AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Pivovary Topvar

Bratislava (23. septembra 2010) - Milovníci pivného osvieženia nemusia smútiť za letnou sezónou. Lahodné potešenie zo zlatého moku nepominie len preto, že čas prázdnin sa skončil. Pracovné aktivity, nutnosť tráviť čas za volantom a moderný životný štýl sa dajú dokonale skĺbiť s konzumáciou nealkoholického zlatého moku Birell. Chuť nealkoholického piva Birell si vás získa svojou plnou chuťou. Jej zárukou je najmä využitie špeciálnych kvasníc, vďaka ktorým sa nealkoholický Birell varí rovnako ako klasické pivo.


  23.09. 2010Tma:Pivovary Topvar  
Steiger
Vyhne (20. septembra 2010) - Augustové  povodne a studený koniec mesiaca nepriaznivo ovplyvnili výsledky predaja piva na Slovensku, Napriek tomu sa pivovaru STEIGER Vyhne, a.s., podarilo za august medziročne zlepšiť výsledky predaja o 2 percentá, keď v tomto mesiaci predal 31 480 hektolitrov (hl) všetkých pív. Rovnako aj celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 8 mesiacov vzrástol zhodou okolností tiež o 2 percentá a dosiahol úroveň 210 124 hl.


  20.09. 2010Tma:Steiger  
Steiger

Bratislava (9. septembra 2010) - Plánované  zvýšenie spotrebnej dane na pivo takmer o 50 % ohrozuje všetky pivovary, ale malé pivovary sú ohrozené priam až existenčne. Ak v súčasnosti tvoria dane z piva približne jednu tretinu jeho ceny, po ich zvýšení budú tvoriť takmer polovicu ceny. Navrhovaná spotrebná daň bude pritom 2-krát vyššia ako v ČR, či 3-krát vyššia ako v Nemecku, čo sú krajiny s najvyššou spotrebou piva. Vyššia daň je už len v severských krajinách a na Britských ostrovoch. Výrobcovia piva preto vyzývajú vládu, aby plánované drastické zvýšenie spotrebných daní prehodnotila.


  09.09. 2010Tma:Steiger  
Kraft Foods Slovakia
Banská Bystrica (9. septembra 2010) – Spoločnosť Kraft Foods Slovakia odovzdala Územnému spolku Slovenského Červeného kríža (SČK) v Banskej Bystrici symbolický šek v hodnote 12 585 EUR. Tieto prostriedky sú určené na potravinovú pomoc pre 420 rodín s deťmi v hmotnej núdzi v celom okrese Banská Bystrica. Kraft Foods a SČK sú partnermi už od roku 2000 a počas tohto obdobia spoločne zrekonštruovali desať vývarovní územných spolkov SČK na Slovensku a pomohli formou potravinových balíčkov 2 240 rodinám s deťmi v hmotnej núdzi.

  09.09. 2010Tma:Kraft Foods Slovakia  
Heineken Slovensko

Bratislava (8. septembra 2010) - Už  o necelý týždeň roztancuje Bratislavu svetoznámy DJ francúzskeho pôvodu David Guetta. V utorok 14. septembra vystúpi v bratislavskom areáli Incheba Open Air po prvýkrát vo svojej kariére na Slovensku. Ďalšia fantastická tanečná show je súčasťou konceptu Heineken Music, ktorý podporuje najmä elektronickú hudbu a klubovú scénu. Koncert Davida Guettu uzatvára po koncerte DJ Tiësto a vystúpení Armina van Buurena v apríli tohto roku trojicu najslávnejších DJ-ov sveta, ktorí aj vďaka značke Heineken vystúpili na Slovensku.  


  08.09. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Pivovary Topvar
Bratislava (1. septembra 2010) - Tohtoročná  súťaž o Slovenskú pivnú korunku bola pre pivné značky spoločnosti Pivovary Topvar mimoriadne úspešná. Podarilo sa jej získať päť z deviatich medailových pozícií. Rovnako ako vlani bodoval aj tento rok Topvar 11% tmavý výčapný ležiak, ktorý sa v kategórii tmavých pív umiestnil na prvom mieste. Ďalšie zlato získal Šariš a to v kategórii 12% svetlých pív. 


  01.09. 2010Tma:Pivovary Topvar  
Heineken Slovensko
Bratislava (1. septembra 2010) - Počas prvého kvalifikačného zápasu slovenskej futbalovej reprezentácie na Majstrovstvá  Európy 2012 s Macedónskom, ktorý  sa uskutoční tento piatok 3. septembra 2010 o 20.30 hod. na bratislavských Pasienkoch, sa futbaloví fanúšikovia majú na čo tešiť. Okrem športového zážitku na nich totiž čaká čapovanie piva Corgoň zadarmo. Päťtisíc pív pre dvanásteho hráča počas tohto zápasu je tretím splneným sľubom značky Corgoň, ku ktorému sa takmer pred rokom Corgoň zaviazal po postupe "našich" na Majstrovstvá sveta vo futbale.

  01.09. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Steiger
Vyhne (25. augusta 2010) - Tropické horúčavy v júli priali odbytu piva aj v Pivovare STEIGER, a.s., Vyhne, ktorý v tomto mesiaci predal 39 333 hektolitrov (hl) všetkých pív, čo bolo o 15% viacej ako v júni tohto roku a o 2% viacej ako pred rokom v júli 2009. Celkový predaj všetkých pív od začiatku roka za 7 mesiacov vzrástol medziročne o symbolických 2848 hl, keď dosiahol úroveň 155 671 hl. Informoval o tom riaditeľ pivovaru STEIGER Jaroslav Vysloužil.


  25.08. 2010Tma:Steiger  
Pivovary Topvar
Bratislava (24. augusta 2010) - Pivo Šariš bodovalo na prestížnej medzinárodnej súťaži kvality Monde Selection už desiaty rok za sebou. Rovnako ako minulý rok si zlatú medailu odniesol tmavý Šariš 11 % a dve strieborné medaily boli udelené pivám Šariš 10 % a Šariš 12 %. Zbierka ocenení, ktorými sa pivo Šariš môže pochváliť, sa rozšírila aj o prestížnu cenu Crystal Prestige Trophy, ktorú pivo získalo za 10 rokov nepretržitého oceňovania.

  24.08. 2010Tma:Pivovary Topvar  
Coca Cola

Bratislava (19. augusta 2010) - Značka Cappy, ktorá neustále inovuje svoje produkty, prichádza na slovenský trh s novým nápojom. K už zabehnutému radu Cappy Fruit Plus pribúda nová príchuť, ktorá v sebe kombinuje jablko, červené hrozno a kiwi a reaguje na rastúci záujem zákazníkov starať sa o svoje zdravie. Ovocný nektár Cappy Fruit Plus Antioxidanty Červené hrozno, jablko a kiwi pomôže zákazníkom zlepšiť a čiastočne aj zjednodušiť starostlivosť o svoje zdravie. Už s dvomi pohármi tohto nápoja denne môžu totiž účinne bojovať proti aktivite škodlivých voľných radikálov, ktoré môžu spôsobovať chronické choroby či dokonca niektoré typy rakoviny.  


  19.08. 2010Tma:Coca Cola  
Pivovary Topvar
Bratislava (17.augusta 2010) - Značka Pilsner Urquell už minulý rok priniesla všetkým milovníkom kvalitného zlatého moku možnosť vychutnať si pivo, ktoré je podobné pivu z ležiackej pivnice pivovaru, a to vďaka jedinečnej technológii čapovania piva – tzv. pivným tankom. K piatim tankovým prevádzkam Pilsner Urquell otvoreným v roku 2009 sa nedávno pridala ďalšia. Výnimočnosť tankového piva Pilsner Urquell ocenili aj niektoré svetové osobnosti.

  17.08. 2010Tma:Pivovary Topvar  
Heineken Slovensko
Bratislava (11. augusta 2010) - Súťaž  NajČašník leta 2010, ktorej generálnym partnerom je spoločnosť Heineken Slovensko, vstúpila vyhlásením medzisúťaže do ďalšej fázy. V medzisúťaži môžu čašníci aj čašníčky súťažiť o atraktívne ceny zaslaním "najpivnejšej fotografie", teda takej, pri ktorej dostane každý okamžite chuť na pohár vychladeného piva. V hre je súdok piva Heineken, darčekové predmety a dokonca aj lístky na festival Bažant Pohoda 2011. 


  11.08. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Bratislava (10. augusta 2010) -  Ku každému jednému pracovnému miestu v pivovarníckom sektore na Slovensku sa nepriamo generuje približne jedno pracovné miesto v maloobchode, dve v dodávateľských sektoroch a takmer šesť v pohostinskom sektore. Vyplýva to z nezávislej odbornej štúdie o vplyve výroby a predaja piva na európsku ekonomiku, ktorú realizovala renomovaná spoločnosť Ernst & Young. Na Slovensku tak má vďaka výrobe a predaju piva prácu až 20 800 ľudí. 


Heineken Slovensko
Bratislava (6. augusta 2010) - Najmladší prírastok značky Heineken na slovenskom trhu – Heineken čapovací súdok priniesol tento rok skutočne cool novinku, ktorej jedinečnosti dáva vyniknúť práve horúce leto. Je ním zabudovaný indikátor teploty - cool point - ktorý zmenou farby oznámi, že pivo dosiahlo ideálnu teplotu a je pripravené na čapovanie. Vďaka svojmu atraktívnemu dizajnu, ktorý podľa prieskumu spoločnosti Heineken Slovensko oceňujú najmä mladí spotrebitelia do 25 rokov, sa výborne hodí aj ako darček pre hostiteľov či pivných fajnšmekrov.  

  06.08. 2010Tma:Heineken Slovensko  
Heineken Slovensko
Bratislava (30. júla 2010) - Od začiatku tohto roka až do dnešného dňa predala spoločnosť Heineken Slovensko na slovenskom pivnom trhu jeden milión hektolitrov pív zo svojho portfólia. Znamená to, že Slováci doteraz vypili až dvesto miliónov veľkých pív Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice, Starobrno, Martiner alebo Gemer. Po mimoriadne chladnom a nestálom počasí zo začiatku tohto roka pivárov potešil príchod  horúcich letných dní. Od začiatku júna až doteraz vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 15 %.

  30.07. 2010Tma:Heineken Slovensko  
169 lnkov (12 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 2 | 3 | 4 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.39 seknd