AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


AUKRO
Bratislava (8.marca 2010) - Obchodná platforma Aukro.sk, líder v oblasti on-line aukcií na Slovensku, spojila svoje sily s Nadáciou TV JOJ. Dôvodom je netradičný charitatívny projekt Farebná dúha, ktorý spustili so zámerom pomôcť deťom hospitalizovaným v detských onkologických centrách v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach. Cieľom projektu je zrenovovať a zútulniť prostredie týchto centier, obnoviť ich zariadenie a zvýšiť technologické vybavenie, čím sa deťom pobyt v nich spríjemní alebo aspoň skráti.  


  08.03. 2010Tma:AUKRO  
AUKRO
Bratislava (9. februára 2010) - Pripadáte si niekedy obklopení starými a nepotrebnými vecami? Staré lyže vám už len zaberajú miesto v skrini a suveníry, ktoré ste si niekedy priniesli z dovoleniek, márne čakajú na svoje uplatnenie medzi ostatným nábytkom?  Ktovie prečo  ľudia tak dlho skladujú oblečenie, ktoré už na seba nikdy neoblečú. Možno nám je ľúto ich vyhodiť, alebo sme jednoducho len leniví.   Čo s takými vecami, ktoré už nepotrebujete a pritom by ich mohol používať niekto iný. Čo tak ich predať v internetovej aukcii ?  

  09.02. 2010Tma:AUKRO  
Kimberly - Clark
Bratislava (5. februára 2010) - Spoločnosť Kimberly-Clark Professional, popredný dodávateľ výrobkov pre osobnú ochranu zdravia, bezpečnosť a hygienu v pracovnom prostredí, predstavila pod značkou WYPALL* X nový rad utierok.  Navrhnuté sú  tak, aby splnili najrôznejšie účely a náročné úlohy v oblastiach priemyslového čistenia, upratovania a vo výrobných a spracovateľských prevádzkach.

  05.02. 2010Tma:Kimberly - Clark  
Gabor

Bánovce nad Bebravou (26.januára 2010) - Gabor Shoes AG je jedným z oficiálnych sponzorov slovenských olympionikov. Hoci má Gabor výrobné závody aj v Nemecku a Portugalsku, je partnerom iba slovenskej národnej olympijskej výpravy. „Radi sme podporili slovenský tím, Gabor chce takýmto spôsobom zdôrazniť svoju silnú väzbu na Slovensko ako jedno z najdôležitejších pôsobísk koncernu,“ povedal Juraj Vodička, konateľ spoločnosti Gabor. 


  26.01. 2010Tma:Gabor  
Procter&Gamble
Bratislava (22. januára 2010) - Štipendijný program Always, ktorý bol spustený v minulom roku, pokračuje tento rok svojím druhým ročníkom. Vďaka finančnej podpore značky Always budú mať aj v roku 2010 dvaja študenti možnosť získať štedré štipendium na štúdium na vysokej škole.  Cieľom štipendia je podporiť mladých ľudí vo veku 17-21 rokov, ktorí by si kvôli nepriaznivej finančnej situácii nemohli dovoliť štúdium. Úspešní kandidáti získajú štipendium vo výške 200 eur mesačne počas 5- ročnej dĺžky vysokoškolského štúdia.  

  22.01. 2010Tma:Procter&Gamble  
Deloitte
New York/Bratislava (14. januára 2010) – Popredné svetové obchodné reťazce dokázali aj napriek recesii zvýšiť svoje tržby. Väčšine z nich ale klesol zisk. Vo finančnom roku 2008 (t. j. obrat ku koncu júna 2009) sa tržby najväčších 250 maloobchodných spoločností zvýšili o 5,5 percenta na zhruba 3,8 bilióna dolárov. Ziskovosť najväčších reťazcov sa medziročne znížila na 2,4 percenta z 3,7 percenta. Uvádza to nová štúdia spoločností Deloitte a STORES Media s názvom Global Powers of Retailing.

  14.01. 2010Tma:Deloitte  
AUKRO
Bratislava (14. decembra 2009) – Obchodná platforma Aukro.sk, líder v oblasti on-line aukcií na Slovensku, spája svojich užívateľov nielen on-line, ale aj v reálnom svete. Koncom novembra pripravila stretnutie, v rámci ktorého sa prepojila zábava a vzdelávanie v oblasti obchodovania na internete. Okrem oslavy výročia bola pre účastníkov pripravená taktiež odborná časť. Prezentácie na tému obchodovanie na Aukro.sk a obchodné stratégie obsahovali užitočné rady a tipy ako úspešne obchodovať v rámci on-line platformy.

  14.12. 2009Tma:AUKRO  
GREENTREE caffe

Bratislava (7. decembra 2009) - Na Slovensku pôsobí prvá eco-friendly sieť kaviarní. Sieť s názvom  GREENTREE Caffé časťou svojich ziskov podporuje nadáciu World Land Trust. Tá sa zasadzuje o záchranu dažďových pralesov prostredníctvom odkupovania pôdy, na ktorej sa rozkladajú a následne na nich buduje chránené oblasti.


  07.12. 2009Tma:GREENTREE caffe  
METRO Cash & Carry Slovakia
Bratislava (4. decembra 2009) -  Metro začína na Slovensku spoluprácu s Potravinovou bankou dvojdňovou akciou Podeľ sa s potravinami , ktorá bude prebiehať od  4. do 5. decembra 2009 vo všetkých veľkoobchodných centrách spoločnosti.  Počas dvoch decembrových dní budú vo veľkoobchodných centrách Metra umiestnené pri východoch koše, do ktorých budú môcť zákazníci po zaplatení dávať potravinové dary pre sociálne znevýhodnené rodiny a ľudí.

  04.12. 2009Tma:METRO Cash & Carry Slovakia  
123dopyt.sk
Bratislava (1. decembra 2009) - Obdarovávanie zamestnancov, obchodných partnerov a klientov sa stalo dobrou firemnou kultúrou a zároveň vďačným marketingovým ťahom. Pretože ten, kto má na stole či vo vrecku vaše firemné logo, na vás tak ľahko nezabudne. Škála vianočných darov, ktorými firmy obdarovávajú svojich partnerov a klientov  sa rôzni. Populárne sú napríklad poukážky na nákupy, masáže,  wellness pobyty, darčekové koše, ako i rôzne obrandované predmety ako šálky na kávu, obaly na mobil alebo USB kľúče, ktoré sú malé, praktické, funkčné a vždy potešia.   


  01.12. 2009Tma:123dopyt.sk  
Trinity Alliance
Bratislava (24. novembra 2009) - Kongresové centrá zažívajú najväčší nápor na jeseň a v zime. Práve v tomto období totiž mnohé firmy realizujú rôzne vzdelávacie podujatia a firemné teambuildingy. Potvrdzujú to skúsenosti aliancie troch nezávislých slovenských hotelov, ktorá pôsobí pod značkou TRINITY Alliance. 

  24.11. 2009Tma:Trinity Alliance  
123dopyt.sk
Bratislava (23. novembra 2009) - Dôležitosť  ceny ako faktora, ovplyvňujúceho rozhodovanie firmy pri výbere dodávateľa, sa  v súčasnosti stále zvyšuje. Potvrdzujú to aj výsledky štatistík spoločnosti B2M.CZ zo systému 123dopyt.sk, podľa ktorých je práve cena pre väčšinu užívateľov rozhodujúca pri výbere dodávateľa. „Porovnanie štatistík pred hospodárskou recesiou a počas nej ukazuje, že rastie vplyv ceny na úkor rýchlosti vybavenia dodávky“, komentoval výsledky Petr Valeš, konateľ spoločnosti B2M.CZ

  23.11. 2009Tma:123dopyt.sk  
Unilever Slovensko
Bratislava (23. novembra 2009) – Podľa internetového prieskumu* spoločnosti Unilever  až  53 percent Slovákov očakáva, že výdavky na tohtoročné Vianoce budú rovnaké ako v minulom roku. Na Slovensku je stále silná tradícia bohatého sviatočného stola, a tak až 80 percent opýtaných neplánuje  šetriť na jedle. V  čase krízy sú Slováci pripravení šetriť na darčekoch. 

  23.11. 2009Tma:Unilever Slovensko  
METRO Cash & Carry Slovakia
Bratislava (18. novembra 2009) -  Veľkoobchodná spoločnosť METRO umožní počas predvianočných týždňov po prvýkrát v histórii vstup zákazníkov do veľkoobchodov aj s deťmi. Týmto METRO reaguje na súčasnú zložitú situáciu živnostníkov, ktorí obmedzujú počty zamestnancov a na nákupy chodia oveľa častejšie sami. Vzhľadom na prítomnosť detí bude vo všetkých veľkoobchodoch zaistená zvýšená bezpečnosť.

  18.11. 2009Tma:METRO Cash & Carry Slovakia  
123dopyt.sk
Bratislava ( 13. novembra 2009) - V čase krízy sa snažíme ušetriť kde sa dá. Peňaženku škrtíme pri nákupe bytových doplnkoch, dovolenke, oblečení, výdavkoch na zábavu či kultúru. V domácnosti je to ťažšie, pretože  jej chod sa energeticky príliš obmedziť nedá.  Teplá voda v kúpeľni, domáce spotrebiče,  elektrická rúra, mraznička, chladnička, teplá voda v kuchyni, sušička bielizne, osvetlenie, pomocné prístroje centrálneho kúrenia, umývačka riadu, práčka, televízor – to je len prvých 10 najväčších „požieračov“ energie v domácnosti. 
  13.11. 2009Tma:123dopyt.sk  
96 lnkov (7 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 3 | 4 | 5 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.74 seknd