Bratislava,
3. februára 2009 – Srdce ako symbol lásky zaplavuje všetky Tesco obchody
na Slovensku - blíži sa Deň zamilovaných,
keď si zaľúbenci už tradične zvyknú vyjadriť hĺbku svojho vzájomného vzťahu
prostredníctvom darčeka v červenej farbe alebo so srdiečkom. Tesco je aj
tohto roku pripravené naplniť očakávania tých, čo vyznávajú sviatok svätého Valentína. Podľa predajov sa ukazuje,
že ich počet z roka na rok stúpa najmä u mladšej a strednej
vekovej kategórie. Podľa spätnej väzby od zákazníkov lákadlom
je nielen samotný sviatok, ale aj
akciové ceny alebo možnosť výhodnej kúpy 3 za 2, ktorá sa v Tesco
obchodoch začína od zajtra. Srdce sa objaví na hrnčekoch, plyšových hračkách,
na sladkostiach, pohľadniciach, obrúskoch, vankúšikoch či na spodnej
a nočnej bielizni. Tesco má pripravenú aj špeciálnu ponuku živých kvetov,
sviečok a kozmetiky. Spodná bielizeň vyhľadávaným darčekom na Valentína... „Nikdy
v roku sa tak dobre nepredáva spodná a nočná bielizeň ako práve pred
Valentínom. Napríklad v dámskom negližé máme bezkonkurenčne najlepšie
ceny, žiadané farby a vyhľadávané štýly,“ hovorí v tejto súvislosti
Dušana Kriváková, marketingová manažérka oddelenia odevov spoločnosti Tesco
Stores SR,a.s. Kým ženy dostávajú na Valentína od partnera veľmi často negližé so
srdiečkami, podprsenky s čipkou i bez nej alebo nohavičky, muži
si najčastejšie rozbalia viazanky, košele, ponožky alebo slipy. Muži ešte zvyknú pribaliť partnerke
bonboniéru a ženy pre mužov zas fľašu vína alebo alkoholu. „Zo skúseností
vieme, že práve muži radi obdarúvajú
svoje partnerky sexi spodnou bielizňou a nemajú vôbec problémy s jej
nakupovaním. Berú to tak, že trošku humoru formou „šteklivého“ darčeka vôbec nezaškodí.
Sú predsa fašiangy, čas zimnej zábavy a Valentín je výbornou príležitosťou
na oživenie partnerských vzťahov práve dobrou dávkou humoru“, komentuje
zákaznícky záujem o valentínske darčeky Dušana Kriváková. Bonboniéra príde vždy vhod... Do
valentínskej ponuky je zaradených 40 druhov
sladkých výrobkov s rôznymi
príchuťami a variantmi. Z toho
štvrtinu budú predstavovať novinky, niektoré budú v novom valentínskom
obale. Obchodné domy Tesco budú mať navyše
aj vlastnú špeciálnu ponuku cukroviniek. „Podľa našich skúseností sa na
Valentína najlepšie predávajú bonboniéry stredej veľkosti a v tvare
srdca s gramážou od 125 do 200 gramov“, vysvetľuje Patrícia Jakešová,
kategory manažérka pre Tesco SR. Plyšové zvieratá patria k tradičným
hitom na Valentína... Tesco
aj tohto roku vsadilo na plyšové zvieratá so srdiečkom v rôznych
prevedeniach od kľúčeniek až po veľké hračky. Vo valentínskej ponuke je ich 14
druhov - najmä medvede, psy, mačky, levy a opičky – a z toho polovičku
tvoria novinky. „Snažíme sa zaujať všetkých zákazníkov, preto sme pripravili
prierez cien od najlacnejších za 0,99 aura až po najvyššiu sumu 16,54 eura“,
hovorí Jiří Lodl, nákupca spoločnosti Tesco Stores pre hračky a dodáva, “zo
skúsenosti vieme, že na Valentína sa kupujú skôr menšie zvieratá a
impulzívne na poslednú chvíľu“. Najviac sa predávajú ruže... Darovanie
kvetov patrí ku klasickému darčeku aj na Valentína, ktorému sa poteší každá žena. Najväčší záujem
spomedzi kvetov je tradične o rezané červené ruže či už jednotlivo alebo
ako kytica. Okrem toho je veľký záujem aj o tulipány a rezané orchidey.
„Oproti bežnému týždňu v roku predávame na Valentína kvetov aj päťnásobne
viac“, hodnotí Jana Kalašová, nákupkyňa kvetov spoločnosti Tesco. Stores SR. Na Valentina zákazníci v Tesco
obchodoch zvyknú v priemere minúť na darček okolo 10 euro, ale sú aj takí,
ktorí siahnú hlbšie do peňaženky s priemerom 20 - 30 euro a kúpia
parfém, kozmetický balíček, niečo z textilu alebo bonboniéru a kyticu
ruží. „Tento sviatok nie je o okázalosti a veľkosti daru, ale skôr
o príležitosti pre radosť s istou dávkou vtipu a humoru“,
uzatvára Dušana Kriváková zo spoločnosti Tesco Stores SR,a.s. Informácie pre vydavateľa: Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti
prevádzkuje 70 obchodov a 16 čerpacích staníc. Od roku 2005 poskytuje
Tesco servis zákazníkom prostredníctvom
moderného distribučného centra v Beckove a vlani otvorilo ďalší sklad
pri Senci so zameraním na textil nielen pre Slovensko, ale pre všetky Tesco
obchody v strednej Európe /Maďarsku, Poľsku a Českej republike/. So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším
zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť
zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých. Toto úsilie bolo
v minulosti ohodnotené prestížnou cenou Top Retailer 2004 od Zväzu obchodu
a cestovného ruchu SR a tohto roku cenou Zlatý dukát 2007
v kategórii Obchod, od časopisu Moderní obchod spolu s odbornou
porotou za prínos pre obchod Slovenskej republike.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Tesco Stores: Obchody Tesco predlžujú otváraciu dobu Hodnotenie lnkuHlasov: 1 Monosti |