Peugeot dá auto tomu, kto odíde od počítača

Publikovan: 24.11, 2008    Tma: Peugeot

Peugeot sa rozhodol osloviť „Facebook generáciu" Slovákov. Jeden z nich bude môcť vyhrať nový Peugeot 206 Generation. Stačí, ak dokáže byť aspoň na chvíľu off-line. V jednej slovenskej firme raz vyskúšali obmedziť prístup na známy chatovací portál a produktivita práce stúpla o 28 %. Aj to je dôkaz toho, že stále viac ľudí trávi svoj čas surfovaním na internete.

Už si len nepreposielame poštu či čítame správy. Viac a viac pozeráme videá alebo komunikujeme s priateľmi cez rôzne sociálne siete. Automobilka Peugeot, ktorá na Slovensku vyrába populárny model Peugeot 207, sa preto rozhodla, že surferom dokáže, že tie najlepšie veci sú off-line. Napríklad jazda autom. Alebo ešte lepšie, vyhraným autom.

Slovenský Peugeot na to využil jednu z najväčších sociálnych sietí na svete, Facebook. Tá má aktuálne cez 100 miliónov užívateľov, medzi ktorými je viac ako 60-tisíc Slovákov a každý deň pribúdajú ďalší. Práve na nej začal šíriť informácie o svojej novej vianočnej súťaži. Ktokoľvek, kto dokáže odísť od internetu, môže vyhrať auto. Ako dôkaz stačí navštíviť do konca roka ktorúkoľvek predajňu Peugeot na Slovensku. Viac o súťaži sa dozviete aj na stránke www.nesedavyhraj.sk.


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Peugeot

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd