Media Info Servis

Internet Billboard na konferencii Marketing Live 2010
Publikovan: tvrtok, 29.04. 2010 - 13:20:54
Vec: Internet Billboard


Bratislava (29. apríla 2010) – Spoločnosť Internet Billboard sa v stredu 28.apríla 2010 zúčastnil marketingovej konferencie Marketing Live 2010. Témou konferencie sú Nevtieravé spôsoby využívania internetu. Konferencie sa zúčastnili viacerí špecialisti z oblasti marketingu v internetovom prostredí zo Slovenska, Čiech a zahraničia. V rámci konferencie vystúpila aj marketingová špecialistka spoločnosti Internet Billboard – Eva Mohylová. Pani Mohylová účastníkom predstavila prezentáciu na tému: Prediktívne behaviorálne cielenie alebo ako cielite reklamu vy?



Technológie prediktívneho behaviorálneho cielenia

V rámci nej uviedla technológie prediktívneho behaviorálneho cielenia (PBT), vysvetlila princípy ich fungovania vo všeobecnosti ako aj prepojenie s technológiou BBelements Ad Servrom, produktom spoločnosti Internet Billboard. Veľmi atraktívnou bola aj praktická demonštrácia výsledkov prípadovej štúdie spoločnosti Az Pneu, ktorá si výhody cielenej internetovej reklamy overila v prostredí českého trhu hneď pri jej vstupe naň. 
 
Po úspešnom uvedení metódy cielenia reklamy v Českej republike plánuje spoločnosť Internet BillBoard uviesť prediktívnu behaviorálnu technológiu (PBT) aj na Slovensko. Technológia prediktívneho behaviorálneho cielenia (PBT) od nugg.ad, ktorú spoločnosť Internet BillBoard zastupuje v Českej a Slovenskej republike, je metódou umožňujúcou zadávateľom cieliť reklamu presne na kľúčového užívateľa.
PBT sa plánuje spustiť  na Slovensku v priebehu leta 2010, momentálne sa pracuje na zapájaní partnerov a zbere údajov v rámci slovenského internetu. 

O spoločnosti Internet BillBoard

Spoločnosť Internet BillBoard je popredným poskytovateľom služieb, riešení a technológií v oblasti internetovej reklamy. Činnosť spoločnosti Internet BillBoard sa delí na dve divízie: BillBoard a BB Elements, Divízia BillBoard je prevádzkovateľom najväčšieho výmenného reklamného systému na českom a slovenskom internete. Zákazníkom ponúka maximalizáciu príjmov z reklamy na ich vlastných stránkach a nákup reklamného priestoru naprieč internetovými servermi. Divízia BB Elements je významným dodávateľom služieb a nástrojov pre správu reklamných plôch a kampaní určených pre prevádzkovateľov serverov, mediálne agentúry a mediálne zastupiteľstvá v niekoľkých krajinách Európy. 

Zdroj: Internet Billboard

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe

 





Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2427