Realitná sieť s osvedčeným know-how,,Naši franchisingoví predajcovia majú za sebou veľkú realitnú
sieť s osvedčeným know-how, PR a reklamne podporeným menom, čím
sa zvyšuje ich dôveryhodnosť a zefektívňuje predaj. Základom je
vždy kvalitný a komplexný servis s osobným prístupom. Vo všetkých
našich franchisingových prevádzkach dostane klient rovnako vysokú
úroveň služieb. Hlavnou novinkou oproti súčasnej realitnej praxi
je dôsledné presadzovanie exkluzívnych sprostredkovateľských zmlúv
s klientmi, ktoré prinášajú predávajúcim klientom množstvo výhod.
U výhradných ponúk je zaistená ďaleko rozsiahlejšia inzercia na
internete, aj v tlačených médiách. Táto inzercia je pre záujemcov
dôveryhodnejšia. Nestane sa, že by našiel v ponuke jednu a tú istú
nehnuteľnosť ponúkanú rôznymi realitnými kanceláriami a ešte
k tomu za odlišné ceny“, konštatoval M. Macek.Dodal, že ďalšou výhodou je spätná väzba. Po niekoľkých
prehliadkach je maklér schopný predávajúcemu povedať, čo sa musí
upraviť v inzercii alebo priamo na nehnuteľnosti. Maklér pravidelne
klienta informuje, kde je jeho nehnuteľnosť inzerovaná, koľko záujemcov
na ponuku reagovalo, koľko prebehlo prehliadok a aké sú výstupy
z nich. Klient tak zistí presný dôvod, prečo záujemca nehnuteľnosť
nekúpil. Vďaka exkluzívnym sprostredkovateľským zmluvám sa dajú
dosiahnuť vyššie predajné ceny. Klienti získajú pokoj, istotu,
rýchly predaj a hlavne zodpovedajúcu predajnú cenu.,,Neustále
zvyšujeme kvalitu služieb poskytovaných našimi maklérmi.
Máme na to aj vlastnú vzdelávaciu inštitúciu- Business Academy
EVROPA (BAE). Takmer 90 percent exkluzívnych zákaziek vo svojom portfóliuV rámci akadémie testujeme a školíme maklérov, ktorí
tak profesionálne rastú. Absolvujú aj certifikáciu, na základe
splnených testov, ale aj konkrétnych výsledkov pri práci s klientmi
a ich komplexnou spokojnosťou“, povedal M. Macek. V Českej republike dosahuje EUROPA takmer 90 percent exkluzívnych
zákaziek vo svojom portfóliu. Rovnaké výsledky chce dosiahnuť
v SR. Česká realitná franchisingová sieť EUROPA realitná kancelária
otvorila svoju prvú pobočku na Slovensku 8. novembra 2012. Doteraz
pôsobila v ČR, kde má 25 pobočiek. Na Slovensku chce v najbližších
rokoch predajom franchisingových licencií vybudovať rozsiahlu sieť
realitných kancelárií predovšetkým v okresných mestách. Franchisingová
sieť realitných kancelárií EUROPA vstupuje na slovenský trh, pretože
ho považuje za perspektívny a očakáva v ďalších rokoch jeho rast.
V súčasnosti je slovenský realitný trh trhom kupujúceho. To vytvára
podmienky pre poskytovanie služieb realitných kancelárií s profesionálnym
zázemím a osvedčeným know-how. Práve takou je EUROPA realitná kancelária,
ktorá má dostatok skúseností z Českej republiky, kde má cca 200
maklérov a kde je realitný trh viac rozvinutý a asi 2,5 –krát väčší
ako na Slovensku. Cieľom siete je, aby sa stala na slovenskom trhu
jednou z popredných predajcov. Záujemcom o kúpu franchisingovej licencie
poskytuje podporu a spoločnú prezentáciu na webe, internete, v TV spotoch
a vo vlastnom realitnom magazíne EUROPA. Podpora zahŕňa aj PR kampane
a reklamy“, uzavrel M. Macek.
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |