Bratislava (20. januára 2010) - Kreatívna a zároveň
technologická, značka CITROËN ponúka návštevníkom na Internete
ojedinelé zážitky. Posledné v rade, interaktívne video o novom
CITROËNe C4 dokonale odhalí divákovi osobnosť
vozidla. Tento nevídaný online zážitok magicky spája virtuálny
a reálny svet. Pri uvádzaní svojich
posledných modelov na trh značka vytvorila a sprístupnila na Internete
stále originálnejšie a inovatívnejšie videá. Nový CITROËN C3
zahájil túto sériu filmov svojim interaktívnym videom ´Wash me
if you can´, v ktorom 5 neobvyklých umývačov čelí problému, ako
umyť jeho obrovské 1,35 m dlhé čelné sklo. Tento film mu v Anglicku
vyslúžil cenu ´výtvor roka´ na prestížnych Car Dealer Ewards
2010. Značka zachádza pri
novom CITROËNe C4 ešte ďalej. V novom interaktívnom filme v jedinečnom
formáte sa stáva divák hrdinom. Je to zážitok, ktorý Vás vtiahne
do virtuálneho sveta, ktorý sa spája s realitou. Vďaka jedinečnej
integrácii Google Street View (žiaľ k dnešnému dátumu ešte nie
je možné zobrazovať adresy v Slovenskej republike prostredníctvom
Google Street View) film štartuje z adresy, ktorú používateľ zadá,
či už z pod jeho domu alebo spred jeho roboty ! Aby ju splnil musí musí robiť
niekedy prekvapivé rozhodnutia, ktoré spájajú napätie a radosť
z používania výnimočného modelu. Značka prostredníctvom filmu
vyzdvihuje všetky tromfy nového CITROËNu C4 : pre každú situáciu
existuje riešenie. Zdá sa Vám, že Váš spolujazdec je v strese?
Môžete mu ponúknuť masáž alebo hudobný zážitok. Používateľ
bude môcť tiež zdieľať svoju misiu a svoje výsledky na svojom Facebook
alebo Twitter profile. Je to ideálny spôsob, ako spoznať tento nový
model na vysokej technologickej úrovni. Všetci hudobní nadšenci
si môžu zadarmo stiahnuť originálnu hudbu k filmu cez svoj osobný
profil MyCITROËN. Tento film bude prístupný v 22 krajinách Európy.
http://www.citroen.sk/home/#/ www.citroenC4positivepower.com http://www.citroen.sk/auta/ www.washmeifyoucan.citroen.com Kreatívny
a dynamický, Citroën uvádza v roku 2010 prvý model z prémiového produktového
radu, nový Citroën DS3. Posilnený 90 rokmi „Créative Technologie“
značky prináša konkrétne riešenia v otázkach ochrany životného
prostredia s uvedením dvoch elektrických vozidiel a masovým sprístupnením
funkcie Stop&Start. Citroën, to je 8000 kontaktných miest pre
klientov, 13 500 spolupracovníkov, prítomnosť v 85 krajinách a 1 346 000
vozidiel predaných v roku 2009.
Zdroj:
CITROËN
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu CITROËN SLOVAKIA : Nový Citroën DS3 očaril viacerých porotcov z Francúzska, Nórska a Anglicka Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |