Bratislava (19. februára 2010) - Súčasné zložité
ekonomické obdobie môže byť pre niektorých internetových obchodníkov
otázkou prežitia. Menšia ochota zákazníkov utrácať
peniaze sa pretavuje do nižšej návštevnosti kamenných obchodov
aj špecifických predajných portálov,
čo sa samozrejme odzrkadľuje na nižších príjmoch
predajcov. Riešením v tomto prípade môže byť predaj cez stránky, ktoré
disponujú vyššou návštevníckou základňou a pre kupujúcich v internetovom
priestore predstavujú osvedčenú a dôveryhodnú adresu.
Lídrom na Slovensku je obchodná
platforma Aukro.sk
Obchodná
platforma Aukro.sk pozíciu lídra v oblasti internetového predaja na
Slovensku obhajuje čoraz presvedčivejšie. Napriek tomu, že väčšia
časť produktov sa na jej stránkach predáva prostredníctvom aukcie,
významný podiel na celkovom objeme obchodov majú tiež predaje za
pevné ceny.
A práve tento fakt
robí z aukro.sk zaujímavý predajný kanál s veľkým potenciálom,
ktorým si môžu obchodníci rozšíriť svoju distribučnú sieť.
Spolupráca s aukčným portálom obchodníkom prináša výhody hneď
z niekoľkých pohľadov. Samotné vystavenie tovarov na jej stránkach
je úplne bezplatné – percento z predaja sa obchodníkom strháva
až vtedy, keď sa predaj naozaj uskutoční. Najväčšou devízou
je bezpochyby návštevnosť stránky, ktorá v priemere dosahuje 50 000
ľudí denne.
Typický spôsob predaja cez Aukro – aukcie – môže
predstavovať zaujímavú stratégiu predaja
„Aukcie od jedného
centa“ sú overeným spôsobom, ako potenciálnych zákazníkov zaujať.
Až 70% návštevníkov stránky začne s prehliadaním produktov práve
tu. Obchodníkom sa tým nielen zvýši šanca predaja konkrétneho
produktu, ale zákazníci si môžu jednoduchým preklikom prezrieť
všetky produkty, ktoré ponúkajú.
„Keď som začal využívať
1 centové aukcie, predaj mi narástol o 40 percent. Predával som aj
viac položiek za pevnú cenu – keď užívatelia našli môj produkt
v „jednocentovkách“, navštívili aj moje ostatné aukcie, “
vyjadril sa jeden z obchodníkov, ktorí aukro.sk aktívne využívajú
ako svoj ďalší predajný kanál. A nakoniec - suma, za akú sa predmety
v takejto aukcii vydražia, zvyčajne predstavuje niekoľkonásobok vyvolávacej
ceny a nezriedka presiahne sumu, za akú by sa produkt predával v prípade
predaja za pevnú cenu.
Zdroj:
AUKRO
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: