"Naše zákaznícke centrum vybavuje podnety
zákazníkov, odpovedá na ich otázky, spravuje ich zmluvy, vykonáva zmeny.
Najčastejšie sú to bežné zákaznícke požiadavky na zmeny zmluvných údajov,
poskytnutie informácií o platbách, faktúrach, doplnkových službách. Našťastie
väčšina zákazníkov už uprednostňuje komunikáciu na úrovni doby, obracia sa na
nás mailom, alebo telefonicky a tak s nimi komunikujeme časovo
efektívnejšie," vysvetlil P.Poláček. Dodal, že pre zákaznícku podporu hlavne
firemných zákazníkov slúži aj zákaznícky online portál. Na portal.energie2.sk/ firma generuje
klientom nové heslá, pomáha im v orientácii a sťahovaní dokumentov.
Výsledkom je, že sa zákaznícka linka odbremení, lebo mnoho odpovedí na svoje otázky
si zákazník vie nájsť sám. Energie2, a. s., sa snaží uľahčiť svojim
zákazníkom život čo najviac. Preto im umožňuje z pohodlia vlastného domova
vykonávať potrebné zmeny. Jednou z možností ako si môže zákazník
zjednodušiť život, je aj bezplatné zasielanie faktúry za služby spoločnosti
Energie2, a. s., v elektronickej podobe na jeho e-mailovú adresu. Vďaka
tomu získa možnosť vytvorenia archívu a evidencie bez veľkej
námahy. Faktúru si môže vytlačiť kedykoľvek a je plnohodnotným daňovým
dokladom. Ďalšie informácie sú na www.energie2.sk
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |