Coca-Cola venovala 1,4 milióna USD na zmiernenie hladomoru v AfrikePublikovan: 17.08, 2011 Tma: Coca ColaPodľa júlovej správy
Úradu Organizácie Spojených národov pre koordináciu humanitárnych
záležitostí (UN-OCHA), zažíva Africký roh najhoršiu
potravinovú krízu súčasného sveta. Viac ako 12 miliónov ľudí
v Keni, Etiópii, Somálsku a Džibuti sú krízou vážne postihnutí
a potrebujú neodkladnú pomoc na záchranu života. Červený kríž vydal
v Keni na začiatku roka celoštátnu výzvu upozorňujúcu na sucho
a núdzový stav. Na túto výzvu Coca-Cola odpovedala finančným darom
vo výške 3 miliónov KSH (približne 32 000 USD). Systém Coca-Cola
sa od tohto momentu ďalej angažuje v širšej oblasti Afrického rohu
s cieľom poskytnúť podporu humanitárnym organizáciám. Nathan Kalumbu a predstavitelia
rôznych výrobných a distribučných partnerov spoločnosti Coca-Cola
vyzvali štáty, občiansku spoločnosť a súkromný sektor, aby zostali
konštruktívne nespokojní v snahe nájsť dlhodobé riešenie tohto
problému. „Nikto z nás to nedokáže sám. Mali by sme konať rýchlo
a spoločne sa snažiť nájsť udržateľné a lokálne riešenie tejto
krízy.“ Kalumbu tiež pochválil
verejnosť i súkromný sektor v Keni za ich nesmiernu pomoc trpiacim
ľuďom v rôznych častiach krajiny. „Naše hodnoty a kultúra vždy
kládli dôraz na zodpovednosť za spoločenstvo. Uznávame, že preto,
aby naše podnikanie bolo udržateľné, musia byť udržateľné aj
spoločenstvá, v ktorých pôsobíme. Veríme, že v dosiahnutí tohto
cieľa môžeme hrať svoju úlohu,“ uviedol Nathan Kalumbu.
Viac ako 1 milión
USD z daru venovala Nadácia Coca-Cola priamo Americkému Červenému
krížu na podporu partnerských organizácií Červeného kríža a
Červeného polmesiaca, ktoré pôsobia v oblasti Afrického rohu. Prostriedky
použije Kenský Červený kríž, Etiópsky Červený kríž a Somálsky
Červený polmesiac na okamžité dodávky vody pomocou nákladných
automobilov do postihnutých oblastí a na zásobenie postihnutých
spoločenstiev základnými potravinami a nevyhnutnými liekmi s osobitným
zameraním na deti. Významná časť prostriedkov sa rozdelí v Keni
na riešenie vlastných potravinových ťažkostí a na podporu, ktorú
Keňa poskytuje Somálsku. Regionálne zastúpenie
spoločnosti Coca-Cola pre strednú, východnú a západnú
Afriku má sídlo v Nairobi a pokrýva 39 štátov na tomto kontinente,
medzi ktoré patrí oblasť východnej a strednej Afriky, južná Afrika
(bez Juhoafrickej republiky), Africký roh a ostrovy, Nigéria a francúzska
západná Afrika. Nadácia Coca-Cola
venovala viac než 451 miliónov USD na podporu udržateľných komunitných
iniciatív po celom svete. Ďalšie informácie o Nadácii Coca-Cola
nájdete na adrese http://www.thecoca- Spoločnosť Coca-Cola
(NYSE: KO) je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje
zákazníkov viac ako 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov.
Spolu so značkou Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia
značka sveta, patrí do portfólia spoločnosti pätnásť značiek
s hodnotou rádovo miliárd dolárov. Sú to napríklad značky Coca-Cola
light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute
Maid, Simply a Georgia. V celosvetovom meradle sme najväčším dodávateľom
perlivých nápojov, džúsov, džúsových nápojov, čajov a káv
na okamžitú spotrebu. Prostredníctvom najväčšieho nápojového
distribučného systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200
štátoch vychutnávajú nápoje spoločnosti v množstve 1,7 miliardy
porcií denne. Naša spoločnosť sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných
spoločenstiev a zameriava sa na iniciatívy, ktoré znižujú našu
ekologickú stopu, podporujú aktívny a zdravý život, vytvárajú
bezpečné a otvorené pracovné prostredie pre našich spolupracovníkov,
a podporujú hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobíme.
Ďalšie informácie o našej spoločnosti nájdete na webovej stránke
www.thecoca-colacompany.com.
Zdroj:
Coca-Cola
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Coca Cola: Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |