Organizácia AUTOBEST oslavuje 10. výročie svojej existencie

Publikovan: 21.02, 2011    Tma: Mitsubishi Motors

Bukurešť (20. februára 2011) - Odovzdávanie cien ankety AUTOBEST v Bukurešti bolo tentoraz spojené s oslavou desiatich rokov existencie tejto organizácie podporujúcej automobilový priemysel v krajinách Strednej a Východnej Európy. Jubilejné  10. vyhlásenie výsledkov ankety AUTOBEST 2011 a odovzdanie ďalších cien sa uskutočnilo 4. februára 2011 v sále Toma Caragiu v legendárnom divadle Bulandra v Bukurešti. Organizácia AUTOBEST radikálne upravila halu divadla tak, aby mohla poňať 100 účastníkov gala večera.

Ocenení boli vedúci predstavitelia automobiliek

Okrem členov poroty sa ho zúčastnila stovka významných hostí z radov vedúcich pracovníkov európskych automobiliek, PR zástupcov značiek, zahraničných hostí ako aj čelných predstaviteľov rumunského automobilového priemyslu.

Pri príležitosti 10. výročia vzniku organizácie AutoBest bol odmenený celý rad predstaviteľov automobiliek mimoriadnou cenou „10 Anniversary Diploma of Honor“. "Rozhodli sme sa oceniť tie významné osobnosti, ktoré od samého počiatku podporovali projekt AUTOBEST. Tento diplom sa udeľuje iba raz za desať rokov," uviedol na vysvetlenie prezident AUTOBEST p. Ilja Seliktar.

Ocenení boli vedúci predstavitelia automobiliek Wayne Brannon (prezident Chevrolet Europe), Luca de Meo (riaditeľ marketingu Volkswagen Group a značky Volkswagen), Christian Esteve (bývalý šéf Renault Euromed a Dacie), John Fleming (viceprezident Ford Motor), Carl Peter Forster (výkonný riaditeľ Tata Motors), Chris Lacey (bývalý šéf GM v regióne AutoBest), Jean-Charles Lievens (bývalý šéf Kia Motors Europe), Osamu Masuko (prezident Mitsubishi Motors), Allan Rushforth (operačný riaditeľ Hyundai Europe) a Ian Slater (viceprezident Ford of Europe). Ďalej boli ocenení pracovníci oddelenia komunikácie Sylvie Blanchet (Renault Europe), Jean-Jacques Delaruwiere (Renault), Peter Erhardt (Opel), Richard Gadeselli (Fiat Group), Paola Gandolfo (Fiat Group), Stefan Henrich (Hyundai Europe), Liviu Ion (Dacia), Zoltán Kaszas (Chevrolet Europe), Marc Kempe (Chevrolet Europe), Frank Klaas (Jaguar Land Rover), Daniel Nacass (Mitsubishi Motors Europe), Silviu Sepciu (Dacia) a Jadran Soldic (Fiat Group).

Daniel Nacass, General PR Manager značky Mitsubishi Motors, uviedol: "Ďakujem porote AUTOBEST, pretože sme sa vďaka nej naučili mnoho o tomto regióne. Objavili sme tu veľký potenciál pre našu značku a aj vďaka tomu tu odvádzame veľmi dobrú prácu. Rozhodne nie je náhoda, že dnes je Poľsko našim tretím najdôležitejším trhom v celej Európe."

Prezident Mitsubishi Europe p. Akinori Nakaniši, zastupujúci najvyššieho predstaviteľa Mitsubishi Motors p. Osamu Masuka v Bukurešti, ďalej uviedol: "Rád by som vyjadril čo najvrúcnejšie blahoželanie k desiatim rokom existencie AUTOBEST. Od nášho prezidenta i za svoju osobu vám prajem množstvo úspechov v pokračovaní vašej úspešnej práce a pre projekt AUTOBEST prosperitu v nadchádzajúcich rokoch."

Víťazným vozidlom AUTOBEST 2010 sa stala Dacia Duster

Víťazným vozidlom AUTOBEST 2010 sa stala Dacia Duster so ziskom 863 bodov s náskokom iba 41 bodov pred modelom Opel Meriva (822 bodov). Tretí skončil Renault Fluence so 717 bodmi, štvrtý Citroën C3 získal 654 bodov a Kia Venga na piatom mieste dosiahla 544 bodov. Desať členov poroty zvolilo Duster na prvom mieste, štyria dali prednosť modelu Opel Meriva a jeden Renaultu Fluence.

"Tohtoročný  víťaz AUTOBEST sa dal zrejme predpokladať. Dacia Duster spôsobila revolúciu v segmente SUV tým, že do tejto doposiaľ drahej kategórie priniesla viac demokracie. Všetci sme presvedčení o tom, že si Duster toto ocenenie zaslúži, pretože dokonale vyjadruje myšlienku našej ankety," uviedol pri predávaní ceny prezident poroty Ilja Seliktar.

"Som nesmierne hrdý  a veľmi poctený tým, že Dacia Duster získala toto významné  ocenenie. Cena AUTOBEST bola novinármi z 15 krajín udelená modelu, ktorý medzi tým behom pár mesiacov od uvedenia na trh získal obrovský úspech. Duster znamená úspech nielen pre Daciu a Renault, ale tiež pre Rumunsko, ktorému sa Dacia Duster stala po celom svete jedným z najlepších ambasádorov. S viac než 100 000 objednávkami obdržanými behom deviatich mesiacov sa Duster stal skutočným fenoménom a zaradil sa na vedúce pozície v predajnosti vo svojej kategórii, a to na tých najnáročnejších trhoch - v Nemecku, Francúzsku a Taliansku, ale taktiež v Českej republike, Poľsku a Turecku. Vlastniť vozidlo Dacia sa stáva pre jeho majiteľa otázkou hrdosti a symbolom schopnosti rozumnej kúpy," povedal pri preberaní ceny Jacques Chauvet, vedúci Renault Euromed a predseda automobilky Dacia.

Víťaz ocenenia ManBest 2010 Wayne Brannon, prezident Chevrolet Europe, uviedol: "Som veľmi potešený tým, že tu môžem byť medzi vami aby som prijal toto významné ocenenie. Ale bez skvelého týmu ľudí v Chevrolete by som tu pred vami nestál. Ďakujem preto všetkým za vynikajúcu prácu, ktorú pre našu spoločnosť odvádzajú. Vždy som sa veľmi rád zúčastňoval vyhlasovania cien AUTOBEST. Je to krásna akcia oslavujúca to, čo automobilový priemysel dosiahol. Chcel by som súčasne pogratulovať všetkým držiteľom cien a poďakovať za všetko porote AUTOBEST."

Luca de Meo, vedúci pracovník marketingu koncernu i značky Volkswagen, pri preberaní ceny CompanyBest povedal: "Som nesmierne šťastný, že môžem na tejto významnej udalosti zastupovať spoločnosť Volkswagen. Vždy som hovoril, že chcem pracovať v automobilovom priemysle preto, že automobil nie je len tovarom, ale vždy je spojený aj s emóciami. A porota AUTOBEST tomuto prístupu pomáha."

Emócie sú významnou súčasťou dizajnu automobilov

Na jeho slova nadviazal aj nový držiteľ ceny DesignBest Peter Schreyer, viceprezident Kia Motors zodpovedný za dizajn: "Vždy som zdôrazňoval, že emócie sú významnou súčasťou dizajnu automobilov. Je to presne to, o čo sa snažím pri premene dizajnu značky Kia. Nový dizajn prednej masky, ktorej hovoríme tigrí nos, je vyjadrením tejto zmeny. Chcel by som porote AUTOBEST za toto ocenenie poďakovať. V európskych médiách sa vám podarilo vytvoriť ojedinelú akciu, k čomu vám blahoželám."

"Som hrdý  na ocenenie EcoBest 2010, ktoré bolo udelené Nissanu Leaf. Ako prví sme začali dodávať hromadne vyrábaný elektromobil na trhy v USA, Japonsku a teraz aj v Európe. Ocenenie od AUTOBEST je uznaním našej práce na tomto poli," poďakoval viceprezident Nissan Europe p. Bernard Loire za cenu EcoBest. Pripomeňme, že ocenenie EcoBest pre najvýznamnejšie projekty napomáhajúce ochrane životného prostredia v cestnej doprave je najstarším svojho druhu a porota AUTOBEST s ním prišla oveľa skôr, než sa táto téma stala v poslednej dobe toľko sledovaná.

"Som veľmi rád, že naša práca bola takto ocenená, pretože v motoroch s vnútorným spaľovaním stále vidíme veľký potenciál. Náš nový motor je ale iba základným kameňom celej škály malo objemových hospodárnych pohonných jednotiek, medzi ktorými budú aj výkonnejšie verzie s preplňovaným turbodúchadlom," poďakoval za ocenenie TechnoBest 2010 viceprezident spoločnosti Fiat Powertrain Technologies p. Aldo Marangoni.

Allan Rushforth (Hyundai) označil akciu za vynikajúcu: "Je to i výnimočná príležitosť, ktorá nám umožňuje stretnúť sa so svojimi kolegami z iných spoločností. Na to už dnes nie je čas ani na autosalónoch, kde má každý veľmi nabitý program."

Podrobnosti o ankete AUTOBEST a tohtoročných výsledkoch nájdete na www.autobest.org/new.

Zdroj: Mitsubishi

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Mitsubishi Motors

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 3.97 seknd