Takmer 3 milióny korún získa Linka detskej istoty

Publikovan: 24.11, 2008    Tma: Tesco Stores

Najväčší tohtoročný filantropický projekt spoločnosti Tesco Stores SR, ktorého cieľom bolo podporiť vybranú neziskovú organizáciu s celoštátnou pôsobnosťou, sa skončil. Partnerom projektu bola v roku 2008 Linka detskej istoty so zameraním na pomoc deťom a mladým ľuďom v zložitej životnej situácii. Vďaka novým aktivitám, ktoré Linka detskej istoty  na svoje zviditeľnenie zvolila, sa podarilo získať prostredníctvom verejnej finančnej zbierky ako aj marketingovými cestami obnos v celkovej sume 2 929 987 korún.

Do propagácie jednotlivých aktivít sa v priebehu šiestich mesiacov zapojili známe tváre šoubiznisu, umelci a tiež firmy finančnými a nefinančnými darmi a sociálnym marketingom. Tesco podporilo projekt svojim know-how, priamym zapojením svojich zamestnancov po celom Slovensku a podpornou kampaňou vo výške trištvrte milióna  korún. Pre Linku detskej istoty znamenal projekt zabezpečenie dostatku finančných prostriedkov na prevádzku telefónnych liniek s deťmi v núdzi na najbližšie roky a nezameniteľné skúsenosti v prezentácii naliehavého problému, aký vnútorný svet detí  a mladých ľudí v súčasnosti predstavuje.  

„Úprimne sa tešíme tomuto výsledku. Sme radi, že stále dokážeme s našimi neziskovými partnermi   nachádzať nové možnosti ako projekt obohatiť, ako zapojiť čo najviac známych tvári, ale aj našich obchodných partnerov, dobrovoľných aktivistov i vlastných zamestnancov. No rozhodujúci aj v tomto roku bol prístup verejnosti, našich zákazníkov, ich ochota pomôcť tým čo pomoc potrebujú, za čo im patrí naše úprimné poďakovanie“, povedala pri príležitosti ukončenia Tesco charity roku 2008 Eva Williams, riaditeľka oddelenia vonkajších a právnych vzťahov spoločnosti Tesco Stores SR a.s.

Čo hovoria výsledky za jednotlivé projektové aktivity? Veľkú finančnú čiastku 1 358 037 korún sa podarilo získať  prostredníctvom dobrovoľníkov, ktorí sa pohybovali v 40 Tesco obchodoch po celom Slovensku v jeden rozšírený víkend počas šiestich mesiacov – od mája do novembra t.r. a ktorí sa priamo obracali na  širokú verejnosť.

Výrazné navýšenie celkovej sumy predstavuje tzv. sociálny marketing ako nazývame predaj výrobkov, z ktorého ide konkrétna suma za každý predaný kus neziskovej organizácii. Takto podporili projekt firmy Procter&Gamble /rada výrobkov Ariel Professional/, Unilever /rada výrobok značky Dove/, Craft Foods /výrobok I lowe Milka/, Colgate Palmolive /výrobok Palmolive/. Za predaj týchto výrobkov pribudlo na konto Linky detskej istoty 656 436 korún.

Vďaka ďalšej sociálno-marketingovej aktivite Beauty festival, do ktorého sa zapojilo 19 firiem, poskočila celková suma o ďalších  498 494 korún.  Sú to tieto firmy: COLGATE PALMOLIVE, s.r.o., HENKEL SLOVENSKO,spol.s.r.o. PROCTER& GAMBLE, LOREAL SLOVENSKO, s.r.o.,, UNILEVER SLOVENSKO, s.r.o., COTY, s.r.o., JOHNSON & JOHNSON, s.r.o., AB COSMETICS, s.r.o.,  TOMIL, spol. s.r.o.,   SSL ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.,  O.Z., VITAR SLOVAKIA, s.r.o.,  SARA LEE SLOVAKIA, s.r.o., ENERGIZER SLOVAKIA, s.r.o., PRESTIGE PRODUCTS SR, s.r.o., SARANTIS CZECH REPUBLIC, DERMACOL, s.r.o.,  UC TRADE SR, s.r.o, MARSIL KHALAF JANETTE.

„Kto dá viac, berie!“ bol špecifický nákup s filantropickým poslaním pre obyvateľov Košíc. Išlo o vzrušujúcu zábavu blízku aukcii. Počas nej sa rozhodovalo vo vybraných Tesco obchodoch v Košiciach o tom, kto si odnesie domov drahú elektroniku ako televízory, DVD prehrávače či kuchynské roboty. Celkovo sa tak získalo 101 360 korún.  Verejnosť mohla  prispieť aj prostredníctvom  prázdnej SMS v hodnote 30 korún  na krátke  číslo 850 v sieti Orange Slovensko. V priebehu pol roka sa tak získalo 15 660 korún. A napokon  treba pripočítať rovných 300 000 korún, ktoré sa rozhodla venovať spoločnosť Nestlé partnerovi projektu - Linke detskej istoty.

Verejným čítaním v Tesco obchodoch až k zápisu do Guinessovej knihy rekordov

Aktívne sa do podpory projektu zapojili aj známe tváre šoubiznisu: 

  • Herec Ján Króner  mal patronát nad  akciou o hľadaných deťoch v spolupráci s príslušníkmi policajného zboru v Bratislave, Banskej Bystrici a Prešove.
  • Herečka Andrea Kerestešová podporila aktivitu propagujúcu bezpečný internet.
  • Moderátorka Iveta Malachovská odštartovala cyklistickú šnúru pod názvom Venujte viac času svojim deťom.
  • Ďalší známy moderátor Matej Sajfa Cifra komunikoval s deťmi cez telefón Linky detskej istoty.
  • Spevák a líder skupiny Vidiek Janko Kuric vyberal obrázky do kalendára na rok 2009, z ktorého predaja pribudnú na konto projektu ďalšie peniaze.
  • A vďaka projektovej aktivite spisovateľky a humoristky Oľgy Feldekovej sa verejné čítanie v 27 Tesco obchodoch zapísalo do Guinessovej knihy rekordov. Išlo o najpočetnejší čitateľský maratón, do ktorého sa zapojilo 2 917 detí po celom Slovensku.

Celková vyzbieraná suma v projekte Tesco charita roku aj za predchádzajúce roky

Poradie

Rok

Vyzbieraná suma

1.

2002

     750 000.-

2.

2005

  2 231 261.-

3.

2006

  3 280 094 .-

4.

2007

  2 701 996

5.

2008

  2 929 987

Spolu

11 893 338.-

O spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti  prevádzkuje 70 obchodov - 5 obchodných domov, 45 hypermarketov, 15 supermarketov, 1 Expres, 16 čerpacích staníc a distribučné centrá v Beckove, v Senci a Gáni pri Galante. So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí k najväčším zamestnávateľom  na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je snaha poskytnúť zákazníkovi to najlepšie a stať sa obchodom pre všetkých. Toto úsilie bolo už neraz ocenené získaním prestížnych titulov, napríklad Najlepšia značka na Slovensku v kategórii obchodných reťazcov, Najlepšie zákaznícke hodnotenie v súťaži Top Retailer SR či vlani cenou Zlatý dukát od komisie odborného časopisu Moderní obchod alebo ocenením Via Bona Slovakia 2002 práve za projektu Tesco Charita roku.  V záujme zlepšovania kvality služieb a servisu nielen zákazníkom, ale i bezprostrednému okoliu Tesco pred rokom v apríli 2007  vyhlásilo Plán zodpovedného susedstva, v rámci ktorého sa zaviazalo pomáhať zákazníkom viesť zdravší život, správať sa zodpovedne voči životnému prostrediu a pomáhať svojmu okoliu a tým, ktorí to najviac potrebujú cez pomoc tretiemu sektoru. Viac na www.zodpovednysused.sk.

Zdroj: Oľga Hrnčiarová, Tesco Stores SR, .a.s.


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

· Viac o Tesco Stores


Najtanej lnok na tmu Tesco Stores:
Obchody Tesco predlžujú otváraciu dobu

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Tesco Stores

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd