V Tesco obchodoch sú v kurze výrobky so symbolom lásky

Publikovan: 03.02, 2009    Tma: Tesco Stores

Bratislava,  3. februára 2009 – Srdce ako symbol lásky zaplavuje všetky Tesco obchody na Slovensku  - blíži sa Deň zamilovaných, keď si zaľúbenci už tradične zvyknú vyjadriť hĺbku svojho vzájomného vzťahu prostredníctvom darčeka v červenej farbe alebo so srdiečkom. Tesco je aj tohto roku pripravené naplniť očakávania tých, čo vyznávajú sviatok  svätého Valentína. Podľa predajov sa ukazuje, že ich počet z roka na rok stúpa najmä u mladšej a strednej vekovej kategórie.

Podľa spätnej väzby od zákazníkov lákadlom je nielen samotný sviatok, ale aj  akciové ceny alebo možnosť výhodnej kúpy 3 za 2, ktorá sa v Tesco obchodoch začína od zajtra. Srdce sa objaví na hrnčekoch, plyšových hračkách, na sladkostiach, pohľadniciach, obrúskoch, vankúšikoch či na spodnej a nočnej bielizni. Tesco má pripravenú aj špeciálnu ponuku živých kvetov, sviečok a kozmetiky.

Spodná bielizeň vyhľadávaným  darčekom na Valentína...

„Nikdy v roku sa tak dobre nepredáva spodná a nočná bielizeň ako práve pred Valentínom. Napríklad v dámskom negližé máme bezkonkurenčne najlepšie ceny, žiadané farby a vyhľadávané štýly,“ hovorí v tejto súvislosti Dušana Kriváková, marketingová manažérka oddelenia odevov spoločnosti Tesco Stores SR,a.s.

Kým ženy dostávajú na Valentína  od partnera veľmi často negližé so srdiečkami, podprsenky s čipkou i bez nej alebo nohavičky, muži si  najčastejšie rozbalia  viazanky, košele, ponožky alebo  slipy. Muži ešte zvyknú pribaliť partnerke bonboniéru a ženy pre mužov zas fľašu vína alebo alkoholu. „Zo skúseností vieme, že  práve muži radi obdarúvajú svoje partnerky sexi spodnou bielizňou a nemajú vôbec problémy s jej nakupovaním. Berú to tak, že trošku humoru formou „šteklivého“ darčeka vôbec nezaškodí. Sú predsa fašiangy, čas zimnej zábavy a Valentín je výbornou príležitosťou na oživenie partnerských vzťahov práve dobrou dávkou humoru“, komentuje zákaznícky záujem o valentínske darčeky Dušana Kriváková.

Bonboniéra príde vždy vhod...

Do valentínskej ponuky  je zaradených 40 druhov sladkých výrobkov  s rôznymi príchuťami a variantmi. Z toho  štvrtinu budú predstavovať novinky, niektoré budú v novom valentínskom obale. Obchodné domy  Tesco budú mať navyše aj vlastnú špeciálnu ponuku cukroviniek. „Podľa našich skúseností sa na Valentína najlepšie predávajú bonboniéry stredej veľkosti a v tvare srdca s gramážou od 125 do 200 gramov“, vysvetľuje Patrícia Jakešová, kategory manažérka pre Tesco SR.

Plyšové zvieratá patria k tradičným hitom na Valentína...

Tesco aj tohto roku vsadilo na plyšové zvieratá so srdiečkom v rôznych prevedeniach od kľúčeniek až po veľké hračky. Vo valentínskej ponuke je ich 14 druhov - najmä medvede, psy, mačky, levy a opičky – a z toho polovičku tvoria novinky. „Snažíme sa zaujať všetkých zákazníkov, preto sme pripravili prierez cien od najlacnejších za 0,99 aura až po najvyššiu sumu 16,54 eura“, hovorí Jiří Lodl, nákupca spoločnosti Tesco Stores pre hračky a dodáva, “zo skúsenosti vieme, že na Valentína sa kupujú skôr menšie zvieratá a  impulzívne na poslednú chvíľu“.

Najviac sa predávajú ruže...

Darovanie kvetov patrí ku klasickému darčeku aj na Valentína, ktorému  sa poteší každá žena. Najväčší záujem spomedzi kvetov je tradične o rezané červené ruže či už jednotlivo alebo ako kytica. Okrem toho je veľký záujem aj o tulipány a rezané orchidey. „Oproti bežnému týždňu v roku predávame na Valentína kvetov aj päťnásobne viac“, hodnotí Jana Kalašová, nákupkyňa kvetov spoločnosti Tesco. Stores SR.

Na Valentina zákazníci v Tesco obchodoch zvyknú v priemere minúť na darček okolo 10 euro, ale sú aj takí, ktorí siahnú hlbšie do peňaženky s priemerom 20 - 30 euro a kúpia parfém, kozmetický balíček, niečo z textilu alebo bonboniéru a kyticu ruží. „Tento sviatok nie je o okázalosti a veľkosti daru, ale skôr o príležitosti pre radosť s istou dávkou vtipu a humoru“, uzatvára Dušana Kriváková zo spoločnosti Tesco Stores SR,a.s.

Informácie pre vydavateľa:

  • z roka na rok stúpa počet záujemcov o kúpu darčeka na Valentína, najmä u mladšej a strednej vekovej kategórie
  • najlepšie predávajú bonboniéry stredej veľkosti a v tvare srdca s gramážou od 125 do 200 gramov
  • plyšové zvieratá bude dostať už za 0,99€
  • dámska spodná bielizeň sa najlepšie predáva na Valentína
  • ucelená ponuka na Valentína bude pripravené od 4. februára a potrvá do 17. februára 2009

 O spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský  trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 70 obchodov a 16 čerpacích staníc. Od roku 2005 poskytuje Tesco servis  zákazníkom prostredníctvom moderného distribučného centra v Beckove a vlani otvorilo ďalší sklad pri Senci so zameraním na textil nielen pre Slovensko, ale pre všetky Tesco obchody v strednej Európe /Maďarsku, Poľsku a Českej republike/.

So svojimi vyše 8 300 zamestnancami  patrí spoločnosť Tesco k najväčším zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých. Toto úsilie bolo v minulosti ohodnotené prestížnou cenou Top Retailer 2004 od Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR a tohto roku cenou Zlatý dukát 2007 v kategórii Obchod, od časopisu Moderní obchod spolu s odbornou porotou za prínos pre obchod Slovenskej republike.

Zdroj: Oľga Hrnčiarová, Tesco Stores SR, a. s.     

               

 


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

· Viac o Tesco Stores


Najtanej lnok na tmu Tesco Stores:
Obchody Tesco predlžujú otváraciu dobu

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 5
Hlasov: 1

Vynikajci

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Tesco Stores

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.05 seknd