AKTUÁLNE SPRÁVY


Kultúra


Aspectio, nezávislá společnost pro výzkum a analýzu trhu, představuje českému trhu unikátní výzkumný nástroj Social Survey Tool (SST). Nástroj umožňuje dotazování uživatelů světově nejpopulárnější sociální sítě Facebook, a to online, přímo v prostředí sítě. Hlavní předností této metody je cílení uživatelů dle pokročilých kritérií. Výsledky jsou analyzovány v kombinaci s podrobnějšími informacemi z uživatelských profilů. To firmám nabízí možnost nahlédnout i do životního stylu zákazníků a poznat jejich návyky v prostředí internetu.


TNS SK
Bratislava (13. októbra 2010) - Agentúra TNS zverejnila výsledky globálneho prieskumu Digital Life, ktorý bol zameraný na online aktivity a správanie ľudí. Prieskumu sa zúčastnilo takmer 50 000 užívateľov internetu zo 46 krajín. Štúdia odkrýva množstvo dôležitých zistení a predstavuje tie indikátory, ktoré môžu v budúcnosti ovplyvniť online správanie vo svete.


  13.10. 2010Tma:TNS SK  
GfK
Norimberg (22. marca 2010 – Dopyt po dovolenkách na letnú sezónu 2010 sa stabilizoval predovšetkým v Nemecku a Spojenom kráľovstve, teda v krajinách ktoré predstavujú dva najväčšie európske trhy cestovného ruchu. Najväčší nárast bol nameraný pri dovolenkách v Turecku a v Egypte. Okrem toho sa v súčasnosti v celej Európe tešia rastúcej popularite okružné plavby.  Po všeobecnom poklese v počte rezervácií počas posledných 18 mesiacov sa začínajú prejavovať prvé známky zotavovania sa dopytu aj v cestovnom ruchu.

  22.03. 2010Tma:GfK  
GfK
Bratislava (18. marca 2010) – Viac ako polovica užívateľov internetu na Slovensku si zvykne aspoň raz za mesiac a častejšie prezerať internetové stránky firiem, ktoré ponúkajú na predaj tovar alebo služby. Nakupovanie cez internet využíva na Slovensku zhruba každý druhý užívateľ internetu. V porovnaní s minulým rokom ide o viac ako desaťpercentný nárast. Webstránky spoločnosti tiež významným spôsobom prispievajú k zvyšovaniu predaja v kamenných obchodoch. Spotrebitelia totiž často na základe informácii z webu zájdu do kamenného obchodu a nákup zrealizujú štandardne. Vyplýva to z prieskumov spoločnosti GfK Slovakia.


  18.03. 2010Tma:GfK  
TNS SK
Bratislava (16. marca 2010) - Energia vyrobená z obnoviteľných zdrojov je zaujímavou a aj ekologickou alternatívou spaľovania fosílnych palív, ktorých je čoraz menej. Z výsledkov prieskumu, ktorý agentúra TNS SK realizovala v novembri minulého roku na reprezentatívnej vzorke 954 respondentov, vyplýva, že najznámejším obnoviteľným zdrojom pre výrobu elektriny je veterná energia (49,7)%. Obyvatelia Slovenska však poznajú aj ďalšie druhy zelenej energie, ako napr. slnečnú (32,4%), vodnú (32,0%), prípadne energiu vyrobenú z biomasy (28,0%).

  16.03. 2010Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (16. marca 2010) –  Ak by si mali mladí ľudia na Slovensku v kine vybrať medzi tým istým filmom, pričom jeden by bol v štandardnom prevedení a druhý v 3D rozlíšení, prevažná väčšina mladých Slovákov by sa rozhodla pre 3D verziu. Medzi najpreferovanejšie typy kín u mladých na Slovensku patria už dlhodobo multikiná, ktoré poskytujú návštevníkom pohodlie s digitálnym zvukom a najnovšie aj technológiu umožňujúcu pozerať film v 3D kvalite. Vyše polovica mladých Slovákov už 3D film videla. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Young Monitor.

  16.03. 2010Tma:GfK  
Európska komisia
Brusel (5. februára 2010) - Vyriešiť nedostatok kvalifikácií v Európe a dať Európanom do budúcna lepšiu šancu uspieť na trhu práce môže iba okamžitý zákrok. Tvrdí to nezávislá expertná správa, ktorú včera zverejnila Európska komisia. Správa nazvaná „Nové zručnosti pre nové pracovné miesta: treba konať“ zdôrazňuje potrebu poskytnúť ľuďom tie správne stimuly na to, aby si mohli zvýšiť svoje kvalifikácie. Zdôrazňuje aj potrebu zlepšiť nadväznosť vzdelávania, odbornej prípravy a zamestnania. 

  05.02. 2010Tma:Európska komisia  
TNS SK
Bratislava (5. februára 2010) - Od 1. februára 2010 vstúpila do platnosti nová zmluva na projekt elektronického merania sledovanosti televízií prostredníctvom peoplemetrov. Zmluvu podpísala agentúra TNS SK so spoločnosťou PMT na obdobie ďalších piatich rokov. TNS SK tak pokračuje v peoplemetrovom meraní sledovanosti televízií, ktoré realizuje od roku 2004, aj v druhej vlne.

  05.02. 2010Tma:TNS SK  
GfK
Bratislava (5. februára 2010)  – Internet na Slovensku využíva už vyše 56 percent slovenskej populácie. Pri surfovaní  si ľudia často vyhľadávajú aj informácie o chorobách a ich liečbe. Keďže podľa novely zákona o liekoch je od decembra minulého roka možné nakupovať voľnopredajné lieky a zdravotnícke pomôcky už aj cez internet, spoločnosť GfK Slovakia v januárovom online prieskume zisťovala, aký postoj k tomu zaujali Slováci, ktorí sa na internet pripájajú pravidelne.

  05.02. 2010Tma:GfK  
UPC
Bratislava (2.februára 2010) – Slovenských divákov už unavuje téma finančná kríza v televíznom vysielaní. Až 50 percent ľudí táto téma priam „otravuje“ a takmer polovica populácie sa dokonca domnieva, že televízie s finančnou krízou preháňajú, alebo že záujem televízií krízu ešte zhoršuje. Viac ako 40 percent ľudí zároveň pripúšťa, že kvôli kríze chodí menej do barov, reštaurácií či do kina. Namiesto toho, viac času trávia s rodinou a kamarátmi, či surfovaním po internete.


  02.02. 2010Tma:UPC  
GfK
Bratislava (27. januára 2010) – Asi desatina slovenskej populácie vycestuje túto zimu za zimnými športmi a oddychom. Najčastejšie sú to ľudia do 40 rokov. Slováci si vyberajú hlavne podľa obľúbenej lokality, vhodných snehových podmienok a dobrej dopravnej dostupnosti. Najčastejšie sa zameriavajú na 2 až 3-dňové pobyty, alebo na jednodňové výlety bez ubytovania, ktoré budú realizovať viackrát za zimu. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia. 

  27.01. 2010Tma:GfK  
GfK
Norimberg (22. decembra 2009) – Podľa zistení najnovšej štúdie spoločnosti GfK Kúpna sila v Nemecku disponibilný príjem na jedného obyvateľa Nemecka poklesne v roku 2010 o 42 EUR. Dopady ekonomickej krízy tak zasiahnu aj súkromných spotrebiteľov. Na druhej strane bude tento nominálny pokles kúpnej sily pravdepodobne vyvážený nízkou infláciou. Prieskum spoločnosti GfK GeoMarketing poukazuje na veľké rozdiely v kúpnej sile medzi jednotlivými regiónmi Nemecka.

  22.12. 2009Tma:GfK  
UPC
Bratislava (17. decembra 2009)  – Najobľúbenejšou moderátorkou zábavných relácií je Adela Banášová, najobľúbenejšou moderátorkou spravodajstva je Jarmila Hargašová-Lajčáková a najobľúbenejšou moderátorkou športu je Lenka Čviriková-Hriadeľová. Vyplýva to z tradičného prieskumu o televíznom správaní sa divákov, ktorý v období október až november 2009 na vzorke 906 respondentov uskutočnila spoločnosť UPC Broadband Slovakia, poskytujúca služby digitálnej, analógovej a satelitnej televízie, internetových a telefónnych služieb.


  17.12. 2009Tma:UPC  
TNS SK
Bratislava (15. decembra 2009) - Vianočné darčeky pre svojich blízkych plánujú tento rok obyvatelia Slovenska nakúpiť v priemere za 166,20 Eur, čo predstavuje približne rovnakú čiastku peňazí ako minulý rok.  Vyplýva to z výskumu zameraného na vianočné správanie sa slovenských spotrebiteľov, ktorý omnibusovou metódou face-to-face rozhovormi v novembri tohto roku uskutočnila agentúra TNS SK.


  15.12. 2009Tma:TNS SK  
TNS SK
Bratislava (11. decembra 2009) - Už niekoľko rokov realizuje agentúra TNS SK prieskum zameraný na Vianoce. Z výsledkov prieskumu vyplýva, že priania Slovákov sa už dlhodobo nemenia. Tak ako každý rok, aj tentokrát by si obyvatelia Slovenska chceli nájsť pod vianočným stromčekom hlavne oblečenie, knihy a bežnú kozmetiku, pričom oblečenie by chceli dostať dve pätiny (38,0%) ľudí a knihám (24,1%) a bežnej kozmetike (23,9%) by sa potešil každý štvrtý opýtaný.

  11.12. 2009Tma:TNS SK  
161 lnkov (11 strnok, 15 lnkov na strnku)
[ 1 | 2 | 3 ]
Prejs na:
Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.04 seknd