanie svojich podnikateľských aktivít. "
Nové servisné služby typu managed service sú v súčasnej dobe k dispozícii
zákazníkom v Severnej Amerike, Európe, na Strednom Východe a v Afrike cez
spoločnosť Motorola alebo členmi partnerského programu PartnerEmpower. Ak chcete získať čerstvé poznatky o kľúčových trendoch v oblasti bezdrôtových
sietí, navštívte odborníkmi spoločnosti Motorola na blogové komunite Wireless
Insights.
O spoločnosti Motorola
Spoločnosť Motorola je celosvetovo známa inováciami v oblasti komunikačných
technológií a sústredí sa na pokrok v spôsobe, akým sa svet spája. Od
širokopásmových komunikačných infraštruktúr, podnikovej mobility a riešenia pre
verejnú bezpečnosť až po HD video a mobilné zariadenia vedie Motorola ďalšiu
vlnu inovácií, ktoré pomáhajú ľuďom, podnikom aj štátnym inštitúciám v kontakte
s ich blízkymi, na získavanie potrebných informácií a neobmedzenému prístupu k
informáciám. Motorola (NYSE: MOT) dosiahla v roku 2009 predaje vo výške 22
miliárd USD. Pre podrobnejšie informácie o spoločnosti, prosím, navštívte www.motorola.com.
Zdroj:
Motorola
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: