Bratislava (30.júla 2010) - Počas
prvej polovice leta zavítal na päť hudobných open-air festivalov
na Slovensku výrazne označený stánok Promile
tímu. Návštevníci v ňom mohli získať informácie
o službe Promile INFO, ktorá pomáha užívateľom
určiť, kedy alkohol v ich krvi klesne na nulu a oni budú
môcť opäť šoférovať. Vodiči sa
v ňom navyše mohli nechať otestovať
na profesionálnom alkohol testeri.
Službu Promile INFO poskytuje Občianske združenie (OZ) PRIMA a jej
hlavným partnerom je spoločnosť
Pivovary Topvar. Odborným garantom
projektu je oddelenie Bezpečnosti cestnej premávky Ministerstva dopravy,
pôšt a telekomunikácií SR.
Vyhne (1. júla 2010) -
Podľa výsledkov za jún 2010 sa
podarilo pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne zlomiť nepriaznivý trend
v pivovarníctve. Pozitívny vývoj v júnovom
predaji všetkých pív distribuovaných pivovarom STEIGER, a.s., Vyhne, sa
prejavil v dosiahnutom objeme 33 200 hektolitrov (hl). Oproti
rovnakému mesiacu minulého roka to predstavuje nárast na 116 %. Pivovar
tak dohnal aj slabší
predaj za predchádzajúce mesiace, predovšetkým za daždivý máj.
Veľký Šariš (29. júna 2010) - Mimovládne organizácie
na východnom Slovensku majú
opäť šancu získať prostriedky na projekty zamerané
na zvýšenie životnej úrovne obyvateľov.
Spoločnosť Pivovary Topvar, a. s.
štartuje od 1. júla 2010 v spolupráci s Komunitnou nadáciou Veľký
Šariš už siedmy ročník programu Občianska voľba Pivovaru
Šariš. Na podporu projektov z okresov Prešov, Sabinov a Vranov nad
Topľou je tento rok určená suma
takmer 16 600 eur.
Vyhne (23. júna
2010) - Čoraz väčšej obľube medzi spotrebiteľmi sa teší
nealkoholické pivo z produkcie Pivovaru STEIGER, a.s., Vyhne. Za prvých 5
mesiacov ho spolu vystavili 433 hektolitrov (hl), čo bolo o 241 percent
viacej ako pre rokom, kedy to bolo 127 hl. Vzhľadom na to, že pivovar
nealkoholické
pivo varí iba druhý rok, ide o sľubný nárast.
Bratislava (22. júna 2010) - Pivovary Topvar
predložili
Európskej komisii unikátny dobrovoľný
záväzok. Prostredníctvom viacerých aktivít budú
upozorňovať slovenských spotrebiteľov,
že alkohol za volant nepatrí. Výnimočnosť
tohto záväzku spočíva aj v jeho multilaterálnom charaktere
– Pivovary Topvar spoja sily v boji s týmto fenoménom s Ministerstvom
dopravy, pôšt a telekomunikácií
SR aj s mimovládnou organizáciou PRIMA. Dobrovoľný
záväzok Európskemu fóru pre alkohol a zdravie
sa tak stáva ďalšou zo širokého množstva
zodpovedných aktivít, ktoré spoločnosť
na Slovensku už zaviedla.
Bratislava (17. júna 2010) - V tomto roku sa
spoločnosť
Heineken Slovensko stala generálnym partnerom druhého ročníka súťaže
o najlepšieho čašníka leta - Najčašník 2010, ktorú
organizuje portál obedovat.sk.
Partnerstvo na súťaži sa tak stalo
súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Heineken Slovensko v oblasti
zlepšovania poskytovaných služieb v gastronomických prevádzkach. V rámci
projektu budú
môcť samotní spotrebitelia v jednotlivých regiónoch hlasovať o
najlepšieho
čašníka tohtoročného leta.
Bratislava (14. júna
2010) – Potravinová banka Slovenska rozdistribuovala
prostredníctvom
17 organizácií, ktoré poskytujú sociálne služby pre ľudí v núdzi,
čokopiškóty PiM’s v hodnote takmer 25 000 Eur. Pochutnať si tak
na nich mohli aj sociálne znevýhodnené skupiny obyvateľov, mnohodetné
rodiny, bezdomovci a dôchodcovia. Dar v podobe trištvrte
milióna balení čokopiškót PiM’s nie je prvou vzájomnou spoluprácou
spoločnosti Kraft Foods a Potravinovej banky Slovenska.
Bratislava (31. mája 2010) - V
sobotu 5. júna 2010 sa v
Športovom areáli Fakulty telesnej výchovy a športu Lafranconi v
Bratislave uskutoční 20. ročník Medzinárodných
športových hier detí z detských domovov. Podujatie je
pokračovaním Športových
majstrovstiev s Nestlé 2010, ktoré sú celoslovenskými športovými
hrami detí detských domovov. V základných kolách sa tohto projektu
na Slovensku zúčastnilo takmer 350 detí .
Bratislava (29. mája 2010) - V Športovom areáli
Fakulty telesnej výchovy
a športu v Bratislave v sobotu 29. mája 2010 vyvrcholil 20.
ročník športových majstrovstiev detí z detských domovov – Športové
majstrovstvá s Nestlé 2010.
Putovný pohár za celkové
prvenstvo získali mladí športovci z detského domova
v Kolárove. Najlepší športovci postupujú na
medzinárodné stretnutie detí z detských domovov z Čiech, Maďarska
a Slovenska, ktoré sa uskutoční o týždeň na rovnakom
mieste.
Vyhne (24.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, prichádza na trh
s novou
plechovkou pre 12-stupňové pivo STEIGER GOLD. Sľubuje si od nej rovnaký
úspech
u zákazníkov ako od predchádzajúcej inovácie plechovky pre 10-stupňové
pivo STEIGER CLASSIC. Tá si okrem pochvál získala aj pár oficiálnych
ocenení,
naposledy 2. miesto „Najkrajšia plechovka“ medzi slovenskými zberateľmi.
Pivovar
STEIGERako prvý na Slovensku
použil novú technológiu zamatovo matného povrchu, ktorý vyvoláva pocit
chladu,
ale v ruke nechladí.
Bratislava (22.mája 2010) - V sobotu
29. mája 2010 v Športovom areáli Fakulty telesnej výchovy a športu v Bratislave,
Lafranconi uskutoční 20.
ročník Športových
majstrovstiev detí z detských domov. Podujatie s podtitulom Športové
majstrovstvá
s Nestlé 2010 bude
prebiehať vo vybraných súťažných disciplínach - atletike, minifutbale
a volejbale. Najlepší zastúpia Slovensko o týždeň 5. júna 2010 na
rovnakom mieste v
Športovom areáli Fakulty telesnej výchovy a športu v Bratislave,
Lafranconi (pri Moste Lafranconi), na Medzinárodných
športových hrách detí
z detských domovov.
Bratislava (11. mája 2010) - Značka
Zlatý
Bažant sa v tomto roku stane už deviatykrát partnerom najväčšieho
letného festivalu Bažant Pohoda a jej prípravy sú
už v týchto dňoch v plnom prúde.
Zlatý Bažant už tradične prinesie
niekoľko vlastných aktivít, ktoré
obohatia program podujatia, a budú
sa niesť najmä v znamení programu Pite rozumne. Pred festivalom zároveň
Zlatý Bažant pripravil aj súťaž
pre všetkých, ktorí si toto letné
podujatie v dňoch 8. – 10. júla 2010 nechcú
nechať ujsť.
Vyhne (7.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, začal v máji expedovať
svoju desiatku ,,STEIGER CLASSIC“ 10% (objem alkoholu 4,1%) do veľkoobchodných reťazcov
aj v novom balení, ktorým sú 1,5 litrové PET fľaše. Predchádzalo tomu od
začiatku roka 2010 testovanie v regióne, ktoré sa stretlo
s pozitívnym ohlasom. PET
fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné
žiarenie,
sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu.
Veľký Šariš (5. mája 2010) - Spolupráca
Futbalového klubu a pivovaru vo Veľkom
Šariši je oficiálne potvrdená aj na sezónu 2010/2011. Pivovar sa
so začiatkom jarnej časti futbalovej ligy zaviazal podporiť
futbal vo Veľkom Šariši aj v tejto hernej sezóne, a to sumou takmer
20 tis. eur. Začne sa tak už trinásty rok spoločnej spolupráce. Podpora
športu nie je
jedinou aktivitou, ktorou Pivovar Šariš podporuje miestne komunity.
V spolupráci s Komunitnou nadáciou Veľký Šariš realizuje každoročne
už od roku 2004 aj grantový program Občianska voľba Pivovaru Šariš.
Hurbanovo (4. mája 2010) - Spoločnosť
Heineken Slovensko túto sezónu prináša najčerstvejšiu novinku
v oblasti čapovaného piva. Je ňou
úplne nový, plne automatizovaný
systém tankového piva, ktorý je riadený
počítačom a konzumentom zabezpečuje absolútnu
čerstvosť čapovaného piva v každom momente podávania. Inováciu
na trh uvádza značka Zlatý Bažant a prvé
prevádzky s novým systémom tankového piva boli
ku koncu apríla otvorené v Komárne.