Londýn / Bratislava (22. novembra 2010) - Európska komisia udelila spoločnosti Unilever súhlas k akvizícii
aktivít spoločnosti Sara Lee. Akvizícia úspešných značiek Radox,
Duschdas a Neutral doplní existujúce kategórie, čím Unilever výrazne
posilní regionálnu aj lokálnu pozíciu v oblasti osobnej starostlivosti.
Celá transakcia bude ukončená už v roku 2010 Portfólio silných značiek
ako sú Axe, Dove a Rezóna doplnia nové značky Radox, Duschdas a
Neutral.
Bratislava (15. novembra 2010) - Pre všetkých
vášnivých cestovateľov, ktorí nemajú radi nudu prichádza známy
výrobca kufrov Samsonite so špeciálnou limitovanou edíciou. Kolekcia
kufrov Cosmolite Gold, ktorá bola vyrobená len v množstve 20 000 kusov,
predstavuje jedinečné spojenie najnovšej technológie, uhladenej
elegancie a funkčnosti. A všetko pekne vyfarbené do zlatista.
Bratislava (8. novembra
2010) – One Fashion Outlet, prvé obchodné outletové
centrum na Slovensku, ktoré plánuje výstavbu v obci Voderady pri Trnave,
spúšťa v týchto dňoch svoju webstránku www.onefashionoutlet.sk. Stránka bude slúžiť
ako jeden z hlavných komunikačných kanálov spoločnosti.
O celkovú komunikáciu One Fashion Outlet v oblasti nadlinkovej
komunikácie sa od jesene tohto roku stará
agentúra Vaculík Advertising.
Bratislava (29.októbra 2010) – To,
že sa ekonomické prostredie a s ním i dodávateľsko
– odberateľské vzťahy menia, naznačuje i vzrastajúci počet registrovaných
účastníkov internetového systému
123dopyt.sk. K 30. 9. 2010 sa zaregistrovalo 33 309 subjektov, ktoré chcú
dostávať oznámenia o vhodných dopytoch a tak zvýšiť objem svojich
realizovaných zákaziek.
Bratislava (28. októbra 2010) – Spoločnosti
APC by Schneider Electric, globálny líder v oblasti energetického
manažmentu a VMware, špecialista na virtualizačný softvér, predstavujú
integrované riešenie pre efektívny inventory management, ktoré spája
produkty oboch spoločností. Nový systém
integruje aplikáciu APC InfraStruxure™ Operations s aplikáciou vSphere™ od VMware,
čo zákazníkom umožní prevádzkovať inventory management na otvorenej
platforme a nebudú tak závislí na produktoch jedného dodávateľa.
Bratislava (20. októbra 2010) - Nový
semester, nová výzva –
už štvrtý rok za sebou Henkel organizuje
ďalšie kolo svojej úspešnej študentskej súťaže.
Úlohou je vytvoriť inovatívny produkt
alebo riešenie pre značku Henkel
pre rok 2050. Po prvýkrát sa tento rok súťaže zúčastní
14 tímov z európskych krajín ako aj z regiónu
Ázie a Tichomoria, vrátane Slovenska. Tím, ktorý
bude podľa poroty tejto medzinárodnej súťaže najlepší, sa môže
tešiť na cestu okolo sveta. Všetci
študenti sa môžu zaregistrovať
do 13. decembra 2010 na www.henkelchallenge.com. Slovenské
národné finále, do ktorého sa minulý
rok prebojovalo 10 tímov, sa bude konať
v marci 2011.
Bratislava (14. októbra 2010) - Spoločnosť
AVON Cosmetics predstavila ďalší zo symbolov projektu
AVON proti rakovine prsníka. Novým symbolom, ktorého
predajom AVON podporí boj proti tejto zákernej civilizačnej chorobe,
je plyšové Mačiatko. Odvtedy, čo spoločnosť AVON založila projekt AVON proti rakovine
prsníka, uplynulo 12 rokov. Počas nich sa prostredníctvom tohto unikátneho
projektu podarilo vyzbierať viac ako 1 milión €, ktoré sa použili
na projekty zamerané na boj proti rakovine prsníka. Podporiť boj proti rakovine prsníka môže každý, kto si zakúpi
niektorý zo symbolov projektu.
Bratislava (6. októbra 2010) - Spoločnosť AVON
Cosmetics v rámci projektu AVON proti domácemu násiliu predstavuje
jeho nový symbol - Prsteň
odhodlania. Prsteň sa tak popri
Náramku a Náhrdelníku odhodlania stáva ďalším symbolom projektu,
ktorého predajom sa získavajú finančné prostriedky určené na
podporu prevádzky SOS linky domáceho násilia, ktorú prevádzkuje
partner projektu – mimovládna organizácia Aliancia žien Slovenska,
ako aj na podporu konkrétnych projektov orientovaných na boj proti
domácemu násiliu.
Bánovce
nad Bebravou (5. októbra 2010) – Slovenská
pobočka nemeckého koncernu Gabor, so sídlom v Bánovciach nad Bebravou,
má od konca minulého týždňa novú
internetovú stránku v slovenskom jazyku.
Po ukončení skúšobnej prevádzky tak návštevníci stránky www.gabor.sk môžu zaregistrovať
výrazné zmeny tak po grafickej, ako aj obsahovej stránke.
Bratislava (5. októbra 2010) - Nová
kúra pre zväčšenie objemu pier
Derma-Full značky ANEW umožňuje dosiahnuť
účinky profesionálnej aplikácie kyseliny hyalurónovej v pohodlí
svojho domova. Kúra perám okamžite dodáva objem, spevňuje ich a zanecháva
mladistvé na dlhú dobu. AVON prináša revolučnú novinku
v starostlivosti o pery, ktorá dopĺňa pleťové sérum na vyplnenie
vrások Derma-Full s obsahom kyseliny hyalurónovej.
Bratislava (30. septembra 2010) - AVON v roku 2010 zlepšil
svoje umiestnenie v rebríčku 100 najlepších
celosvetových značiek oproti minulému roku o tri priečky
a umiestnil sa na 64 mieste. AVON je
číslom 2 spomedzi kozmetických značiek a jedinou spoločnosťou,
založenou na priamom predaji, ktorá
sa v tohtoročnom rebríčku umiestnila.
Ďalšími kozmetickými značkami na zozname sú L'Oreal, Nivea a Lancome.
Bratislava (14. septembra 2010) - Rovnako tak ako dnes takmer všetko, aj detské kočíky
podliehajú módnym trendom. Najmä nastávajúce mamičky sa vyžívajú vo
výbere toho najlepšieho pre ich malých miláčikov, prechádzajú stovky
druhov kočíkov, a premýšľajú, aký bude ten pravý, teda ten, v ktorom sa
dieťa bude cítiť pohodlne, ale zároveň urobí dojem na okolie. Na trhu je
obrovské množstvo kočíkov najrôznejších výrobcov. Športové, hlboké,
alebo ich kombinácie, to sú len niektoré z ponúkaných druhov.
Bratislava (14. septembra 2010) - Na slovenskom trhu sa v poslednej dobe roztrhlo vrece s obchodmi
ponúkajúcimi pánske doplnky, pánsku módu, obleky, pánske košele. Oblek kupovať cez internet
asi nie je najlepšia voľba. Obleky budú mať svoje miesto stále v
kamenných predajniach s pánskou módou. Všetky pánske doplnky akou sú
kravaty, manžetové gombíky, spony na peniaze, luxusné pásky môžeme
spoľahlivo nakúpiť v eshopoch.
Bratislava (8. septembra 2010) - Včera krátko pred
ôsmou hodinou večer spoločnosť
AVON Cosmetics predstavila v priestoroch
známeho bratislavského hotela
nový Toaletný parfum Outspoken, ktorého tvárou je svetoznáma
speváčka Fergie. Táto vôňa je výsledkom exkulzívnej spolupráce
Fergie a spoločnosti AVON.
Parfum bol uvedený netradičným
spôsobom. Vrcholom programu, ktorý tvorili predovšetkým tanečné
vystúpenia a prierez Ferginej tvorby, bolo vystúpenie krásnej akvabely,
z ktorého sa tajil dych. Na Slovensku bude
parfum v predaji od októbra 2010.
Bratislava (2. septembra 2010) - Spoločnosť
AVON Cosmetics predstavila ďalšie zo symbolov projektu AVON proti
rakovine prsníka. Novými symbolmi, predajom ktorých podporí boj proti
tejto zákernej civilizačnej chorobe, sú Hrnček a Kľúčenka „Nádej“. Už
je to 12 rokov, ako spoločnosť AVON založila projekt AVON proti
rakovine prsníka. Odvtedy spoločnosť prostredníctvom tohto projektu
vyzbieral viac ako 1 milión €, ktoré sa použili na projekty zamerané na
boj proti rakovine prsníka.
96 lnkov (7 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]