AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


TNS SK
Bratislava (9. decembra 2009) - Online aukcie patria v zahraničí medzi najpopulárnejšie spôsoby nakupovania tovarov či služieb cez internet. Tieto aktivity sa už pomaly stávajú obľúbenými aj medzi slovenskými užívateľmi internetu.  S internetovými aukciami má na Slovensku zatiaľ skúsenosť necelá tretina (30,4%) cez internet nakupujúcej populácie.Vyplýva to z výsledkov prieskumu  agentúra TNS SK.

  09.12. 2009Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (2. decembra 2009) -  Hodnota trhu s technickým spotrebným tovarom na Slovensku sa v prvej polovici roku 2009 znížila o 20 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. V treťom kvartáli sa negatívny vývoj ešte prehĺbil, došlo k poklesu 25%. Obrat medziročne klesá vo všetkých sledovaných sektoroch. Vyplýva to zo správy GfK TEMAX® Slovak Republic, ktorá sleduje vývoj trhu s technickým tovarom (spotrebná elektronika, foto, malé a veľké domáce spotrebiče, IT, telekomunikačné produkty a kancelárska technika). 

  02.12. 2009Tma:GfK  
TNS SK
New York (2. decembra 2009) - Podľa agentúry TNS Media Intelligence dosiahli reklamné výdavky v USA za prvý polrok 2009 úroveň 60,87 mld. USD, čo v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka predstavuje pokles o 14,3%. Oproti minulému roku boli reklamné výdavky za druhý kvartál 2009 o 13,9% nižšie. Medziročný nárast zaznamenala predovšetkým internetová reklama.

  02.12. 2009Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (30. novembra 2009) – Seriály sa stali úspešným formátom, ktorý je v poslednom čase nasadzovaný do hlavného vysielacieho času najmä komerčných televíznych staníc na Slovensku. Spoločnosť GfK Slovakia sa rozhodla v prieskume GfK Young Monitor odtestovať medzi mladými divákmi atraktívnosť a sympatie jednotlivých protagonistov. Do prieskumu sa v októbri 2009 zapojili mladí ľudia vo veku od 15 do 25 rokov.

  30.11. 2009Tma:GfK  
KPMG
Bratislava (27. novembra 2009) - Mnohé vlády na celom svete pri hľadaní nových zdrojov daňových príjmov rozširujú a sprísňujú kontrolu nad cezhraničnými transakciami medzi spoločnosťami patriacimi do jednej skupiny.Kontroly sú čoraz bežnejšie, keďže mnohé vlády získavajú väčšie skúsenosti s analyzovaním transferových cien a hľadajú možnosti, ako chrániť svoje daňové príjmy. Potvrdzujú to výsledky prieskumu globálnej divízie služieb transferového oceňovania spoločnosti KPMG.

  27.11. 2009Tma:KPMG  
Acca
Bratislava (26. novembra 2009) - Vlády všade na svete by sa pod vplyvom súčasnej ekonomickej situácie mali zamerať aj na malé a stredné podniky. Inak riskujú, že nedôjde k stabilnému ekonomickému zotaveniu.  Vyplýva to z globálneho prieskumu troch asociácií združujúcich profesných účtovníkov. Jedným z kľúčových zistení je, že množstvo malých a stredných podnikov odkladá investície len z dôvodu nedostupnosti financií, a nie kvôli poklesu dopytu.

  26.11. 2009Tma:Acca  
GfK
Bratislava (26. novembra 2009) - Najviac nájomníkov v nákupných centrách na počet obyvateľov je koncentrovaných v Bratislave, najmenej v Banskobystrickom kraji. Takmer polovicu nájomcov v centrách na Slovensku zastupujú predajcovia módy. Najmenšiu skupinu nájomníkov tvoria prevádzkovatelia zábavy. Potenciál rozvoja nákupných centier na Slovensku je najmä na strednom Slovensku. Vyplýva to z najnovšej štúdie spoločnosti GfK Slovakia GfK Nákupný mix nákupných centier 2009, ktorá poskytuje najkomplexnejší prehľad nájomníkov v centrách na Slovensku.

  26.11. 2009Tma:GfK  
Deloitte
Bratislava (25. novembra 2009) — Tri slovenské spoločnosti sa dostali z 26 krajín Európy, Blízkeho východu a Afriky do prestížneho rebríčka najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností Deloitte Technology FAST 500 EMEA. Prvé miesto obsadila turecká  spoločnosť BIOTEKNO s rastom  42 417 percent. Rebríček monitoruje päťročný nárast výnosov najrýchlejšie rastúcich spoločností vo verejnom a súkromnom sektore v oblasti technológií, médií, telekomunikácií, biotechnológií a ekológie. Priemerná miera rastu v regióne je vyššia aj napriek nepriaznivým ekonomickým faktorom.


  25.11. 2009Tma:Deloitte  
HP
Bratislava (25. novembra 2009) – Spoločnosť HP oznámila finančné výsledky za štvrtý štvrťrok fiškálneho roku 2009, ktorý sa skončil 31. októbra 2009. V tomto štvrťroku dosiahla čisté tržby vo výške 30,8 miliardy dolárov, čo predstavuje 8 % pokles oproti rovnakému obdobiu minulého roka a 5 % pokles, ak sa zohľadnia účinky zmien menových kurzov. Zriedený zisk na akciu podľa princípov GAAP za štvrtý štvrťrok tvoril 0,99 dolára, čo znamená nárast oproti 0,84 dolára v predchádzajúcom roku.


  25.11. 2009Tma:HP  
TNS SK
Londýn (18. novembra 2009) - Z výsledkov štúdie 2009 UK National Gamers Study vyplýva, že vo Veľkej Británii je oveľa viac online a konzolových hráčov ako v ostatných európskych krajinách. Až 73% opýtaných hráva tieto hry pravidelne, pričom mnohí z nich považujú túto aktivitu za lepšiu zábavu ako surfovanie na internete alebo sledovanie televízie.  Mladí muži vo veku 13 až 19 rokov hrajú hry v priemere 11 hodín za týždeň.


  18.11. 2009Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (16. novembra 2009) – Najpreferovanejší spôsob kontaktovania priateľa alebo známeho je stále prostredníctvom telefónu. Až 85 percent ľudí po ňom siaha, keď chce byť v kontakte so svojimi blízkymi. Tomuto zabehanému spôsobu komunikácie však čoraz viac konkuruje internet, ktorý poskytuje celú škálu komunikačných možností, najmä cez e-mail, chat, správy cez sociálne siete, ako aj telefonovanie cez internet a využívanie web kamery. Vyplýva to zo septembrového online prieskumu spoločnosti GfK Slovakia.


  16.11. 2009Tma:GfK  
Deloitte
Bratislava (12. novembra 2009) - Mnoho Slovákov sa napriek pociťujúcej kríze domnieva, že ich kúpyschopnosť sa v porovnaní s minulým rokom nezmenila. 87 % z nich minie v tomto roku rovnakú alebo menšiu sumu peňazí na nákupy ako minulý rok. Zdá sa, že prevládajú psychologické aspekty krízy nad realitou vo finančnej situácii domácností. Vyplýva to z Vianočného prieskumu spoločnosti Deloitte za rok 2009.

  12.11. 2009Tma:Deloitte  
Raiffeisen
Viedeň (12.novembra 2009) - Potom, čo údaje o konjunktúre v USA za posledné dva mesiace poukazovali na významné zlepšenie ekonomickej situácie, pozitívna dynamika v poslednom čase o niečo poľavila. Väčšiny predstihových a náladových ukazovateľov (spotrebiteľská dôvera, ISM), ako aj maloobchodné obraty v súčasnosti ukazujú skôr zmiešaný obraz. Mnohí hráči na trhu si kladú otázku, nakoľko udržateľné môže byť zotavenie konjunktúry, keď sa skončí účinok pozitívnych dopadov štátnych programov na oživenie ekonomiky.

  12.11. 2009Tma:Raiffeisen  
Deloitte
Bratislava (10. novembra 2009) – Koncom roka 2008 index dôvery firiem private equity v strednej Európe, ktorý zostavila spoločnosť Deloitte, dosiahol svoju historicky najnižšiu úroveň. V súčasnosti sa však  spamätáva a údaje naznačujú, že odborníci sú v otázkach ďalšieho vývoja v oblasti private equity optimistickí. V  rámci štrnásteho vydania prieskumu (október 2009) sa ukazuje, že dôvera sa zvyšuje takmer až na úroveň pred krízou. Podľa výsledkov prieskumu v súčasnosti iba malé percento private equity investorov očakáva, že ekonomické podmienky sa aj naďalej budú zhoršovať.

  10.11. 2009Tma:Deloitte  
TNS SK
Bratislava (9. novembra 2009) - Skúsenosti s nakupovaním cez internet už majú takmer všetci užívatelia internetu. Zatiaľ čo v máji 2008 využili nákup cez internet viac ako štyri pätiny (85,9%) internetovej populácie, v októbri tohto roku už malo skúsenosti s online nakupovaním 95% užívateľov internetu. Tí, čo už majú skúsenosti s nákupom cez internet, nakupujú prevažne tovary (96,5%). Službu si prostredníctvom internetového predaja doposiaľ zakúpili približne štyria z desiatich opýtaných (38,6%).

  09.11. 2009Tma:TNS SK  
161 lnkov (11 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd