OPAVA/BRATISLAVA (3.
decembra 2009) - Internet BillBoard a.s. (IBB), prevádzkovateľ intextovej
reklamy na Slovensku a v Českej republike, oznámil aktuálne čísla,
ktoré potvrdzujú, že sa tento reklamný formát za mesiace existencie
v Českej republike a na Slovensku drží na vrchole záujmu ako inzerentov,
tak aj užívateľov internetu. Za 7 mesiacov fungovania intextovej
reklamy na Slovensku bolo zrealizovaných 104 kampaní s priemerným
CTR 20%
Počet zaregistrovaných serverov za 7 mesiacov presiahol 60. Od svojho spustenia
v Českej republike v máji 2008 do dnešného dňa bolo na viac ako
740 zaregistrovaných serveroch zobrazených 1 218 kampaní. "Záujem o intextovú
reklamu stále viac stúpa,"
potvrdil marketingový riaditeľ IBB David Němec. "Zatiaľ
čo rok po uvedení intextu v máji tohto roku sme vo všetkých
štyroch krajinách pôsobenia - v
ČR, Poľsku, Rumunsku a na Slovensku - registrovali 680 miliónov slov
za mesiac, v októbri už to bol viac ako dvojnásobok: 1.4 miliardy.
Atraktívne formáty od textu cez video až
po shop bubliny výrazne rozširujú
možnosti zadávateľov, ako na svoju značku upozorniť a uvedené
výsledky tomu len nasvedčujú."
O
spoločnosti Internet BillBoard. Spoločnosť Internet
BillBoard je popredným poskytovateľom služieb, riešení a technológií
v oblasti internetovej reklamy. Činnosť spoločnosti Internet
BillBoard sa delí na dve divízie: BillBoard a BB Elements, Divízia
BillBoard je prevádzkovateľom najväčšieho výmenného reklamného
systému na českom a slovenskom internete. Zákazníkom ponúka maximalizáciu
príjmov z reklamy na ich vlastných stránkach a nákup reklamného
priestoru naprieč internetovými servermi. Divízia BB Elements je
významným dodávateľom služieb a nástrojov pre správu reklamných
plôch a kampaní určených pre prevádzkovateľov serverov, mediálne
agentúry a mediálne zastupiteľstvá v niekoľkých krajinách Európy.
Viac informácii o spoločnosti nájdete na http://intext.billboard.sk.
Zdroj:
Internet Billboard
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: