Bratislava (27. novembra 2009) - Allianz
– Slovenská poisťovňa sa stala tento rok historicky najúspešnejšou v
súťaži Zlatá minca 2009 a opäť sa umiestnila najlepšie zo všetských
poisťovní. V desiatich súťažných kategóriách získali nominované
produkty Allianz – SP plný počet víťazstiev – desať zlatých ocenení
Zlatá minca 2009! Výsledky boli slávnostne vyhlásené v utorok 24. novembra v Pálffyho
paláci v Bratislave.
Už po piaty raz hlasovalo 58 členov odbornej poroty v jednotlivých
kategóriách súťaže finančných produktov Zlatá minca 2009. Každý člen
poroty vyberal tri najlepšie produkty v každej kategórii. Ocenenia za
Allianz – Slovenskú poisťovňu prevzal Miroslav Kočan, člen
predstavenstva a Marta Kausichová, riaditeľka marketingu. „Aj napriek
tomu, že sme v tejto prestížnej súťaži dosiahli vrchol, neustále budeme
pracovať na vývoji našich produktov tak, aby pokrývali meniace sa
požiadavky našich klientov,“ povedal Miroslav Kočan.
Efektívnejšie produkty. Výsledky boli slávnostne vyhlásené v utorok 24. novembra v Pálffyho
paláci v Bratislave. Slávnostné odovzdávanie Zlatých mincí otvoril
riaditeľ úseku na podporu odbytu OVB Allfinanz Robert Schmidt. Ako
zdôraznil, v dnešnom rýchlo sa meniacom prostredí finančné spoločnosti
musia prinášať efektívnejšie, dostupnejšie a atraktívnejšie produkty.
Zdroj:
Allianz - Slovenská poisťovňa
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: