Po prvýkrát pri modeli Accord systém pre automatické prepínanie diaľkových svetiel a aktívnymi svetlometmi s osvetlením zákrut. Model Type S s výkonom 180 k je teraz v celej Európe ponúkaný so zvláštnym prevedením interiéru a exteriéru Časti pre spiatočku a ukazovatele smeru majú bledo červenú farbu, ktorá ladí s farbou hmlovky, a celá zadná časť vďaka tomu pôsobí vyváženejšie. Exkluzívny vzhľad prevedenia sedan zdôrazňuje svetlá chrómovaná lišta nad registračnou značkou (k dispozícii pre väčšinu výbav), ktorá je v prevedení Type S vyrobená z tmavého chrómu. Novinky v exteriéri završujú tri nové farby karosérie – strieborná Alabaster Silver, šedá Graphite Lustre a modrá Celestial Blue Pearl. Zmeny v exteriéri dopĺňa rad drobných zmien v interiéri. Pri väčšine úrovní výbavy boli použité nové materiály čalúnenia sedadiel a výplní dverí, ktoré kabíne dodávajú novú atmosféru. Pre verziu Type S je štandardne ponúkané polokožené čalúnenie sedadiel v tmavo šedom prevedení a čierne čalúnenie stropu, ktoré túto výbavu odlišuje od ostatných. Dekorácie imitácií kovu na páke ručnej brzdy, kulise radiacej páky, volantu, paneloch dverí a stredovej konzole má teraz tmavší odtieň, ktorý lepšie ladí s novými textilnými materiálmi v interiéri. Priestor pre nohy cestujúcich je pri väčšine modelov modro osvetlený (pokiaľ sú rozsvietené svetlomety), zatiaľ čo pri verzii Type S je osvetlenie červené. Vylepšenie dieselového motora 2.2 i-DTEC s výkonom 150 k, sa zameralo predovšetkým na zníženie vnútorných strát zameraných na zlepšenie spotreby paliva a emisií. Výsledkom týchto zmien je pokles emisií CO2 o 9 g/km pri sedane so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a o 11 g/km pri verzii s automatickou prevodovkou. Okrem týchto vnútorných zmien k zníženiu prispeli aj nové aerodynamické prvky na spodnej časti vozidla tvorené väčším predným spojlerom, krytom podlahy a krytom zadnej nápravy. Konštruktéri spoločnosti Honda sa zamerali aj na zníženie strát spôsobených trením v kolesách a pneumatikách. Všetky vozidlá Accord sú preto novovybavené ložiskami kolies s nižším trením a pneumatikami s nižším valivým odporom. Pri verziách vybavených automatickou prevodovkou boli znížené aj straty vznikajúce trením v prevodovke a prevodové stupne boli Vynikajúca akustika súčasnej generácie modelu Accord bola ďalej vylepšená vďaka použitiu izolačnej peny s vyššou hustotou v priestore pod kapotou a za palubnou doskou. Zmeny sa dotkli aj zvukovej izolácie v podlahe, ktorá bola pri verziách s dieselovým motorom doplnená akustickými krytmi časticového filtra a zberného výfukového potrubia. Súbor opatrení na zníženie hluku dopĺňa zväčšenie hrúbky zadného skla o 0,9 mm, vďaka ktorému sa podarilo zlepšiť komfort pre cestujúcich na zadných sedadlách. Japonským konštruktérom v spolupráci s ich nemeckými a britskými kolegami, sa pri verziách Accord Tourer i sedan podarilo ďalej vylepšiť charakteristiku tlmičov s ohľadom na rôznorodé typy vozoviek, ktoré sa v Európe nachádzajú. V prípade tlmičov s dvoma režimami prinieslo zlepšenie vyššiu stabilitu pri jazde po diaľnici s vysokou rýchlosťou, ale predovšetkým výrazné zlepšenie kvality jazdy na nekvalitných vozovkách. Jednou z najviditeľnejších zmien pri vyšších výbavách modelu Accord je doplnenie aktívnych svetlometov, ktoré pri jazde zaisťujú lepšie osvetlenie zákrut. Do súčasných svetlometov boli elegantne integrované dodatočné svetlá, ktoré osvetľujú priestor po stranách vozidla a pomáhajú tak vodičovi pri zníženej viditeľnosti. Svetlo na príslušnej strane sa rozsvieti vždy, keď vodič zapne ukazovatele smeru, alebo keď otočí volantom o viac ako 90 stupňov. Pri cúvaní sa rozsvietia obidve svetlá, aby mal vodič dobrý výhľad na obe strany vozidla.
Zdroj:
Honda Slovakia
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Honda: Honda predstavila úplne nový koncept elektromobilu Fit EV Concept Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |