Od roku 2007
sú na základe rozhodnutia komisie ocenenia udeľované v piatich kategóriách.
Spoločnosť Skanska BS získala ocenenie v IV. kategórii – činnosť
uskutočňovaná baníckym spôsobom, vrátane ťažby nafty (subjekt
s minimálne 51 zamestnancami). „Koordinácia prác jednotlivých
tímov, ich samotný výkon v dvojzmennej prevádzke a maximálne nasadenie
špičkovej techniky si vyžaduje stopercentné
dodržiavanie zásad bezpečnosti práce. Som rád,
že môžem konštatovať aj tento rok nulu pri
úrazoch, ktoré by si vyžiadali práceneschopnosť
zamestnanca. Za týmto číslom stoja vysoké
štandardy bezpečnosti práce nastavené
v našej spoločnosti a zodpovedný
prístup k ich dodržiavaniu,“ povedal Ján Gatial, výrobný námestník
Závodu Tunely zo spoločnosti Skanska BS.
Zriaďovateľom
ceny za bezpečnosť v baníctve - Zlatý Permon - je Český banský
úrad spolu s Odborovým zväzom pracovníkov baníctva, geológie a
naftového priemyslu a Odborovým zväzom Stavba Českej republiky.
Cena sa udeľuje subjektom, ktoré podliehajú dozoru štátnej banskej
správy Českej republiky, ako prejav uznania za dosiahnuté vynikajúce
výsledky v oblasti bezpečnosti práce. Skanska
BS je držiteľom medzinárodných certifikátov riadenia bezpečnosti
a kvality práce a ochrany životného prostredia. V roku 2004 získala
certifikát OHSAS 18001 (riadenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri
práci) a ISO 14001 pre environmentálny manažérsky systém. V roku
2008 prebehla v spoločnosti Skanska BS a.s. integrácia systémov manažérstva
kvality, bezpečnosti a environmentálneho manažérstva, čím vznikol
integrovaný manažérsky systém IMS. O stavbe: Cestný tunel
je súčasťou nového 8,5 kilometrov dlhého úseku Pražského okruhu,
ktorý odkloní tranzitnú automobilovú dopravu z metropoly. Trasa R513
začína pri rozsiahlej križovatke v Lahoviciach, cez 236 metrov dlhý
most prekonáva Vltavu, dvoma smerovo rozdielnymi tunelmi v dĺžke 1924
(severný) a 1937 metrov (južný) stúpa k Cholupiciam, odkiaľ bude
pokračovať k diaľničnému privádzaču Vestec a bude doplnená mnohými
diaľničnými nadjazdmi a biomostami, ktoré budú slúžiť migrácii
živočíchov. Pri razení tunela použila spoločnosť Skanska takzvanú
Novú rakúsku tunelovaciu metódu, ktorá na základe výsledkov merania
a sledovania správania horninového masívu prispôsobí technologický
postup razenia skutočným podmienkam. Najvyššia povolená rýchlosť
v celom úseku bude 100 km/h. Základné
údaje: Investor: Ředitelství
silnic a dálnic ČR Zhotoviteľ: Združenie
Vestec – Lahovice, Skanska DS a.s. (líder, podiel 20 %), členovia
Skanska BS a.s. (50 %) a Alpine Mayreder Bau GmbH (30 %) Projektant: Pragoprojekt,
a.s., IKP Consulting Engineers, s.r.o., ELTODO a.s. Začiatok: 2006, Dokončenie: 2010, Cena: 222, 8 mil. EUR
Viac informácií
nájdete na stránke www.skanska.sk. Zdroj: Katarína Poláčková, Prime time
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |