Bratislava
(30.apríla 2010) – Včera krátko po 14:00 hodine sa definitívne
uzavreli aukcie poslednej etapy celebritných dražieb Farebná
dúha (www.farebnaduha.sk).
Charitatívny projekt, ktorý
spustil aukčný portál aukro.sk
v spolupráci s Nadáciou TV JOJ, tak
zavŕšil svoje dvojmesačné trvanie. Výťažok projektu
poputuje na renováciu a zútulnenie detských onkologických centier
v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach. Projekt sa spustil 8.marca
a bol rozdelený
na štyri etapy. Každá
z etáp v sebe obsahovala niekoľko položiek, ktoré svojou rôznorodosťou
oslovili široké publikum potenciálnych dražiteľov.
Finálna etapa
Farebnej
dúhy
Nasadené položky
zahŕňali viaceré kategórie od športu, cez módu a oblečenie, hudbu
až po tanec a všetky boli venované slovenskými osobnosťami
z rôznych oblastí. Približne polovica z nasadených položiek
predstavovala
tzv. zážitkové predmety, v ktorých sa dražilo stretnutie či zaujímavý
zážitok so známou osobnosťou. Finálna etapa Farebnej
dúhy, ktorá sa spustila 19.apríla, sa už na svojom začiatku
ukázala byť rekordná. Už v prvých dňoch sa vyprofilovali headlineri
tejto vlny dražieb – cena Rytmusovej mikiny sa hneď v piaty deň
dražby vyšplhala na rekordných 243 EUR, vďaka čomu sa Rytmus rozhodol
mikinu doplniť aj tričkom vykladaným kamienkami, ktoré je jediným
exemplárom na Slovensku. Cenu mikiny začal neskôr dobiehať Desmod,
ktorý do dražby venoval VIP koncert s Nazarethom.
Posledné dva dni dražby sa niesli v znamení „súboja“ medzi týmito
dvomi interpretmi, ktorých od seba delilo len niekoľko eur.
„Bitku“ nakoniec vyhral Rytmus s rozdielom necelých 5 eur. Fantasticky
sa tiež darilo kabelke s peňaženkou, ktoré venovala moderátorka
Adriana Kmotríková – tá sa nakoniec dotiahla na rekordnú sumu
269,96 EUR, čím doplnila trojicu najvyššie dražených položiek
celého projektu. Celkovo sa v rámci poslednej etapy podarilo vyzbierať
982,33 EUR, čo je rekord spomedzi doterajších etáp.
Väčšina vydražených
položiek sa už odovzdala šťastným výhercom a postupne sa
tiež uskutočňujú zážitkové stretnutia – Evita sa vo svojom
vydavateľstve stretla s dražiteľom 20 kníh jej vydavateľstva, výherca
večere s playmate Jankou Minárikovou s ňou povečeral v príjemnej
bratislavskej
reštaurácii, Iris z Bratislavy si zacvičila na súkromnej hodine
so Zorou Czoborovou a populárny herec Alexander Bárta si užil let
balónom spolu s výherkyňou zo Žiliny. Ďalší výhercovia sa na
svoje zážitky ešte len tešia – Sisa Sklovská zaspieva výherkyni
na mieste, ktoré si sama vyberie, Ivana Surovcová si s výhercom
zatancuje
súkromnú salsu, Rytmus sa stretne s dražiteľom svojho oblečenia
a výherca koncertu so skupinou Desmod a Nazareth sa už teraz teší na spoločný koncert, ktorý sa uskutoční
v novembri.
Podarilo sa
vyzbierať takmer
2000 EUR
Počas celého projektu Farebná dúha sa podarilo vyzbierať takmer
2000 EUR, ktoré sa rovným dielom rozdelia detským onkologickým centrám
v Bratislave, B.Bystrici a Košiciach. Stránka projektu – www.farebnaduha.sk neskôr prinesie informácie o tom, ako sa
s venovanými peniazmi naložilo. „Je úžasné vedieť, že
je na Slovensku stále dosť ľudí ochotných pomôcť. Každý z nás
sa môže ocitnúť v podobnej
ťažkej situácii a preto je dobré vedieť, že na druhej strane sú
ľudia, ktorí dokážu pomôcť. Týmto by sme chceli vyjadriť veľkú vďaku všetkým,
ktorí sa zapojili. Detské onkologické centrá sú miesta, ktoré
podporu rozhodne potrebujú a uvítajú každú pomoc,“ povedala za
Nadáciu TV JOJ jej výkonná manažérka, Soňa Lexmanová.
S výsledkom projektu je spokojná aj spoločnosť Aukro, ktorá bola
jeho iniciátorom: „Sme radi, že sa nám podarilo zapojiť ľudí
do charity takýmto zaujímavým spôsobom. Ďakujeme všetkým osobnostiam,
ktoré do projektu prispeli – práve vďaka nim sa nám podarilo osloviť
také široké dražiteľské publikum a pomôcť deťom, ktoré to naozaj
potrebujú,“ vyjadril sa Adrián Urbán,
Country Manager
spoločnosti.
Charitatívne aukcie sú pevnou súčasťou agendy aukro.sk –
spoločnosť v takomto prípade vystavenie aukcií nespoplatňuje
a venuje im tiež náležitú propagáciu.
O spoločnosti
Aukro Slovakia
Aukro Slovakia je
najväčší
on-line aukčný portál na Slovensku. Spoločnosť vznikla v
roku 2007 ako dcéra úspešného poľského portálu Allegro.pl. Najširšej
verejnosti a firmám zaisťuje prístup k stále rastúcemu trhu v oblasti
on-line obchodovania. Obchodná platforma umožňuje nákup a predaj
tovaru alebo služieb formou aukcie aj za pevnú cenu. Na potreby neustále
sa rozvíjajúceho odvetvia Aukro Slovakia reaguje vytváraním nových
nástrojov, ktoré uľahčujú bezpečný, rýchly a jednoduchý nákup
a predaj. Stálymi partnermi portálu sú, okrem iného, banky, autorizačné
centrá platobných kariet, či najväčšie slovenské internetové
portály.
Zdroj:
AUKRO
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: