Väčšina ľudí si pri uvedenom slovnom spojení predstaví krabicu od
babánov, od mlieka, obal na vajíčka alebo inú recyklovateľnú krabicu od
spotrebičov. To je však len zlomok všetkých druhov kartónových obalov,
ktoré na trhu existujú. Papierové obaly z kartónu, ktoré si môžete zakúpiť v e-shope www.paketo.sk,
sú vyrábané z vlnitej lepenky. Táto lepenka je z viac ako 75%
recyklovateľná, a zárovaň opätovne recyklovateľná. Preto sú ich obaly
šetrné k životnému prostrediu.
Nakupovať a tým konať dobro nemusí byť
iba predstava, je to skutočne možné. Preto nemusíte ísť do Outlet
Store dobročinnej organizácie, funguje to aj pri bežných nákupoch.
Členovia Lyoness dostanú Cashback a členské výhody z každého
nákupu a, mimochodom, podporujú aj charitatívne organizácie Lyoness:
Lyoness Child & Family Foundation (CFF), ako aj Greenfinity Foundation
(GFF).
Lyoness, najväčšie nákupné spoločenstvo na svete a zároveň vernostný
program, dynamicky rastie aj na Slovensku. Začiatkom tohto roka dosiahol
počet registrovaných používateľov klubovej karty Lyoness Cashback Card
hranicu 300 000. Len v uplynulom roku sa registrovalo 35 545 nových
členov, prírastok za január tohto roka predstavuje 3502 aktívnych
členov.
Poukážky sú teraz ešte obľúbenejšie ako kedykoľvek predtým, a to najmä v
prípade nakupovania cez internet. Dôvod je prostý: nakupujúci má cez
internet množstvo výhod a okrem toho ich môže jednoducho použiť.
Poukážku získate po pár kliknutiach a už si užívate výhody. Lyoness ponúka mimoriadne všestranný a atraktívny sortiment všetkým,
ktorí sú v strehu, keď sa okolo nich mihne lákavá ponuka. Ako
medzinárodné nákupné spoločenstvo je Lyoness zastúpená už v 41 krajinách
sveta, počet členov sa pohybuje okolo 2,6 milióna, má 29 000 partnerov,
150 000 akceptačných miest a 3 200 partnerov na nakupovanie cez
internet.
„Spoločne za náš svet. Spoločne za lepší zajtrajšok.“ Tak znie motto
nadácie Lyoness Greenfinity Foundation (GFF) založenej v roku 2011 ako
všeobecne prospešná nadácia. GFF je nezávislá charitatívna organizácia,
ktorá od začiatku roka 2012 bojuje za trvalú ochranu životného
prostredia, investuje do inovatívnych projektov na ochranu podnebia po
celom svete a podporuje využívanie obnoviteľných energií.
Vianoce
sú za dverami, o čom svedčí všade prítomná výzdoba, reklamy a hudba z
obchodov, hlásajúca príchod najkrajších sviatkov roka. Nákupné
šialenstvo sa každým dňom stupňuje. Všetci chceme svojim blízkym darovať
originálny darček, ktorým ich prekvapíme a potešíme. Tí šikovnejší s
poriadnym predstihom plánujú, hľadajú a zisťujú aký darček darovať, aby
svojej milovanej osobe urobili radosť.
Máme na výber veľké množstvo darčekov od praktických cez originálne až
po vtipné. Veľkej obľube sa tešia vianočné darčeky, ktoré sú kombináciou
praktického, no zároveň sú originálne.
Obuvnícku spoločnosť
Gabor v Bánovciach nad Bebravou v piatok 7. októbra
navštívila skupina 40 študentov
z nemeckého Rosenheimu. Študenti technických a ekonomických odborov
orientovaných na priemyselnú výrobu obuvi, ktorých praktická
výuka prebieha priamo v centrále spoločnosti Gabor v Rosenheime navštívili
najskôr svojich kolegov – študentov obuvníckych učebných odborov
na Spojenej škole v Partizánskom, ktorí
sa tiež prakticky vzdelávajú vo
výrobnom závode Gabor v Bánovciach nad Bebravou a následne aj závod
samotný.
Bratislava (19. júla 2011) - Online dopytové systémy sa v rámci slovenského podnikateľského
sektoru stávajú stále významnejšími hráčmi. Tento
stále sa rozvíjajúci trend dokladujú
aj aktuálne dáta spoločnosti B2M, ktorá
prevádzkuje online dopytový server 123dopyt.sk.
Za prvý polrok roku 2011 spoločnosť
B2M zaznamenala už 24 865 dopytov.
Bratislava (30. marca 2011) - K najrýchlejšie
rastúcim ekonomikám sveta by sa mal zaradiť aj Bangladéš. Ročná
miera ekonomického rastu dosahovala v období 2009-2010 aj počas krízy
6%, do roku 2013 má dosiahnuť 8% a potom sa v roku 2017 zvýši až
na 10%. Takýto rast predstavuje investičnú príležitosť aj pre
slovenské firmy, ktoré by sa mohli presadiť predovšetkým v oblasti
veľkej energetiky, strojárstva a dovozu potravín. Ďalšou príležitosťou
sú naopak tradičné i novorozvíjajúce sa odvetvia v šití odevov,
či turizme, kde sú obrovské možnosti pre odbyt na vyspelých trhoch.
Informoval o tom veľvyslanec Bangladéšskej ľudovej republiky Mosud
Mannan v stredu 30.marca 2011 na tlačovej besede v Bratislave na Bôriku.
Bratislava (15. februára 2011) - Novým generálnym riaditeľom Unileveru pre región strednej
Európy je od januára Moti Keren.
Profesionálne skúsenosti v oblasti predaja rýchloobrátkového tovaru
zbieral v uplynulých 20-tich rokoch na manažérskych
pozíciach v Unileveri vo Veľkej Británii, Izraeli a
ďalších krajinách. Vo svojej funkcii
v Strednej Európe nahradil Hermana Verstraetena.
Bratislava (14.januára 2011) - Trpí Vaše dieťa suchou pokožkou alebo
atopickým ekzémom? A viete, že takto postihnutá pokožka trpí najmä
v zimnom období? Atopik skutočne trpí najviac v zime, pretože pokožku
dráždi a nadmerne vysúša prehriaty vzduch vo vykurovaných miestnostiach,
mráz, studený vietor, časté prechody z tepla do zimy a opačne.
New York/Bratislava (11. januára 2011)
– V súvislosti s tohtoročným 125. výročím svojho založenia,
predstavuje spoločnosť AVON Cosmetics program Avon Voices
- prvé celosvetové online hľadanie talentovaných speváčok, nadaných
skladateľov a skladateliek piesní, ktoré bude sprevádzať tento významný
míľnik počas celého roku 2011. AVON vyzýva všetky AVON Ladies
a AVON Gentlemen, ako aj všetkých svojich zákazníkov a priaznivcov
z viac ako 60 krajín sveta, aby sa zapojili a vyhrali!
Vrbové (17. decembra 2010) - Spoločnosť Tyros Loading Systems SK je na slovenskom i českom trhu
dostatočne známa - ide o profesionála v oblasti nakladacej a vrátovej
techniky. Novinkou však je nové holdingové logo a slogan tejto
spoločnosti, ktoré má ešte lepšie vystihovať to, o čo firme Tyros ide: o
starostlivosť o svojich zákazníkov.
Bratislava (10. decembra 2010) - Spoločnosť
AVON Cosmetics prostredníctvom projektu AVON proti domácemu násiliu
s partnerkou projektu - Alianciou žien Slovenska realizuje na slovenských
stredných školách projekt vzdelávania o násilí
na ženách a domácom násilí. Projekt zahŕňal v prvej fáze sériu
workshopov pre pedagógov a pedagogičky, v druhej fáze prebiehajú
workshopy so študentkami a študentmi s cieľom vzdelávať
mládež o tejto problematike, a tak pôsobiť
prevenčne.
Bratislava (25. novembra 2010) - Výherné šeky, každý v hodnote 15 000 EUR, odovzdali piatim základným a
piatim materským školám zástupcovia značiek čistiacich prostriedkov Cif a
Domestos. Výhru spolu vo výške 150 000 EUR môžu využiť na rozvoj školy
podľa svojich aktuálnych potrieb. Školy a škôlky sa zapojili do súťaže
„Starostlivosťou o svoj domov pomáhajte deťom“. Tieto školy tak budú
môcť zlepšiť svoje prostredie, aby sa v nich deti cítili lepšie. To
potvrdil i vysoký záujem z ich strany, spolu sa ich do projektu
prihlásilo viac ako 3 100.
96 lnkov (7 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]