Media Info Servis

Tesco začína s vianočným predajom
Publikovan: Streda, 14.10. 2009 - 23:36:21
Vec: Tesco Stores


Bratislava (14.októbra 2009) - Tesco začína s vianočnou ponukou už 14. októbra. V obchodoch si môžu zákazníci už tradične nakúpiť všetko pod jednou strechou – od potravín, cez dekorácie až po darčeky. Tohtoročné Vianoce budú navyše v porovnaní s minulým rokom výrazne lacnejšie. Ceny niektorých druhov potravinového a spotrebného  tovaru, ktoré kupujeme na Vianoce, v porovnaní s minulým rokom výrazne poklesli.


„Pri plánovaní vianočného predaja vychádzame z našich prieskumov. Stále viac zákazníkov preferuje tradičné poňatie Vianoc a je pre nich dôležitá atmosféra sviatkov a pohody. Vianoce sú synonymom čerstvého a kvalitného jedla a samozrejme aj darčekov“, hovorí Michal Štadler, riaditeľ marketingu Tesco a dodáva: „ Naplánovali sme pre zákazníkov rad zaujímavých akčných ponúk. Očakávame, že  bude o ne rovnaký záujem ako vlani“.

LCD a plazmové televízory patria medzi  najnakupovanejšie darčeky pre celú rodinu. Ich ceny klesli medziročne približne o 10 %. Zákazníci ale ušetria aj na potravinách. Napríklad cena múky klesla približne o 34 %, cukor múčka o 10 %. V akčných ponukách vyjde cena tovaru ešte lacnejšie. „Podľa prieskumu zákazníkom plánujeme aj termíny akčných ponúk jednotlivých kategórií tovaru.  Vychádzame z toho, že  ktorý čas zákazníkom najviac vyhovuje na nakupovania dekorácií, rôznych druhov darčekov či potravín na pečenie,“ vysvetľuje Michal Štadler.

Medzi desať najobľúbenejších balíčkov pod vianočný stromček patria odevy, obuv a športové vybavenie, najmä zimné, potom elektronika a drobné elektrospotrebiče, prístroje do domácnosti, knihy a CD.   V rodinách, kde sú deti, samozrejme nechýbajú hračky. Ženám i mužom dávame často kozmetiku a tiež rôzne delikatesy, najčastejšie kvalitné bonboniéry či alkohol.

Termíny spustenia vianočného predaja v obchodoch Tesco boli stanovené na základe zákazníckeho prieskumu.  Ľudia začínajú nakupovať najskôr dekorácie a prvé vianočné darčeky už v priebehu októbra. Ide  najmä o elektroniku alebo prístroje do domácnosti.  Od  októbra do decembra potom postupne  nakupujú hračky, odevy, obuv alebo vybavenie na zimné športy. V novembri a v decembri sa kupujú drobnejšie darčeky – kozmetika alebo delikatesy.

Predaj potravín  a surovín na pečenie kulminuje v decembri. Z potravín majú zákazníci záujem o rôzne novinky a čerstvé špeciality, chcú vyskúšať niečo neobvyklé, čím podtrhujú výnimočnosť Vianoc.  Pre inšpiráciu a uľahčenie výberu darčekov poslúžia katalógy Tesco, ktoré v duchu tradičných Vianoc predstavia hlavnú ponuku pod heslom Vianoce robia maličkosti.  Vianočnú atmosféru v obchodoch Tesco postupne navodí i výzdoba, ktorá bude dokončená koncom novembra.   

Vianočná kampaň pod názvom Vianoce robia maličkosti odštartuje 14. októbra.  Postupne budú spustené rôzne komunikačné nástroje najmä reklama v televízii, rádiu a tlači a outdoor. Informácie nájdu zákazníci i v špeciálnych ponukových letákoch a katalógoch. V obchodoch potom vianočnú atmosféru zdôrazní POS a interná a externá výzdoba. Kreatíva pochádza  z dielne Leo Burnett Advertising. Hlavným motívom kampane je dôraz na tradičné poňatie Vianoc a ich sviatočnú atmosféru. Vizuály využívajú znaky, ktoré sa charakteristické pre Vianoce – zelenú a červenú farbu, stromček a vianočné sladkosti.


Zdroj: Tesco Stores

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe







Tento lnok si mete preta na webe Media Info Servis
http://www.mediainfoservis.sk

Tento lnok njdete na adrese:
http://www.mediainfoservis.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=1342