Media Info Servis

Navrhnite vlastné auto a vyhrajte 5000 EUR v dizajnérskej súťaži značky smart
Publikovan: tvrtok, 14.01. 2010 - 13:54:38
Vec: SMART


Bratislava (14. januára 2010) - Značka smart, ktorá sa riadi heslom  „open your mind“ sa otvára nápadom zvonka prostredníctvom dizajnérskej súťaže. Od 6. januára 2010 sú fanúšikovia značky smart a dizajnu z celého sveta pozvaní stvárniť na webovej stránke www.styleyoursmart.com automobil smart fortwo. Na online platforme generácie Web 2.0 je k dispozícii kompletný konfigurátor dizajnu. Na víťazov čakajú ceny v celkovej hodnote 5 000 eur.



0000_mercedes_press_702_gallery_4019.jpg

Platforma na vyjadrenie kreativity. „V každodennom styku s našimi zákazníkmi zažívame, že smart spôsobuje nadšenie. Mnohí svoj smart individualizujú v rámci našich programov doplnkov a príslušenstva. Veľký počet fanúšikov ide ešte ďalej, so svojimi vlastnými nápadmi. Tých sa teraz chceme chopiť. Prostredníctvom dizajnérskej súťaže poskytujeme všetkým majiteľom a fanúšikom vozidiel smart platformu na vyjadrenie svojej kreativity,“ hovorí Marc Langenbrinck, riaditeľ značky a vedúci predaja a marketingu (managing director smart brand and head of sales & marketing).

0000_mercedes_smart_press_702_gallery_4010p.jpg

Fantázii sa nekladú žiadne medze. Na online platforme www.styleyoursmart.com je k dispozícii konfigurátor dizajnu. Ponúka množstvo farieb, potlačí, vzorov a tvarov. Zároveň môže každý rozvíjať aj svoje vlastné grafické nápady. Okrem toho je možnosť vymieňať si skúsenosti s inými účastníkmi súťaže, komentovať a hodnotiť nápady a návrhy. Tak vzniká dizajnérska komunita pre automobilových nadšencov a milovníkov vozidiel smart.


Až do 23. februára 2010 je možné dizajnérske návrhy posielať online. Následne na základe hodnotení komunity zvolí nezávislá odborná porota najlepšie príspevky. Víťazi budú vyhlásení 26. februára 2010 na webovej stránke a môžu sa tešiť z cien v celkovej hodnote 5 000 eur.

„Style your smart“ je jedným z 1 200 podaných nápadov komunity „Business Innovation Community“, platformy generácie Web 2.0 v intranete spoločnosti Daimler. Sem môžu pracovníci posielať svoje nápady – a kolegovia z iných úsekov a regiónov ich komentujú, hodnotia a rozvíjajú.

Zdroj: smart

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1915