AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Deloitte
Bratislava (24. septembra 2009) – Spoločnosť Deloitte zverejnila prvý Business Sentiment Index (DBSI), ktorý je súčasťou správy Deloitte CE Top 500. Index prichádza v čase, kedy sa pozornosť globálnych a regionálnych trhov po turbulenciách v uplynulom období zameriava na ďalší ekonomický vývoj. Štvrťročný podnikateľský index je postavený na základe ľudských reakcií a názorov. Predstavuje barometer vnímania generálnych riaditeľov, ktorí majú rozhodujúci vplyv na budúce smerovanie nielen svojich podnikov, ale aj ekonomík strednej Európy vrátane Slovenska. 

  24.09. 2009Tma:Deloitte  
Európska komisia
Bratislava (18.septembra 2009) - V dňoch 13. -30. júna tohto roku sa uskutočnil v poradí už desiaty prieskum verejnej mienky od vstupu Slovenska do Európskej únie – tzv. štandardný Eurobarometer č. 71. Tradične sa zaoberal názormi obyvateľstva na aktuálne otázky európskej politiky, dôverou v národné ako aj európske inštitúcie, no venoval sa aj zahraničnej politike Európskej únie, otázke ľudských práv vo svete, či budúcnosti európskej integrácie. 

  18.09. 2009Tma:Európska komisia  
TNS SK
Bratislava (18.septembra 2009) - Vzhľad krajských miest, ale aj ich ďalšie zveľaďovanie, rozvoj infraštruktúry či rôznych kultúrnych, športových, študijných a iných možností,  prispieva k skvalitneniu života v týchto mestách. Z výsledkov prieskumu agentúry TNS SK vyplýva, že občania Slovenska nevnímajú úroveň svojich krajských miest ani ako dobrú, no ani ako zlú. Obyvatelia jednotlivých regiónov vedia na jednej strane oceniť služby a možnosti, ktoré krajské mestá ponúkajú, ale na druhej strane sú kritickí voči tomu, čo v krajských mestách nefunguje, alebo je nedostatočné.

  18.09. 2009Tma:TNS SK  
GfK
Praha (17. septembra 2009) - Hodnota trhu s technickým spotrebným tovarom na Slovensku sa v prvej polovici roku 2009 znížila o 17 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Najvýraznejšie poklesy sme zaznamenali v sektore spotrebnej elektroniky a kategórii foto. Negatívne sa vyvíjali aj všetky ďalšie sledované sektory (malé a veľké domáce spotrebiče, IT, tele-komunikačné produkty a kancelárska technika).

  17.09. 2009Tma:GfK  
Deloitte
Bratislava (10. septembra 2009) – Z výsledkov stredoeurópskeho rebríčku CE TOP 500 spoločnosti Deloitte vyplynulo, že v roku 2008 dosiahli slovenské firmy napriek kríze sumárny nárast tržieb o viac ako 3 miliardy eur oproti minulému roku, čo predstavuje rast o 10,4 percenta. Pokles ziskovosti z dostupných údajov 19 slovenských spoločností je približne 11-percentný, pričom zisk spoločností predstavoval  v roku 2007 8,6 percenta a v 2008 už iba 7 percent.

  10.09. 2009Tma:Deloitte  
GfK
Norimberg (7. septembra 2009) – Emócie sú jedným zo základných faktorov ovplyvňujúcich ľudské správanie a takisto je to aj v prípade správania spotrebiteľského. Marketéri sa čoraz viac zameriavajú na manažovanie a optimalizáciu emocionálnych dimenzií stratégií svojej značky a komunikačných kampaní. EMO Sensor spoločnosti GfK bol vyvinutý, aby pomáhal marketingovým špecialistom lepšie chápať a riadiť emocionálne skúsenosti a zážitky spotrebiteľov s jednotlivými značkami.   

  07.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (7.septembra 2009) – Svetové trhy so spotrebnou elektronikou, audio/video, fotografickými, IT a telekomunikačnými zariadeniami pokračujú v expanzii napriek kríze. V roku 2009 spotrebitelia minuli na produkty v segmentoch audio/video, foto, IT a telekomunikácie o 2% viac ako v minulom roku a výdaje na celý rok sa odhadujú na 494 miliárd EUR (706 miliárd amerických dolárov). Vyplýva to zo zistení kontinuálneho prieskumu divízie GfK Retail and Technology vo viac ako 80 krajinách sveta.

  07.09. 2009Tma:GfK  
GfK
Bratislava (3.septembra 2009) - Prieskum GfK TEMAX Western Europe reflektuje spomalené trhové trendy v druhom štvrťroku 2009. V druhom kvartáli roka 2009 minuli spotrebitelia v západnej Európe 41 miliárd EUR na spotrebný tovar technického charakteru. Po poklese vo výške 8,0% v prvom štvrťroku zaregistroval trh v druhom kvartáli podobné straty dosahujúce až 9.2% v porovnaní s rovnakým obdobím predošlého roka. Okrem všeobecného ekonomického prostredia je hlavný dôvod klesajúcich výnosov rovnaký ako v prvom štvrťroku.

  03.09. 2009Tma:GfK  
Deloitte
Bratislava (2. septembra 2009) – Slovenská  kancelária medzinárodnej audítorskej a poradenskej spoločnosti Deloitte sa presťahovala do jedného z najmodernejších priestorov v Bratislave – do objektu Digital Park-u II. V nových kanceláriách na 6. a 7. podlaží administratívneho komplexu Digital Park II na Einsteinovej ulici začína Deloitte svoju prevádzku symbolicky, v prvý deň nového školského roka – 2. septembra 2009. 

  02.09. 2009Tma:Deloitte  
Chicago (24.augusta 2009) - Inzerovanie na internete sa stáva účinnejším ako klasická reklama v televízii. Vyplýva to z najnovšieho reprezentatívneho prieskumu americkej spoločnosti comScore a agentúry dunnhumbyUSA. Prieskum sa uskutočnil na vzorke dvoch miliónov internetových používateľov, ktorí súhlasili s podrobným monitorovaním ich on-line aktivít. Reklamná kampaň trvajúca 12 týždňov mala pozitívny vplyv na zvýšenie predaja vybraných značiek o 9 percent. Identické reklamy prezentované v televízii ovplyvnili predaj len o 8 percent.

TNS SK
Bratislava (24.augusta 2009) - Pre obyvateľov Slovenska predstavuje Bratislava predovšetkým drahé mesto. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v júli tohto roku zrealizovala agentúra TNS SK na reprezentatívnej vzorke 1 032 respondentov.  Dve tretiny (67,3%) opýtaných vnímajú Bratislavu hlavne ako drahú. Necelá polovica (46,4%) ľudí si myslí, že slovenské hlavné mesto je veľké a tretina (32,8%) považuje Bratislavu za rýchlu. Pre tri desatiny (29,7%) slovenskej populácie je Bratislava moderným mestom a necelá štvrtina (22,1%) ju vníma ako špinavé mesto.

  24.08. 2009Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (24. augusta 2009) –  Technické vybavenie slovenských domácností sa za posledné roky zmodernizovalo, pod čo sa podpisuje rýchly životný štýl, snaha o čo najpohodlnejšie bývanie a ochota investovať do nových foriem trávenia voľného času. Najvýznamnejší nárast v slovenských domácnostiach zaznamenali za posledné roky LDC a plazmové televízory, ktorých zastúpenie v našich domovoch vzrástlo oproti roku 2007   o 5 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia CENZUS 2009, ktorý kontinuálne monitoruje  socio-demografické  znaky slovenskej populácie.

  24.08. 2009Tma:GfK  
GfK
Norimberg (21. augusta 2009) – V prvej polovici roka 2009 po prvýkrát v Nemecku poklesol objem predaja biopotravín. Spotrebitelia minuli na organicky vyrobené potraviny a nápoje zhruba o 4% menej ako počas rovnakého obdobia predošlého roka. Vyplýva to zo zistení GfK Panel Services Germany v rámci kontinuálneho monitoringu predaja biopotravín a produktov. Celkovo si až 85% všetkých nemeckých domácností v prvých šiestich mesiacoch roka 2009 zakúpilo aspoň jeden biovýrobok.

  21.08. 2009Tma:GfK  
Deloitte

Bratislava (17.augusta 2009) - Z výsledkov prieskumu spoločnosti Deloitte vyplýva, že so znížením výdavkov na školské potreby počíta menej spotrebiteľov než v minulom roku, a to aj napriek obavám z ďalšieho vývoja ekonomiky, ktoré naďalej ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. 44 percent respondentov uviedlo, že chce v tomto roku minúť na školské potreby menej peňazí, pričom v roku 2008 to bolo až 71 %. 43 % respondentov uviedlo, že znížia svoje výdavky o viac než 100 USD, čo rovnako predstavuje pokles oproti minulému roku, keď to uviedol takmer každý druhý opýtaný (48 %).


  17.08. 2009Tma:Deloitte  
Deloitte
Bratislava (13. augusta 2009) – Biotechnologické spoločnosti a spoločnosti poskytujúce zdravotnú starostlivosť, ktoré sú povzbudené prísľubom informačného veku v spojení s poskytnutými ekonomickými stimulmi vo výške niekoľko miliónov dolárov, ešte stále nemusia byť schopné splniť vysoké očakávania týkajúce sa maximalizácie hodnoty údajov a výkonnosti dosiahnutej automatizáciou. Kľúčové zistenia vyplývajú z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte zameranej na bezpečnosť biotechnologických spoločností a firiem poskytujúcich zdravotnú starostlivosť pre rok 2009. 

  13.08. 2009Tma:Deloitte  
161 lnkov (11 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 3 | 4 | 5 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.38 seknd