Bratislava (8.marca 2010) - Obchodná
platforma Aukro.sk, líder v oblasti on-line aukcií
na Slovensku, spojila svoje sily s Nadáciou TV JOJ. Dôvodom je
netradičný charitatívny projekt Farebná
dúha, ktorý spustili so zámerom pomôcť deťom hospitalizovaným
v detských onkologických centrách v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach.
Cieľom projektu je zrenovovať a zútulniť
prostredie týchto centier, obnoviť
ich zariadenie a zvýšiť technologické
vybavenie, čím sa deťom pobyt v nich spríjemní
alebo aspoň skráti.
Bratislava (9. februára 2010) - Pripadáte si niekedy obklopení starými a nepotrebnými vecami?
Staré lyže vám už len zaberajú
miesto v skrini a suveníry, ktoré ste si niekedy priniesli z dovoleniek,
márne čakajú na svoje uplatnenie medzi
ostatným nábytkom? Ktovie prečo
ľudia tak dlho skladujú oblečenie, ktoré už na seba
nikdy neoblečú. Možno nám je ľúto ich vyhodiť, alebo sme jednoducho len leniví. Čo s takými
vecami, ktoré už nepotrebujete a pritom by ich mohol používať niekto
iný. Čo tak ich predať v internetovej
aukcii ?
Bratislava (5. februára 2010) - Spoločnosť
Kimberly-Clark Professional, popredný dodávateľ výrobkov pre osobnú
ochranu zdravia, bezpečnosť a hygienu v pracovnom prostredí,
predstavila pod značkou WYPALL* X nový rad utierok. Navrhnuté sú tak, aby
splnili najrôznejšie účely a náročné úlohy v oblastiach priemyslového
čistenia, upratovania a vo výrobných a spracovateľských prevádzkach.
Bánovce nad Bebravou (26.januára 2010) - Gabor Shoes
AG je jedným z oficiálnych sponzorov slovenských olympionikov. Hoci
má Gabor výrobné závody aj v Nemecku a Portugalsku, je partnerom
iba slovenskej národnej olympijskej výpravy. „Radi sme podporili
slovenský tím, Gabor chce takýmto spôsobom zdôrazniť svoju silnú
väzbu na Slovensko ako jedno z najdôležitejších pôsobísk koncernu,“
povedal Juraj Vodička, konateľ spoločnosti Gabor.
Bratislava (22. januára
2010) - Štipendijný program Always, ktorý bol spustený v minulom
roku, pokračuje tento rok svojím druhým ročníkom.
Vďaka finančnej podpore značky Always budú
mať aj v roku 2010 dvaja študenti možnosť
získať štedré štipendium na štúdium na vysokej
škole. Cieľom štipendia je podporiť
mladých ľudí vo veku 17-21 rokov, ktorí by si kvôli
nepriaznivej finančnej situácii nemohli dovoliť
štúdium. Úspešní
kandidáti získajú štipendium vo výške 200 eur mesačne počas
5- ročnej dĺžky vysokoškolského
štúdia.
New York/Bratislava (14. januára 2010) – Popredné
svetové obchodné reťazce dokázali aj napriek recesii zvýšiť svoje
tržby. Väčšine z nich ale klesol zisk. Vo finančnom roku 2008 (t. j.
obrat ku koncu júna 2009) sa tržby najväčších 250 maloobchodných
spoločností zvýšili o 5,5 percenta na zhruba 3,8 bilióna dolárov.
Ziskovosť najväčších reťazcov sa medziročne znížila na 2,4 percenta
z 3,7 percenta. Uvádza to nová štúdia spoločností Deloitte a STORES
Media s názvom Global Powers of Retailing.
Bratislava (14. decembra 2009) – Obchodná
platforma Aukro.sk, líder v oblasti on-line aukcií
na Slovensku, spája svojich užívateľov nielen on-line, ale aj v reálnom
svete. Koncom novembra pripravila stretnutie, v rámci ktorého
sa prepojila zábava a vzdelávanie
v oblasti obchodovania na internete. Okrem oslavy výročia bola pre účastníkov pripravená taktiež odborná časť. Prezentácie
na tému obchodovanie na Aukro.sk a obchodné stratégie obsahovali
užitočné rady a tipy ako úspešne obchodovať v rámci on-line platformy.
Bratislava (7. decembra 2009) - Na Slovensku pôsobí prvá eco-friendly sieť kaviarní. Sieť s názvom GREENTREE
Caffé časťou svojich ziskov podporuje nadáciu
World Land Trust. Tá sa zasadzuje o záchranu dažďových pralesov
prostredníctvom odkupovania pôdy, na ktorej sa rozkladajú a následne na nich buduje chránené oblasti.
Bratislava (4. decembra 2009) - Metro začína na Slovensku spoluprácu s Potravinovou bankou dvojdňovou
akciou Podeľ sa s potravinami , ktorá bude prebiehať od 4. do 5. decembra 2009 vo všetkých veľkoobchodných
centrách spoločnosti. Počas dvoch decembrových dní budú vo veľkoobchodných centrách Metra
umiestnené pri východoch koše, do ktorých budú môcť zákazníci po zaplatení dávať
potravinové dary pre sociálne znevýhodnené rodiny a ľudí.
Bratislava (1. decembra 2009) - Obdarovávanie zamestnancov, obchodných partnerov a klientov sa stalo
dobrou firemnou kultúrou a zároveň
vďačným marketingovým ťahom. Pretože ten, kto má
na stole či vo vrecku vaše firemné
logo, na vás tak ľahko nezabudne. Škála vianočných darov,
ktorými firmy obdarovávajú svojich partnerov a klientov sa rôzni.
Populárne sú napríklad poukážky na nákupy, masáže, wellness
pobyty, darčekové koše, ako i rôzne obrandované predmety ako šálky
na kávu, obaly na mobil alebo USB kľúče, ktoré sú malé, praktické,
funkčné a vždy potešia.
Bratislava (24. novembra 2009) - Kongresové centrá zažívajú
najväčší nápor na jeseň a v zime. Práve v tomto období totiž mnohé firmy
realizujú rôzne vzdelávacie podujatia a firemné teambuildingy. Potvrdzujú to
skúsenosti aliancie troch nezávislých slovenských hotelov, ktorá pôsobí
pod značkou TRINITY Alliance.
Bratislava (23. novembra 2009) - Dôležitosť
ceny ako faktora, ovplyvňujúceho rozhodovanie firmy pri výbere dodávateľa,
sa v súčasnosti stále zvyšuje.
Potvrdzujú to aj výsledky štatistík
spoločnosti B2M.CZ zo systému 123dopyt.sk, podľa ktorých je práve cena
pre väčšinu užívateľov rozhodujúca pri výbere dodávateľa.
„Porovnanie štatistík pred hospodárskou recesiou a počas
nej ukazuje, že rastie vplyv ceny na
úkor rýchlosti vybavenia dodávky“,
komentoval výsledky Petr Valeš, konateľ
spoločnosti B2M.CZ.
Bratislava (23. novembra 2009) – Podľa
internetového prieskumu* spoločnosti Unilever až 53 percent Slovákov
očakáva, že výdavky na tohtoročné Vianoce budú rovnaké ako v minulom
roku. Na Slovensku je stále silná tradícia bohatého sviatočného stola,
a tak až 80 percent opýtaných neplánuje šetriť na jedle. V čase krízy
sú Slováci pripravení šetriť na darčekoch.
Bratislava (18. novembra 2009) - Veľkoobchodná spoločnosť METRO umožní počas
predvianočných týždňov po prvýkrát v histórii vstup zákazníkov do
veľkoobchodov aj s deťmi. Týmto METRO reaguje na súčasnú zložitú situáciu
živnostníkov, ktorí obmedzujú počty zamestnancov a na nákupy chodia oveľa
častejšie sami. Vzhľadom na prítomnosť detí bude vo všetkých veľkoobchodoch
zaistená zvýšená bezpečnosť.
Bratislava ( 13. novembra 2009) - V čase krízy
sa snažíme ušetriť kde sa dá.
Peňaženku škrtíme pri nákupe
bytových doplnkoch, dovolenke, oblečení, výdavkoch na zábavu
či kultúru. V domácnosti je to ťažšie, pretože jej chod
sa energeticky príliš obmedziť nedá.
Teplá voda v kúpeľni, domáce spotrebiče, elektrická
rúra, mraznička, chladnička, teplá
voda v kuchyni, sušička bielizne, osvetlenie, pomocné
prístroje centrálneho kúrenia, umývačka riadu, práčka, televízor
– to je len prvých 10 najväčších
„požieračov“ energie v domácnosti.
96 lnkov (7 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 3 | 4 | 5 ]